וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון ודן איינבינדר יחזרו להרכב הפועל תל אביב בשבת

23.2.2022 / 15:31

המגן סיים עונש הרחקה, הקפטן יפתח במקום אליאס המוצהב. רפואה העיר על הליקויים הטקטיים בחיפה. למקין הצעיר חתם עד 2025

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

הפועל תל אביב חזרה להתאמן היום (רביעי) אחרי ששלשום רשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות. האדומים מתכוננים למשחק נגד הפועל באר שבע (שבת, 18:00, ספורט3) בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון על סגנית המוליכה תרחיק אותם משמעותית מהפלייאוף העליון.

המאמן קובי רפואה ערך אסיפה ובה שם את האצבע על הטעויות הטקטיות של הקבוצה ביום שני. רפואה העיר לשחקנים על איבודי הכדור המהירים ביציאה להתקפות המעבר ועל השמירה הלקויה על דין דוד בשער הראשון של היריבה. המאמן גם דיבר על החופש שקיבל צ'ארון שרי, למרות שבקבוצה עבדו לפני כן על סגירה נכונה שלו.

להרכב ביום שבת יחזרו בן ביטון ששב מעונש הרחקה בגין צהובים ודן איינבינדר שנכנס כמחליף בחיפה. עידן ורד ושי אליאס מוצהבים וייעדרו.

סתיו למקין, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
חוזה חדש. למקין/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בלם קבוצת הנוער ונבחרת ישראל, סתיו למקין, חתם היום במועדון ל-3 שנים וחצי. למקין בן ה-18 עבר בכל קבוצות המחלקה ואף נמנה העונה על סגל הקבוצה הבוגרת. בנוסף משמש כקפטן קבוצת הנוער בצוותא עם אל ים קנצפולסקי. כמו כן, למקין נמנה על סגל נבחרת הנוער של ישראל.

הבלם הצעיר אמר אמר לאחר החתימה: "אני שמח וגאה לקשור את עתידי עם המועדון. מודה להנהלה והצוות המקצועי בראשות עומר בוקסנבאום על האמון והתחושה הטובה שנתנו לי מהרגע הראשון - ואני מבטיח שאעשה הכל בשביל להחזיר להם. כמו כן, ברצוני להודות לעורך הדין שלי, רועי רוזן, על הטיפול המעולה והייצוג שלי לאורך כל הדרך. יאללה הפועל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully