וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות מהסופר ליג: ריאל, בארסה ויובה מתכננות טורניר בארה"ב

המועדונים שלא מתכוונים לוותר על הפרויקט המהפכני, הזמינו גם את מילאן להצטרף לתחרות שתיערך בקיץ ו"תתחרה" בגביע האלופות הבינלאומי המסורתי באמריקה

תקציר: אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:0/ספורט1

רעיון ה"סופר ליג" אמנם קרס לעת עתה, אבל ראשי שלושת המועדונים שמובילים את הדרך ומסרבים לזנוח אותה, יובנטוס, ריאל מדריד וברצלונה, ממשיכים לאותת לאופ"א שאין בכוונתם לוותר במהרה על הקמת הליגה וכדי לשדר שכוחם באחדותם, עומלים בימים אלו על הקמת טורניר ידידותי בקיץ בארצות הברית.

ויניסיוס ריאל מדריד אנסו פאטי ברצלונה. רויטרס
ייפגשו בקיץ בארצות הברית? ויניסיוס ופאטי/רויטרס

על פי הדיווח ב-ESPN, ראשי אותם מועדונים, כפי שגם הצהירו לא אחת, רחוקים מלזנוח את רעיון ה"סופר ליג" ופועלים במספר דרכים בניסיון להחיות את הפרויקט ולהוציאו לפועל בשנים הקרובות. לכן הם גם עובדים יחדיו בניסיון לקיים טורניר ידידותי בקיץ, כשבשלב זה פורסם שהזמנה להצטרף קיבלה גם מילאן, שכידוע הייתה אחת הקבוצות שפרשו מהליגה זמן קצר מאוד אחרי ההודעה על הקמתה.

בשלב זה עדיין לא ברור היכן ייערך הטורניר וכמה קבוצות ישתתפו בו מעבר לברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס, אך מדווח על החוף המערבי כך שייתכן שהמשחקים ייערכו בלוס אנג'לס או בסן פרנסיסקו.

אמנם מועדוני הפאר הגיעו פעמים רבות למשחקי הכנה וידידות בארצות הברית בשנים האחרונות, אולם הפעם מדובר בטורניר בהקמת המועדונים "המורדים", כך הם כונו בכתבה, שלא מתכוונים להשתתף במשחקי "גביע האלופות הבינלאומי" שנערך בארצות הברית בשנים שלפני התפרצות נגיף הקורונה ובו נטלו חלק מועדונים בכירים רבים, שלא מן הנמנע שיעשו זאת גם בקיץ הקרוב ויחסרו את ריאל, ברצלונה ויובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully