וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון קיבל אישור לעבור את הגבול לפולין

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 21:28

אחרי שעות ארוכות וציפייה ממושכת, הקיצוני של שחטאר דונייצק קיבל אישור לחצות את הגבול וייאסף על ידי רכב דיפלומטי

בווידאו: תיעודים מהפלישה הרוסית לאוקראינה/צילום: רויטרס ותיעוד ברשתות חברתיות

מנור סולומון קיבל אישור לעבור עוד הערב (שישי) את הגבול מאוקראינה לפולין. הקיצוני של שחטאר דונייצק יעלה לרכב דיפלומטי שכבר נמצא שם כדי לאסוף אותו. בפולין הוא יפגוש את סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא.

סולומון עזב את ביתו בקייב והחליט להיעזר באדם מקומי שלקח אותו במכוניתו ולחצות את אוקראינה ממזרח למערב כדי לחצות את הגבול לפולין ולהימלט מאימת המלחמה. הדרך מקייב מערבה הייתה ארוכה ופקוקה כך שסולומון נאלץ לשהות ברכב כבר 24 שעות.

סולומון דרכון פורטוגלי מלבד הישראלי כך שלא צפויה לו בעיה לחצות את הגבול. אחרי שהכול יעבור בצורה חלקה, ימריא סולומון עד מחר לישראל כדי לשוב למשפחתו ולחברתו שמחכים לו כאן בדאגה גדולה.

הסטורי שהעלה מנור סולומון. מתוך האינסטגרם של מנור סולומון, אתר רשמי
מתוך האינסטגרם של מנור סולומון/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של מנור סולומון

מוקדם יותר סולומון העלה סטורי לחשבון האינסטגרם האישי שלו בו ניסה להרגיע את עוקביו: "אחרי מסע של 16 שעות בדרכים אני בגבול במעבר פולין", כתב. "מחכה כבר שבע שעות לחילוץ. תתודה לכולם על הדאגה, מקווה שהעוד מעט זה יהיה מאחוריי".

עוד בוואלה! ספורט

אמו של מנור סולומון: "הוא לבד שם, אנחנו כועסים מאוד על שחטאר"

לכתבה המלאה
מנור סולומון, שחטאר דונייצק. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
סוכניו צפויים לאסוף אותו בגבול אוקראינה-פולין. סולומון/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

אביו של מנור, יוסי סולומון אמר בריאיון לתוכנית "הללי אורגינל" ברדיו צפון 104.5FM: "מנור כרגע עומד במעבר גבול לפולין. הוא יצא מקייב בנסיעה של 15 שעות וכרגע במעבר לפולין. משם הוא יחזור לארץ או מחר או ביום ראשון בבוקר. יש לחימה, השביתו את הליגה לחודש. גם הברזילאים רוצים לעזוב, ברגע האחרון שאמרו להם שאפשר לטוס אז סגרו את השמיים והברזילאים מאוד כועסים. מי שיכול לצאת אמרו לו שייצא".

אביו של שחקן שחטאר הוסיף: "הוא אומר שיש פקקים אדירים. הוא לא ישן כל הלילה. מחכים לעבור לפולין, השגרירות שם עוזרת. משם הם יסעו לורשה ואז מקווה שיתפוס טיסה לארץ. הוא לא נתקל בכוחות רוסיים אבל ההמולה והלחץ שם משגע. יש פקקים אדירים, אנשים נוסעים נגד כיוון התנועה רק כדי לברוח. הוא עזב את כל הציוד שלו שם, לקח מזוודה קטנה ויאללה הבייתה".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק במשחק בין מכבי תל אביב לבין אנאדולו אפס. דני מרון
"מבחינה חוזית הוא אמור לחזור". סולומון/דני מרון

"הוא שמע פיצוצים אדירים. רוחות מלחמה מה שנקרא. אנחנו בלחץ, לא ישנו כל הלילה. לא תמיד גם יש קליטה, זה לא פשוט. נקווה שהוא יעבור את זה. אמרו להם שמפסיקים את הליגה בכל מקרה".

על עתידו: "מבחינה חוזית הוא אמור לחזור, אבל אם המצב יהיה ככה אף אחד לא יחזור. בקיץ בכל מקרה אנחנו אמורים לעזוב. יש הצעות, האוקראינים רצו שהוא ימשיך. הוא לא מוכן והם הבינו שדרכינו נפרדות. החלום הוא להגיע לפרמיירליג, נעשה את כל המאמצים כדי שזה יקרה. בסוף אבל הוא יהיה ירוק אני מאמין. אני חיפאי וזה החלום שלי, אולי לעונת הפרישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully