וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון בשמינית הגמר

הקבוצה של דייגו סימאונה פתחה בסערה ועלתה ליתרון משער נגיחה של ז'ואאו פליקס (7), אך נעצרה מעט במחצית השניה. אנתוני אלנגה המחליף השווה עבור השדים האדומים חמש דקות לאחר שעלה מהספסל (80). המארחת פגעה פעמיים במשקוף

אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-1:1 הערב (רביעי) במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. שתי הקבוצות מיעטו למצוא את המסגרת, כאשר השדים האדומים הציגו יכולת חלשה מאוד ב-60 הדקות הראשונות, וראו את ז'ואאו פליקס נוגח את הראשון של הקולצ'ונרוס בדקה ה-7. מספר חילופים של המאמן רלף רנגניק העירו את המשחק עבור האורחת, כאשר מעל כולם היה הכנסתו של אנתוני אלנגה בן ה-19, שגמל למאמנו על האמון וכבש עבורו את שער השוויון, חמש דקות בלבד לאחר שנכנס.

החבורה של דייגו סימאונה נראתה נהדר במחצית הראשונה ויכלה לרדת להפסקת המחצית ביתרון של יותר משער אחד, זאת לאחר ששימה ורסאלקו נגח למשקוף על סף סיום המחצית הראשונה. בנוסף, אנטואן גריזמן שנכנס כמחליף יכול היה להכריע את המשחק לזכות המארחת, אך נעצר גם הוא במשקוף בדקה ה-87. משחק הגומלין ייערך באולד טראפורד ב-15 במרץ.

שחקן אתלטיקו מדריד ז'ואאו פליקס. רויטרס
קיבל את ההזדמנות בהרכב וגמל בשער כבר בדקה ה-7. ז'ואאו פליקס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: הגנת האורחת התקשתה להרחיק כדור פשוט, והבלם חוסה חימנס כמעט ניצל זאת כדי לכבוש מקרוב, אך ויקטור לינדלוף גלש ברגע האחרון וחסם את ניסיון הבעיטה.

דקה 7: גול! 0:1 לאתלטיקו. רנאן לודי הגביה כדור חד לרחבה, וז'ואאו פליקס ברח להארי מגווייר ונגח כדור חזק לקורה של דה חאה ופנימה.

דקה 34: רנאן לודי השתלט בצורה נהדרת על כדור גובה בצד שמאל של רחבת מנצ'סטר יונייטד, סבסב את לינדלוף אך הבעיטה שלו הלכה לרשת החיצונית של דוד דה חאה.

דקה 45: הגבהה נוספת של רנאן לודי הגיעה לשימה ורסאלקו, כאשר הנגיחה שלו פגעה בשחקן הגנה וכמעט חדרה פנימה, אך נעצרה במשקוף.

דקה 47: ניסיון בעיטה של מרקוס יורנטה ממרחק של כ-17 מטרים פספס במעט את המסגרת של דה חאה.

דקה 72: ז'ואאו פליקס מצא את עצמו חופשי ברחבת האורחת וניסה לכבוש במספרת, אך הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

דקה 75: ז'ופרה קונדוגוביה בעט ישירות כדור שנהדף אליו מהגנת מנצ'סטר יונייטד, אך הכדור שלו חלף מעל המסגרת.

דקה 79: בעיטה חופשית של כריסטיאנו רונאלדו מסף הרחבה חלפה מעל המסגרת של יאן אובלק.

דקה 80: ברונו פרננדש שהציג יכולת לא טובה היום, מצא בכדור עומק נהדר את המחליף אנתוני אלנגה, שמצא את הפינה של אובלק והשווה עבור האורחת חמש דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל.

דקה 87: גריזמן מצא את עצמו חופשי בצד ימין של רחבת מנצ'סטר יונייטד וסובב כדור שניתז מהמשקוף.

עוד בוואלה!

הדרבי הפרטי שלו: שבעת המפגשים הגדולים בין רונאלדו לאתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני אלנגה עם ברונו פרננדש. רויטרס
המבשל והכובש. פרננדש עם אלנגה/רויטרס

הרכבים

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, ריינילדו, חוסה מריה חימנס, סטפן סאביץ', שימה ורסאלקו, ז'ופרה קונדוגביה, הקטור הררה, מרקוס יורנטה, רנאן לודי (תומא למאר, 76), אנחל קוראה, ז'ואאו פליקס (אנטואן גריזמן, 76).

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, לוק שואו (אלכס טלס, 66), הארי מגווייר, רפאל וראן, ויקטור לינדלוף (ארון ואן-ביסאקה, 66), פרד, פול פוגבה (נמניה מאטיץ', 66), ג'יידון סאנצ'ו, ברונו פרננדש, מרכוס רשפורד (אנתוני אלנגה, 75), כריסטיאנו רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully