וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' אישר שקיבל הצעה מרוסיה. קובאס, שמיר וסבוריט עשויים לפתוח

23.2.2022 / 20:26

מאמן מכבי תל אביב לקראת פ.ס.וו איינדהובן (חמישי, 19:45 בספורט4): "שמעתי על ההצעה מהסוכן, מרוכז במכבי". שני המחלימים מקורונה ונחמיאס עשויים לעלות ב-11, סה צפוי להיעדר. ההולנדים הגיעו ללא גאקפו ו-ואן חינקל ועם חמישה שחקני מילואים

תקציר ניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 0:1 על מכבי תל אביב בקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תקיים הערב את מסיבת העיתונאים לקראת משחק הגומלין נגד פ.ס.וו איינדהובן בקרב על שמינית גמר הקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ספורט4), אבל אימון מסכם לקראת המפגש מול ערן זהבי וקבוצתו היא כבר ערכה, ולשמחתו של מלאדן קרסטאיץ' נראה שיעמוד לרשותו סגל כמעט מלא בניסיון למחוק את ה-1:0 מהשבוע שעבר, להוציא את הבלם ז'וזואה סה.

אחר הצהריים ערכה הקבוצה את האימון המסכם בקריית שלום, ממנו נעדר סה הפורטוגלי שלא צפוי ליטול חלק במשחק מחר. כזכור, הבלם נפגע והוחלף נגד הפועל חיפה בגלל מתיחה קלה בשריר ונראה כי יזכה למנוחה בגומלין מול ההולנדים, בניגוד לבלם שפתח לצדו בהרכב בתתחילת השבוע, עידן נחמיאס שהוחלף בהפסקה נגד הפועל חיפה, אך התאמן היום, צפוי להיכלל בסגל וכנראה גם לפתוח ב-11.

עידן נחמיאס שחקן מכבי תל אביב מול ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
כנראה שהם שוב ייפגשו על הדשא. זהבי ונחמיאס/רויטרס

בשורה משמעותית נוספת שקיבל קרסטאיץ' היא שבאימון היום נטלו חלק אנריק סבוריט ועדן שמיר, שאתמול (שלישי) יצאו שליליים בבדיקת PCR ולמעשה התאמנו לראשונה מאז שיצאו חיוביים בבדיקת קורונה שערכו ביום שישי עם חזרת הקבוצה מאיינדהובן. קרסטאיץ' הודיע שהשניים יהיו בסגל, והם אמורים לפתוח ב-11 לאחר שהסרבי התרשם שהנגיף לא פגע בכושר שלהם ועל אף שהאימון היום היה הראשון שלהם מאז שבה הקבוצה ארצה מהולנד בשבוע שעבר.

המאמן עשוי לתת לברנדלי קובאס את חולצת ההרכב. שחקן הכנף נכנס טוב בשני המשחקים האחרונים גם באיינדהובן וגם מול הפועל חיפה, ואי לכך הוא עשוי לקבל את האשראי מהסרבי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב מול ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP, GettyImages
לקח חלק באימון המסכם אחרי הבדיקה השלילית. סבוריט/GettyImages, ANP

מלאדן קרסטאיץ' אמר לקראת המשחק: "מצפים למשחק קשה כי פ.ס.וו קבוצה איכותית, צריכים להיות סבלניים במשך 90 דקות ולהיות תחרותיים. היו לנו כמה ימים לנתח את היתרונות והחסרנות של פ.ס.וו. ונתנו עצות לשחקנים באסיפות הווידאו. יהיה מגרש מלא ואין לי ספק שהשחקנים יתנו את המקסימום. השחקנים יוכלו לראות שהאוהדים מכבדים אותם, את התוצאות שבם עשו בתקופה האחרונה, הם צריכים לשחק עם פחות לחץ ולדעת שלפעמים שאת מה שקרה אפשר לתקן".

בהמשך, הסרבי אישר את הידיעה לפיה קיבל הצעה מקבוצה בכירה ברוסיה: "קיבלתי את המידע מהסוכן שלי, כרגע אני מרוכז רק במשחק נגד פ.ס.וו. אני מתרכז בעבודה שלי ואעשה הכל כדי להנחיל את הרעיונות שלי לשחקנים, נראה מה יקרה בעתיד".

"כשבאתי למועדון היו הרבה בעיות. פחות או יותר, בכל יום בחודש הראשון היו חמישה נעדרים מהאימון בגלל פציעות וקורונה", אמר הסרבי, "חלק מהשחקנים שהיו בריאים שיחקו טוב ושמרו על המקום שלהם ב-11. אנחנו יודעים הכל על האיכות של השחקנים ומה כל אחד יכול לתת בכל מצב. אייל גולסה ועדן שמיר יכולים לשחק ביחד. יש לנו עוד יותר מ-15 משחקים עד סיום העונה, הדבר הכי חשוב הוא שכולם יקבלו הזדמנות ויתאמנו ברמה גבוהה כל הזמן הזה. השחקנים צריכים להבין שהם חלק ממועדון גדול, לא שהמועדון הוא חלק מהם".

מלאדן קרסטאיץ' מכבי תל אביב. אריאל שלום
אישר שיש הצעה מרוסיה. קרסטאיץ'/אריאל שלום

גם ברנדלי קובאס הצטרף למסיבת העיתונאים ואמר: "לפגוש את איינדהובן? זה נחמד, לא מאוד מרגש. הקבוצה שלנו מוכנה למשחק, רעבים לשחק מול הרבה אוהדים , ההרגשה טובה בכל הקבוצה. תהיה כותרת גדולה בהולנד אם נשיג את מה שאנחנו רוצים, נראה מה יקרה במשחק, אולי נעשה משהו נחמד, אני אופטימי".

קובאס אף נשאל מה השתנה מאז אותה הופעת בכורה נהדרת נגד מכבי חיפה: "לדעתי לא השתנה הרבה מאז. כמה שחקנים קיבלו הזדמנות וניצלו אותה, אם אקבל דקות אראה למה אני מסוגל. אני שמח כאן ונותן הכל. צריך להילחם על המקום שלך וזה מה שאני עושה כדי להיכנס להרכב. יש לי חוזה לעוד שנה אז אשאר כאן. יש לנו סגל טוב, כל השחקנים בעמדה רוצים לשחק, ואם הם טובים אז אני צריך לעבוד קשה יותר כדי לחזור להרכב. יש לי חוזה לעוד שנה אז אשאר כאן".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, דן ביטון, ברנדלי קובאס, סטיפה פריצה.

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן, מול אנריק סבוריט, מכבי תל אביב. Prestige/Soccrates, GettyImages
במוקד תשומת הלב. זהבי/GettyImages, Prestige/Soccrates

פ.ס.וו איינדהובן

למרות שהיא מחזיקה ביתרון שביר של 0:1 מהמשחק הראשון, פ.ס.וו איינדהובן הגיעה למשחק הגומלין נגד מכבי תל אביב (חמישי, 19:45, ספורט4) בסגל חסר למדי. לסגנית המוליכה ההולנדית יש כמה שחקנים עם פציעות קלות ובמועדון החליטו לא לסכן אותם לקראת המשך העונה.

ההיעדרות המשמעותית ביותר היא של הכוכב הגדול, קודי גאקפו. הקשר מרקו ואן חינקל חיובי לקורונה וגם הוא לא ישחק. אריק גוטיירס, שנפצע במשחק הליגה האחרון של ההולנדים והוחלף, התאמן ביחד עם הקבוצה, בעוד המגן פיליפ מוונה עשוי לפתוח. דניס פוס, ינסון סילט, יוהאן בקאיוקו, איסמעל סייבארי וקייל פרסמן, כולם שחקני קבוצת המילואים שמשחקת בליגת המשנה בהולנד, הצטרפו למסע לישראל ויעמדו לרשותו של המאמן רוג'ר שמידט.

את המשחק ינהל השופט האוסטרי הראלד לכנר וזה לא יהיה הביקור הראשון שלו כאן. ב-2012 הוא שפט במשחק בו נבחרת ישראל הביסה את נבחרת לוקסמבורג 0:3 במוקדמות המונדיאל וב-2018 ניהל את המשחק בו הפועל חיפה הובסה על ידי אטאלנטה 4:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully