וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לבנדובסקי ואמבפה מעליו: אצילי שלישי באירופה במעורבות בשערים

דומיננטיות מרשימה: כוכב מכבי חיפה כבש או בישל 37 שערים העונה, והתמקם ברשימה יוקרתית שכוללת גם את בנזמה והאלר. עכשיו גם באירופה מתחילים לשים לב אליו, ומציינים גם את פרשת הקטינות

תקציר: הרביעייה של קשר מכבי חיפה עומר אצילי נגד מ.ס. אשדוד/ספורט1

עד כמה דומיננטי עומר אצילי? כנראה שהמספרים לא משקרים. כוכב מכבי חיפה הוא אחד משישה שחקנים בלבד בכל רחבי אירופה שהיה מעורב ישירות - בכיבושים או בבישולים - בלמעלה מ-35 שערים בכל המסגרות העונה.

באחד האתרים בצרפת מנו את אצילי לצד רשימה אקסקלוסיבית של כוכבי על אירופיים: רוברט לבנדובסקי מדורג ראשון עם מעורבות ב-42 שערים, קיליאן אמבפה שני עם 38, ואחריהם מגיע אצילי, עם 37. מעט מאחור נמצאים שמות גדולים לא פחות - קארים בנזמה, כוכב אייאקס סבסטיאן האלר והרכש הטרי והמדובר של פיורנטינה, ארתור קבראל - ששלושתם חתומים על 36 שערים.

אצילי כבר הספיק להגיע לדאבל-דאבל בכל המסגרות, עם 25 שערים ו-12 בישולים ב-38 הופעות. בליגת העל השליטה שלו בלתי ניתנת לערעור, והוא מוביל את טבלת הכובשים (18), הבישולים (9) והאיומים לשער (69).

המספרים המרשימים מציבים אותו גם בין 20 המובילים במירוץ לנעל הזהב. נכון לעכשיו מדורג אצילי במקום ה-16 עם 27 נקודות, ואת המקום הראשון מאייש רוברט לבנדובסקי עם 56.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי חוגג שער. מאור אלקסלסי
מספרים נדירים לשחקן ישראלי. אצילי/מאור אלקסלסי

אצילי זוכה לאחרונה למעקב גם מצד התקשורת הרומנית, שמתגאה בין היתר בשורשיו הרומנית (מחזיק באזרחות) ומצפה לראות אותו במו עיניה במשחק הידידות בין ישראל לרומניה ב-29 במרץ.

אתמול פורסמה ברומניה כתבה על המירוץ לנעל הזהב, עם אזכור של כבוד לאצילי. "אצילי הוא ההפתעה הנעימה ברשימה. למרות שהוא רשם שלוש הופעות בלבד במדי נבחרת ישראל, אין ספק שהוא יזומן לעיתים קרובות יותר בתקופה הקרובה", כתבו, ולא שכחו להזכיר את פרשת הקטינות. "למרות ההצטיינות, אצילי סוחב כתם בעקבות מקרה שלילי בו היה מעורב, אחרי שהואשם בקיום יחסי מין עם קטינות. מכבי תל אביב שחררה אותו בעקבות המקרה, למרות שהוא לא נמצא אשם והתיק נסגר מחוסר ראיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully