וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בונה על נקודות מול באר שבע, ינקוביץ' עצבני: "היה פנדל"

22.2.2022 / 7:47

במועדון מבינים שצריך לקחת לפחות 6 נקודות משלושת המשחקים הקרובים כדי להשתחל לפלייאוף העליון, הקשר טען שהוכשל: "למה לא הלכו ל-VAR?". האוהדים על האירועים האלימים: "חיפשו 2-3 אוהדים ורמסו כל מי שבדרך"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

בהפועל תל אביב לא הופתעו יותר מדי מהמשחק בחיפה וההפסד 2:0 למכבי חיפה. במועדון סימנו את המשחק מול באר שבע במחזור הקרוב ככזה שבו הם יהיו חייבים להביא נקודות. התוצאות במחזור האחרון סיבכו את הקבוצה לגבי המאבק על הכניסה לפלייאוף העליון, וכמו שזה נראה כרגע היא תצטרך לנצח לפחות שניים משלושת המשחקים שנותרו לה בכדי להשלים את המשימה.

בתדריך הטקטי שערך לפני המשחק, קובי רפואה רצה לראות את שחקניו חוטפים כדורים ומאיימים על מכבי חיפה, אך בפועל זה כמעט שלא קרה. שחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "זה לא היה זה, ניסינו אבל לא היינו במשחק חוץ מהגנה. היו לנו מעברים רעים וחיפה גם הייתה בטירוף שקשה מולו בסמי עופר, נעשה את זה מול באר שבע".

עוד בוואלה! ספורט

רפואה: "לא היינו קיימים מבחינה התקפית", עימותים אלימים ביציעים

לכתבה המלאה
עלי מוחמד, מכבי חיפה שומר על מרקו ינקוביץ', הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
היה עצבני בגלל שלא קיבל פנדל. מרקו ינקוביץ'/מאור אלקסלסי

מי שייעדרו במשחק הקרוב הם שי אליאס ועידן ורד המוצהבים. מרקו ינקוביץ' היה עצבני בסיום אחרי שלטענתו הוכשל ברחבה ואמר לאנשי הקבוצה: "היה פנדל בוודאות, עמדתי לבעוט לשער והשחקן בעט לי ברגל והכשיל אותי, למה לא הלכו ל-VAR?". במחצית העיר רפואה לשחקניו על הדיוק במעברים והריכוז אך זה לא עזר יותר מדי.

העלייה לפלייאוף העליון שווה למועדון יותר מ-3 מיליון ש"ח וזה ישפיע משמעותית על תקציב העונה הבאה, כאשר במועדון מקווים כי השחקנים יעמדו במשימה. גורם במועדון אמר אתמול: "אנחנו בונים על הפלייאוף העליון ונגיע לשם, יש לנו קבוצה טובה, מאמן טוב וקהל מספר אחת מאחורינו, זה יהיה קשה אבל נעשה את זה".

אוהדי הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
שוב עימותים עם המשטרה. אוהדי הפועל תל אביב/מאור אלקסלסי

בנוגע לאירועים בסיום, אוהדים רבים התלוננו כי השוטרים נכנסו ליציע לאחר שכל השלכות החפצים והעימותים עם אוהדי חיפה כבר נגמרו. לטענתם הם הפעילו כח בלתי סביר. אחד האוהדים סיפר: "כשרוב האוהדים כבר היו בחוץ השוטרים השתוללו, הם חיפשו 2-3 אוהדים ובדרך רמסו את כל אלה שלא היו קשורים, וכל מי שלא הבין מה רוצים ממנו גם קיבל מכות. מה זה משנה מה בן אדם עשה? אוהד לא צריך לצאת מדמם".

תוצאות משחקי המחזור ה-23:

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1
הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 0:0
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:2
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1
בני סכנין - הפועל נוף הגליל 0:2
מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:2
מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully