וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ' קיבל הצעה מקבוצה בכירה ברוסיה

23.2.2022 / 6:07

בזמן שמאמן מכבי תל אביב מתכונן לפ.ס.וו, הוא קיבל פנייה לאמן בעונה הבאה ברוסיה ודחה את העיסוק בהצעה עד אחרי המשחק (ה', 19:45, ספורט4). הסרבי חתום רק עד סוף העונה עם אופציה דו צדדית לשנתיים נוספות

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על הפועל חיפה/ספורט1

מלאדן קרסטאיץ', מאמנה של מכבי תל אביב, קיבל השבוע הצעה מקבוצה רוסית בכירה שרוצה אותו לעונה הבאה. הסרבי חתום רק עד סוף העונה הזו במועדון, כאשר למכבי תל אביב יש אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. מדובר באופציה דו צדדית שכאמור אינה מחייבת את אחד הצדדים להמשיך את ההתקשרות, אם אינו רוצה בכך.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מבוקש. מלאדן קרסטאיץ'/דני מרון

הקבוצה הרוסית שרוצה את קרסטאיץ' לעונה הבאה, מציעה לו שכר של 650 אלף יורו לעונה (פי שניים ממה שהוא אמור להרוויח במכבי תל אביב אם יישאר) והסכום הזה לא כולל בונוסים שונים. בשל השבוע העמוס שיש למכבי תל אביב והעובדה שהוא בין שני משחקים מול פ.ס.וו איינדהובן, השיב קרסטאיץ' לאלה שפנו אליו כי אינו רוצה לדון בשבוע כזה בשום דבר למעט המשחק החשוב של הצהובים מחר. יחד עם זה, ידוע כי ההצעה מרוסיה מעניינת ומאתגרת אותו, אם כי ההערכה בסביבתו של המאמן היא שהוא עדיין ירצה להישאר במכבי תל אביב ולהמשיך במה שהתחיל לפני חודשיים וחצי, אף שמדובר במחצית ממה שמציעים לו ברוסיה.

כך או אחרת, נראה כי מכבי תל אביב תצטרך להחליט בקרוב מה היא רוצה לעשות מול המאמן שהתחיל לקבל הצעות, במיוחד כשהוא מחזיק ברזומה של אימון נבחרת סרביה וגם עושה עד כה עבודה טובה בקדנציה שלו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully