וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה כיכב, ברצלונה כבשה רביעייה שלישית ברציפות עם 0:4 על בילבאו

הקבוצה של צ'אבי המשיכה בכושר המופלא שלה וחזרה למקום הרביעי. אובמיאנג כבש משחק רביעי רצוף, אבל דמבלה המחליף גנב לו את ההצגה עם שער יפהפה ושני בישולים ללוק דה יונג ולממפיס שחזר מפציעה ארוכה

תקציר ניצחונה של ברצלונה 2:4 על נאפולי/ספורט1

המחזור ה-26 בלה ליגה נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. ירמי פינו כבש רביעייה היסטורית ב-1:5 של של ויאריאל על אספניול. לאחר מכן סביליה הקטינה את הפער מריאל מדריד המוליכה עם 1:2 על בטיס בדרבי. ריאל סוסיאדד נותרה בתמונת הצמרת הגבוהה עם 0:1 על אוסאסונה ובמוקד: ברצלונה הלוהטת הביסה 0:4 את בילבאו וחזרה למקום הרביעי.

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
שער יפהפה וצמד בישולים. דמבלה/רויטרס

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 0:4

מי יעצור את ברצלונה של צ'אבי? הקטלאנים הלוהטים לא רק שמנצחים, הם גם מאוד מרשימים והערב הם כבשו רביעייה שלישית ברציפות בדרך חזרה למקום הרביעי בלה ליגה. פייר אמריק אובמיאנג כבש משחק רביעי ברציפות וסידר לברצלונה -0:1 קטן במחצית הראשונה. אלא כשנדמה היה שבארסה בדרך לניצחון דחוק הפעם, בדקה ה-67 צ'אבי שלף מהספסל את עוסמאן דמבלה, שהחליף את פראן טורס החלש. הצרפתי, שעד המשחק הזה לא כבש בליגה, התפוצץ על המגרש עם שער אדיר בדקה ה-73 ואז הוא החל במלאכת הבישול כשסידר ללוק דה יונג נגיחה פנויה בדקה ה-90 וממש לפני שריקת הסיום הוא סידר עוד שער למחליף נוסף - ממפיס דפאי שחזר לדשא לראשונה מתחילת ינואר ודחק מקרוב את הרביעי של בארסה שנראית, אולי, כרגע הקבוצה הכי מרשימה באירופה.

בילבאו, שהגיעה למשחק הזה אחרי ה-0:4 ההירואי שלה בדרבי על סוסיאדד, לא מצא תשובה למשחק הלחץ של ברצלונה ואפשר לספור על כף יד אחת את המצבים שהיא הגיעה אליהם אם בכלל וזה החידוש אצל בארסה, שספגה בחמשת המשחקים הקודמים שלה.

עוד בוואלה!

ברצלונה תפגוש את גלאטסראיי, סביליה נגד ווסטהאם

לכתבה המלאה
פייר אמריק אובמיאנג ברצלונה. רויטרס
אובמיאנג מבקיע את הראשון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 18: דסט מצא את גאבי שנותר חופשי לגמרי ברחבה, אבל בעט ברשלנות החוצה.

דקה 37: גול! אחרי לחץ כבד ברצלונה עלתה ל-0:1 מוצדק משער של מי אם לא אובמיאנג. ג'רארד פיקה נגח כדור קרן למשקוף, הגאבוני השתלט על הריבאונד וממצב לא פשוט בעט מהאוויר פנימה.

* אובמיאנג הוא השחקן השישי של ברצלונה שכובש בכל ארבעת המשחקים הראשונים שלו בקבוצה. קדמו לו רק רומאריו, ריבאלדו, דני גרסיה, זלאטן איברהימוביץ' וססק פברגאס.

דקה 63: טורס חטף כדור ומצא את עצמו חופשי מול סימון, אבל במקום לבעוט לפינה הוא בעט לגופו של השוער.

דקה 73: גול! שש דקות אחרי שנכנס כמחליף, עוסמאן דמבלה כבש שער יפהפה עם פצצה בשמאל מזווית קשה אל בין החיבורים. 0:2 לברצלונה, בדרך הבטוחה לעוד ניצחון.

דקה 80: סיבה נוספת לחגיגה עבור אוהדי ברצלונה, שראו את ממפיס דפאי חוזר לשחק כדורגל. ההולנדי שהחלים אחרי פציעה ארוכה נכנס במקום טראורה וזכה לתשואות.

דקה 90: גול! ברצלונה עלתה ל-0:3 מוחץ ומי כבש? לוק דה יונג, שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף נהנה מבישול מצוין של אמבלה ונגח פנימה. עוד חגיגה קטלאנית.

דקה 90+3: גול! ברצלונה השיגה את הקינוח משער של ממפיס דפאי, שבמשחק החזרה שלו קיבל בישול שני מדמבלה המצוין וממטר דחק פנימה. 0:4 מוחץ לברצלונה, שכובשת רביעייה שלישית ברציפות.

ירמי פינו חלוץ ויאריאל. Manuel Queimadelos, GettyImages
רביעייה מושלמת והיסטוריה ב"לה ליגה". ירמי פינו/GettyImages, Manuel Queimadelos

ויאריאל - אספניול 1:5

ירמי פינו עשה היסטוריה בגיל 19 ו-130 ימים. חלוץ ויאריאל הפך לשחקן הצעיר בתולדות חמש הליגות הבכירות באירופה (אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת) שכבש שלושער במחצית הראשונה והרביעי הכי צעיר שהבקיע רביעייה בליגה, וכל זאת אחרי שכבש העונה פעמיים בלבד ב"לה ליגה", האחרונה שבהן לפני יותר מחודשיים. כבר אחרי 14 דקות הבקיע פינו עם הראש, בדקות 20, 45 ו-53 הוסיף שערים בימין ובשמאל כדי לחגוג רביעייה מושלמת והצוללת הצהובה השיגה ניצחון שני ברציפות בליגה ורביעי בחמישה מחזורים, שמטה נקודות רק ב-0:0 הביתי נגד ריאל מדריד ונשארה במרחק שלוש נקודות מהמקום הרביעי המוביל בעונה הבאה לליגת האלופות. בולאי דיה קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-86, אחרי שקיידי בארה האלבני צימק 21 דקות קודם לכן. באשר לאספניול, אחרי תוצאות תיקו נגד ברצלונה וסביליה היא שבה לסורה והיא עדיין ללא ניצחון ליגה ב-2022.

שחקן סביליה איבן ראקיטיץ' חוגג עם יוסף אן נסירי. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון יוקרתי בדרבי. ראקיטיץ' ואן נסירי בדרבי/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - ריאל בטיס 1:2

הדרבי של סביליה ידוע כאחד החמים בספרד, אך היום הוא היה מסקרן במיוחד לאור העובדה שלראשונה אי פעם, שתי הקבוצות הגיעו למפגש כשהן בשלושת המקומות הראשונים בליגה הבכירה. סביליה הפסידה בדרבי הקודם במסגרת גביע המלך שנערך בחוץ, אך בבית היא כבר רושמת ניצחון רביעי ברציפות על יריבתה המרה. יוסף אן נסירי סחט פנדל מהשוער קלאודיו בראבו, אותו ניצל איבן ראקיטיץ' כדי להעלות את המארחת ליתרון, ובדקה ה-41 מוניר אל חדאדי הכיפל אחרי בישול של חברו מנבחרת מרוקו, השוער יאסין בונו. עם הבישול השלישי שלו בליגה בקריירה, בונו השתווה לדודו אוואט כשוער עם הכי הרבה בישולים בלה ליגה במאה ה-21. סרחיו קנאלס הבקיע בכדור חופשי נהדר בדקה ה-94, אך זה היה מאוחר מדי. סביליה צמצמה את הפער מריאל מדריד המוליכה לשש נקודות, בעוד בטיס, שבמדיה חואקין הפך לשחקן המבוגר בתולדות הדרבי, מסתבכת במאבק על המקום בליגת האלופות.

משחקים נוסף:

ריאל סוסיאדד - אוסאסונה 0:1
לסוסיאדד: אריץ אלוסטונדו (52)

ביום רביעי יתקיים משחק השלמה בלה ליגה כשמאיורקה תארח את ריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully