וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים אסר על שחקניו להתחסן נגד קורונה: "החיסון החליש אותם"

ג'יג'י בקאלי, כנראה הבוס הצבעוני בעולם בכדורגל, הודיע כי מעתה בסטיאווה בוקרשט לא ניתן להתחסן נגד הנגיף: "בבתי החולים מתים המחוסנים", טען

שלושת השערים העצמיים של מייקיילה מור/מתוך טוויטר

בעלי סטיאווה בוקרשט הרומנית, ג'יג'י בקאלי שלאורך השנים בנה לעצמו תדמית של בוס פרובוקטור, מעורר מחלוקת ויש גם שיגידו צבעוני במיוחד, הצליח גם היום (רביעי) לעורר מהומה כשהבהיר כי מעתה והלאה הוא אוסר על שחקניו להתחסן נגד קורונה.

סטיאווה, שאחרי 27 מחזורים בליגה הרומנית מדורגת במקום השני ומפגרת בשמונה נקודות אחר האלופה קלוז', אמנם לא הפסידה מאז חודש אוקטובר, אבל ניצחה רק שלושה מתוך שבעת משחקיה האחרונים ונראה שהבעלים הססגוני מצא את הסיבה לכך, כך לטענתו.

ג'יג'י בקאלי בעלי סטיאווה בוקרשט. רויטרס
עוד פרובוקציה מבית היוצר של ג'יג'י בקאלי?/רויטרס

כבר בחודש נובמבר פורסם שבקאלי ביקש משחקניו לא להתחסן נגד נגיף קורונה, בטענה שהוא עלול לפגוע בהם בריאותית, להחליש אותם ושרק בעוד כשנתיים נדע מהן השלכות החיסון, אבל היום הוא הצהיר כי הוא אוסר עליהם להתחסן וטען שהם "חלשים יותר מאז החיסון".

בקאלי, שעל פי הפרסומים בזמנו הצליח לשכנע את מרבית שחקניו לא להתחסן, גם טען שבבתי החולים הולכים לעולמים מהנגיף רק אלו שהתחסנו נגדו. בנוסף לכל, בכלי התקשורת ברומניה גם נכתב שבקאלי מאשר לשחקניו לזייף תעודת קורונה, אולם לכך לא ניתן אישור מהבעלים או מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully