וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הדרבי הקודם לא טראומטי, אבל עשה הרבה נזק"

24.2.2022 / 9:50

מאמן הפועל חיפה לקראת הדרבי בשבת: "כשקריית שמונה והפועל ירושלים לחצו את מכבי חיפה הן הוציאו תוצאה טובה". אוהדי מכבי חיפה שרכשו כרטיסים ליציעי המארחת יוכלו להמירם ליציע אחר

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על הפועל חיפה/ספורט1

יומיים לדרבי החיפאי בין הפועל למכבי, טירוף הכרטיסים בכרמל נמשך. הבוקר (חמישי) החליטו בהפועל חיפה לפתוח יציע נוסף לטובת הקהל הירוק במטרה למנוע ערבוב בין האוהדים ביציעים, ועל כן יוכלו אוהדי מכבי חיפה שרכשו כרטיסים ליציעי אוהדי הפועל להמיר את הכרטיסים ליציע החדש, בו תוקם חציצה באמצעות בד יוטה וסדרנים שיפרידו בין מחנות האוהדים. בסך הכל כ-21 אלף אוהדי מכבי חיפה הבטיחו את מקומם באצטדיון בשבת לעומת כ-4,800 אוהדים של המארחת, הפועל חיפה.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"הדרבי הקודם עשה נזק". אלישע לוי/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה גם ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים לדרבי ובה אמר המאמן אלישע לוי: "ידענו שהאצטדיון יהיה מלא באוהדי מכבי חיפה, הם עושים את זה בכל מקום, בחוץ ובבית, אבל אחרי הדרבי הקודם שהיה קשוח מאוד מבחינתנו, אנחנו ננסה לתקן. לא משנה כמה אוהדים יבואו, בשבילנו זה כמו לשחק עבור מיליון ונעשה את הכל כדי לתקן את הרושם מהסיבוב הקודם. אנחנו נשחק נגד הקבוצה הכי טובה בליגה, אבל גם במשחק האחרון פגשנו את מכבי תל אביב ושיחקנו טוב - אנחנו תמיד באים לשחק את הכדורגל שלנו. כבשנו העונה 28 שערים מכדורגל מסודר, אנחנו לא יכולים לשחק אחרת, אבל לא נוכל לוותר על משחק ההגנה ששיפרנו אותו בחודשיים האחרוניים. נעשה את הכל כדי לשמור על סגנון המשחק שלנו".

על יחסי הכוחות ומאבקי הפלייאוף: "אם לא נשחק קשוח אז יחסי הכוחות ברורים, אבל אפשר לשנות עם אנרגיות חיוביות. כשקריית שמונה והפועל ירושלים לחצו את מכבי חיפה הן הוציאו תוצאה טובה והחכמה היא ליישם את זה בשטח ואם נגיע למצבים כמו נגד מכבי תל אביב, אז יש לנו שחקנים שיודעים להבקיע. הדרבי הקודם לא טראומטי, אבל הוא עשה לנו הרבה נזק והתוצאה הזו פגעה באגו של המועדון והאוהדים והכל התהפך. אנחנו מבינים שיש לנו עוד סיכוי וזה מה שאמרתי לשחקנים, שכל עוד יש סיכוי ועד שזה לא נגמר, אסור להפסיק להיאבק".

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. אודי ציטיאט
המשחקים מול הגדולות ערערו את הפועל חיפה והכניסו למשבר. סרדל/אודי ציטיאט

גם הקשר לירן סרדל דיבר הבוקר לקראת הדרבי: "הדרבי הקודם ישב עלינו תקופה, היה לי קשה לישון בלילה כמה ימים, אבל זה כדורגל ואפשר לתקן. נצטרך להביא לדרבי לב ונשמה. מכבי חיפה קבוצה מצויינת, אבל אנחנו גם טובים ולכדורגל שלנו נצטרך להוסיף לב ונשמה. כל דרבי בשנים האחרונות יש יתרון בקהל מבחינת כמות למכבי חיפה, אבל לא נפלנו בדרבים ובשנים האחרונות המאזן דומה. זה ייתן לנו מוטיבציה. מה שהיה בסיבוב הקודם יושב גם על הקהל. השלושה משחקים בסיבוב הראשון מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע ערערו את הקבוצה והכניסו אותנו למשבר, אבל כל עוד יש סיכוי נילחם. המטרה היא פלייאוף עליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully