וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "כישלון אם לא נהיה בפלייאוף העליון"

24.2.2022 / 15:50

מאמן הפועל תל אביב לפני הפועל באר שבע (שבת, 18:00, ספורט3): "אנחנו בסוג של כדור שלג שקשה לעצור"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה, הפועל תל אביב תארח בשבת את הפועל באר שבע (18:00, ספורט3) למשחק קריטי נוסף בקרב על הפלייאוף העליון. קובי רפואה ושחקניו מגיעים למחזור ה-24 כשהם במקום השישי עם 33 נקודות, אך מקדימים רק בזכות הפרש שערים את מכבי נתניה, כשגם הפועל חיפה (30 נקודות) ועירוני קרית שמונה (29 נקודות) עדיין מקוות לתפוס מקום בין שש הראשונות.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. אודי ציטיאט
משחק קריטי. קובי רפואה/אודי ציטיאט

"אנחנו בסוג של כדור שלג שקשה לעצור אותו", הודה רפואה ,"אבל זאת העבודה שלנו. אנחנו במאני טיים ואין הרבה זמן לתקן. הפועל תל אביב ראויה להיות בפלייאוף העליון, זה מועדון גדול, אם לא נהיה בפלייאוף העליון זה יהיה כישלון".

גם המגן בן ביטון התייצב לצד המאמן והוסיף: "הדברים בידיים שלנו, אם ננצח את המשחקים נעמוד במשימה. נצטרך להיות טובים יותר וזה אפשרי, באר שבע קבוצה חזקה עם סגל טוב ואנחנו מכירים אותה היטב, אבל בבית שלנו במשחק נתון אני מאמין שיהיה טוב".

על סמך האימונים האחרונים, ביטון שריצה עונש השעיה ישוב להרכב וכמוהו הקשר דן איינבינדר, שמול מכבי חיפה סופסל מסיבות מקצועיות ורק עלה מהספסל. מנגד, ייעדרו עידן ורד ושי אליאס, שניהם עקב צבירת כרטיסים צהובים.

האדומים, כידוע, יחסרו לפחות בתחילת המשחק את תמיכת הקהל, לאחר שארגון "אולטראס הפועל" הודיע על החרמת עשר הדקות הראשונות של המפגש הקרוב וזאת בעקבות האלימות המשטרתית ואיסור הכנסת ציוד עידוד וקרא לקהל הרחב לעמוד לצדו.

עוד בוואלה!

אוהדי הפועל ת"א יחרימו את פתיחת המשחק נגד ב"ש: "דמנו הותר"

לכתבה המלאה

האזינו: אופיר סער על הנעשה בהפועל תל אביב

לאחר המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע, בשני מחזורי סיום העונה הסדירה תתארח הפועל תל אביב אצל הפועל ירושלים ובמחזור סיום העונה הסדירה תארח את מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully