וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאחוביץ': "הגשמתי חלום, אבל אני לא שמח". מקני ייעדר תקופה ארוכה

חלוץ יובנטוס כבש תוך 32 שניות, והפך למהיר ביותר שמבקיע בבכורה בליגת האלופות מבין השחקנים שפתחו בהרכב. האמריקאי סובל מקרע

תקציר: אטאלנטה - יובנטוס 1:1/ספורט1

בהופעת הבכורה שלו ביובנטוס, דושאן ולאחוביץ' היה זקוק ל-13 דקות כדי להבקיע. מהיר? לא אם תשאלו את הסרבי. הרכש הנוצץ של הגברת הזקנה עלה הערב (שלישי) להופעתו הראשונה בקריירה בליגת האלופות, והבקיע את שער היתרון מול ויאריאל אחרי 32 שניות בלבד. באמצעות שער הבזק, ולאחוביץ' הצליח לחרוט את שמו בספרי ההיסטוריה, אבל לצערו שלו ושל יובנטוס, ויאריאל חזרה למשחק, כפתה 1:1 והעבירה את ההכרעה לגומלין בעוד שלושה שבועות בטורינו.

ביובנטוס עדכנו אחרי המשחק כי ווסטון מקני שנפצע עבר צילום וביממה הקרובה יתברר מצבו, אבל פבריציו רומאנו כבר מדווח: הקשר סובל משני קרעים בכף הרגל וייעדר תקופה ממושכת, במה שהוא מגדיר כ"חדשות רעות גם עבור יובנטוס וגם עבור נבחרת ארצות הברית", בה מקני הפך לשחקן מפתח. כך או כך, הזעם ביובה היה בעיקר על כך שהקשר אדריאן ראביו לא הורחק - באירוע שעורר סערה לא רק ברשתות החברתיות, כי בעידן של VAR באמת קשה להבין מדוע האירוע לא הסתיים בהרחקתו.

דושאן ולאחוביץ' שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
ניפץ שיא מ-1995. דושאן ולאחוביץ' חוגג רגע היסטורי/רויטרס

המספרים

* דושאן ולאחוביץ' הוא השחקן השלישי אי פעם שכובש במשחק ליגת האלופות הראשון שלו במדי יובנטוס, כאשר השניים שקדמו לו הם אגדות המועדון אלסנדרו דל פיירו ודויד טרזגה.

* ולאחוביץ' הוא השחקן שמבקיע בבכורה שלו במפעל בזמן השני הכי מהיר, כאשר השחקן שנמצא בפסגה, יבגני קונופליאנקה, עשה זאת כמחליף אחרי 19 שניות במדי סביליה ב-2015. אם נחשיב רק שחקנים שפתחו בהרכב, אז הסרבי עקף בדרך לפסגה את אנדי מולר, שעשה זאת במדי דורטמונד נגד יובנטוס ב-1995.

* השער של ולאחוביץ' הוא השני הכי מהיר של יובנטוס אי פעם בליגת האלופות, כאשר מי שמקדים אותו הוא דל פיירו, שהבקיע אחרי 20 שניות נגד מנצ'סטר יונייטד ב-1997.

עוד בוואלה!

כל העיניים עליו: דושאן ולאחוביץ' לראשונה בליגת האלופות

לכתבה המלאה
חלוץ יובנטוס דושאן ולאחוביץ'. David S. Bustamante, GettyImages
השתיק את המבקרים בתנועת החגיגה? לטענתו זו "מחווה לחבר"/GettyImages, David S. Bustamante

התגובות

בסיום סיפר דושאן ולאחוביץ' על הבכורה החלומית שלו בליגת האלופות: "זה חלום שהתגשם עבורי ביובנטוס, אבל אני לא שמח כי לא ניצחנו וזה היה ניצחון שמאוד רצינו ולא הצלחנו להשיג. כבר שכחתי מהמשחק הזה, אנחנו מסתכלים כבר על המשחק הבא".

את השער המהיר חגג ולאחוביץ' תוך שהוא מבצע תנועה שרבים העריכו כי באמצעותה הוא ניסה לומר למבקרים "תמשיכו לדבר", אחרי שהיו מי שטענו שבליגת האלופות הוא לא יוכל להמשיך בקצב הכיבושים המטורף אותו העמיד בשנה האחרונה באיטליה, אבל הסרבי הדף את הטענות: "אני לא יודע למה אנשים מנסים לעורר מחלוקות. אני לא קורא עיתונים, רק מנסה להשתפר מדי יום ושומר שהרגליים יישארו על הקרקע. לא ניסיתי להגיב לביקורות, זו הייתה מחווה לחבר של המשפחה. זה הכל".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי סיכם את הופעת קבוצתו: "הייתה שגיאה קריטית בשער שספגנו. היתה מעין עבירה על ולאחוביץ', אנחנו הפסקנו לשחק, הם כאילו עצרו ופארחו נותר לבד ברחבה. ויאריאל שיחקה בלי חלוץ רחבה ולא הסתמכה על כדורים ארוכים, אז ידענו שאנחנו צריכים להיזהר מהסיטואציות האלה ופעם אחת שראביו לא עקב אחריו זה הסתיים בשער. בסך הכל שיחקנו טוב, הסתכנו וגם היו לנו מצבים טובים להבקיע ויותר מדי פעמים נתפסנו בנבדל. אין שערי חוץ בגומלין, ולכן הוא יהיה כמו גמר בשבילנו ואנחנו חייבים לנצח, פשוט אין אפשרות אחרת".

פרננדו רויג, נשיא ויאריאל, תקף את ההחלטה לא להרחיק את אדריאן ראביו מיובנטוס שקשה להבין כיצד ניצל מבדיקת שופטי המסך: "זו הייתה כניסה חזקה מאוד, אבל מאוד חזקה. הוא כמעט שבר לו את הברך, אני לא מבין איך הוא לא הורחק ואיך האירוע לא נבדק".

אונאי אמרי, מאמן ויאריאל: "מאכזב שלא הצלחנו לנצח. עכשיו נגיע לטורינו כדי לנצח שם ולעלות לרבע הגמר. הגבנו טוב מאוד לאחר השער המהיר של יובנטוס. הקבוצה הראתה בגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully