וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיה סהר יורה: "מתייחסים לבן כמו שחקן נוער, איך יצדיקו ליענקל'ה את המיליונים?"

22.2.2022 / 13:28

אמו של חלוץ מכבי חיפה כתבה פוסט ארוך ומריר בעקבות ספסולו המתמשך: "יש בסגל של חיפה חלוץ אנונימי ששיחק עם דרוגבה וקאייחון. אין לו מקום לדקות ספורות אפילו כי הוא מתחרה מול לבנדובסקי וזלאטן". בנה הגיב: "שוב אנחנו לא מסכימים, מרוכז במטרות שלנו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

אמו של בן שהר, בתיה, פרסמה היום (שלישי) פוסט בו סיפרה על התחושות שלה בעקבות דקות המשחק המועטות של בנה במכבי חיפה. שהר ניהל בקיץ מגעים עם הפועל תל אביב, אבל לבסוף העדיף את ההצעה של הירוקים.

הוא שותף העונה ב-30 משחקים בכל המסגרות, אבל רובם היו כמחליף ובסך הכול צבר 797 דקות, ממוצע של 26 למשחק. עד כה שהר כבש 3 שערים, אחד בליגה, אחד במוקדמות הקונפרנס ליג ואחד ב"אלוף האלופים". במכבי חיפה סירבו להגיב ומסרו: "לא מגיבים להורים של שחקנים".

בן שהר שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
צריך לקבל יותר דקות? בן שהר/מאור אלקסלסי

"אני כותבת מדם ליבי, חודשים רבים אני לא ישנה בלילות. אוסיף ואומר שבמשך תקופה ארוכה הבן שלי עוצר אותי בגופו באיומים ממש בכדי שלא אכתוב את המילים ואפגע במועדון שכל כך רוצה לקחת אליפות שנייה ובע"ה גם ייקח אותה", היא כתבה, "כי המועדון הוא מעל הכל, ובצורה זו חינכתי את בני במשך כל השנים, שלא משנה מה יקרה - המועדון ההנהלה ומעל הכל האוהדים חשובים מהכל".

"אוהדי מכבי חיפה היקרים, אני שומעת את הקולות הרבים שלכם ביציע ואני יודעת שהתקשורת תחגוג לי ובמיוחד לבן על הראש. אני חורקת שיניים כבר תקופה ארוכה אבל האמת חייבת להיאמר ואני יודעת ששוב יגידו שאני מפריעה לקריירה ומתערבת לו מקצועית אבל בוא תשתו מים קרים ותקראו עד הסוף".

"מבקשת כי תתייחסו למהות הדברים ואל תחליטו מראש כי אני מפריעה לו בקריירה.
אחשוף כאן לפניכם כי בן יכול היה ללכת להפועל תל אביב כחלוץ ראשון והעדיף להגיע למועדון הגדול בישראל ולהתחרות על חולצת ההרכב. כולם יודעים את השמחה הגדולה שהייתה לאחר החתימה שלו במכבי חיפה מצד אוהדים רבים".

בתיה המשיכה בביקורת שלה וכתבה: "בסגל של מכבי חיפה מופיע שמו של חלוץ אנונימי, לפחות בעיני התקשורת ובעיני חלק מהאוהדים היקרים, שחצי עונה זעקו "אין חלוץ בקבוצה" צריך להביא חלוץ בינואר. אותו חלוץ אנונימי הוא בן שהר והוא הבן שלי והוא יושב על הספסל של מכבי חיפה. החלוץ הגדול ששיחק במועדונים המובילים בעולם, בליגות הטובות ביותר, תחת מאמנים זוטרים כמו "מוריניו" ו"פוצ'טינו" עם שחקנים כמו דרוגבה בצ'לסי ועם חוזה קאייחון באספניול. 48 הופעות יש לו בנבחרת ישראל, את הנבחרת הצעירה הוא העלה במו רגליו לאליפות אירופה בגיל 17 בלבד. לשחקן זה אין מקום אפילו לדקות ספורות במכבי חיפה, כי החלוצים שמתחרים מולך הם לבנדובסקי וזלאטן איברהימוביץ'".

עוד בוואלה!

עלה לו הפפ לראש: ברק בכר מתאמץ לתקן את מה שלא שבור

לכתבה המלאה
בן סהר במדי צ'לסי. David Cannon, GettyImages
"בן שיחק עם דרוגבה, אבל אין לו מקום במכבי חיפה?"/GettyImages, David Cannon

סהר המשיכה במתקפה: "356 דקות יש לבן מתוך 2,200 דקות ו 90% מהן בגרבג' טיים, מתוכם פעמיים פתח עם הרכב משני שבחיים לא שיחקו יחד והוחלף כמובן ראשון. הוא דווקא פתח נהדר את העונה במשחק מול מכבי תל אביב באלוף האלופים עם 3 שערים (ששניים נפסלו) והביא תואר ראשון למכבי חיפה. גם זה לא זיכה אותך בימי חסד, לא ידעת בן, כי תג המחיר הוא הקובע? עליך לא שילמו כלום, איך יצדיקו את המיליונים ששולמו?? מה יקרה אם פתאום תתחיל להבקיע בצרורות כל משחק? איך יצדיקו ליע'נקלה את כל המיליונים שהושקעו?".

"צ"בוטה עוד יראה את היכולות שלו, גם לאצילי הגדול לקח זמן "להתאקלם", ולך בן לא היו רגעי חסד כי אתה בן שהר, כי אתה לא צריך להתרגל לקבוצה, כי לך בן אמרו שבקישור שיש במכבי חיפה "אתה שווה 25-30 שערים בעונה, טענו כל הסקאוטים. שני משחקים רצופים לא שיחקת כל העונה. אז החלטת עם הסוכן ב-5 דקות (כפי שהתבטא בתקשורת) ללכת למכבי חיפה ולא להפועל תל אביב. אולי היינו צריכים לישון על זה לילה ולא 5 דקות, כי לגמור שחקן עם עבר כמו שלך לא מגיע לך".

ברק בכר עם בן שהר ב-2016. אדריאן הרבשטיין
ידעו ימים יפים ביחד. בכר ושהר/אדריאן הרבשטיין

"בגיל 32 שחקנים עם קבלות כמו שלך, זוכים לכבוד והערכה מהמועדון ומהמאמנים שלהם גם אם הם בני 35. דווקא בשנה שהיית צריך לקצור את הפירות מהניסיון והמעמדים ששיחקת בהם, אתה מוצא את עצמך כמו שחקן נוער, מחשב כל משחק מי פצוע ואם תהיה ב-18. לא לזה פיללנו. אבל בן לצערי אתה לא הטיפוס שתעשה שרירים והפגנות, גם אם גומרים כל חלקה טובה בגוף שלך ורומסים את כבודך עד עפר, אתה שקוף לצערי ותמשיך להרים את השאריות של הקבוצה מהרצפה בתרוצים משונים על פציעות שאולי היו".

"אבל אם עלית לשחק בגביע עם קרע של 8.8 מ"מ רק בשביל לקבל דקות משחק, אתה מבין באיזה מצב אתה נמצא קשה לשמוע את זה מכל האוהדים שפוגשים אותך ומכל העיתונאים שמסמפטים אותך בנוסף על המאמנים הרבים שהזהירו אותך. חבל עליך, אתה יכול להוביל קבוצה לאליפות אבל היום כשאתה זוכה לפירורים בקבוצה, אף מאמן מכל אלה שרצו אותך לא יקח שחקן שלא משחק אפילו בחילוף אחרון כמעט שנה".

"אני כאמא שלך וכולנו כמשפחה לא נפסיק לעמוד מאחוריך ולשמור על כבודך ולמרות שאני יודעת שזה יעלה לי במחיר כבד ביחסים בינינו, הבלגתי יותר מידי ולא מוכנה להמשיך ולספוג את העלבונות שאתה סופג. ההשקעה לאורך השנים בך גבתה מאיתנו כמשפחה ובעיקר ממך מחיר כבד. ואם אתה לא שווה לשחק אפילו 20 דקות בקבוצה שכל חלוץ מגיע בה ל-6 מצבים לפחות במשחק, מצב זה אומר דרשני. כנראה שבמדינה שהכדורגל נראה בה איך שנראה, שהכל סובב סביב אינטריגות ואינטרסים, לא פלא שכך אנו נראים ולעולם לא נגיע לכלום".

"בטוחה אני שאם היית משחק עשירית מהחלוצים האחרים, היינו אנחנו והאוהדים כולנו חוגגים אליפות בים כבר עכשיו בחודש פברואר. אני מצרפת לאוהדים היקרים ולעיתונאים המבקרים, את מצגת הדקות שלך העונה. וצר לי בן, כי אם אין אף אחד שיעשה זאת אני עושה זאת במקומם ומקווה שיום אחד תסלח לי".

לאחר דברי אמו, בן שהר הגיב ברשתות החברתיות: "ושוב אנחנו לא מסכימים, מרוכז במטרות החשובות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully