וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "לא היינו קיימים מבחינה התקפית", עימותים אלימים ביציעים

מאמן הפועל תל אביב מאוכזב מהיכולת שהציגה קבוצתו ב-2:0 מול מכבי חיפה. שוטרים נכנסו ליציע ובמקום התפתחה תגרה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

אכזבה בהפועל תל אביב לאחר ההפסד 2:0 הערב (שני) מול מכבי חיפה. הקבוצה של קובי רפואה סבלה מנחיתות ברורה מול האלופה וירדה מנוצחת בפעם הרביעית ברציפות, ולאחר שהמאמן שהחליף את ניר קלינגר אסף 16 נקודות מתוך 18 בששת משחקיו הראשונים אצל האדומים, כעת רפואה עם 0 מ-12 האחרונות והמקום בפלייאוף העליון בהחלט בסכנה. דין דוד (61) וצ'ארון שרי (67) כבשו לזכות הקבוצה מהכרמל, שהגדילה את יתרונה בפסגה לארבע נקודות.

בסיום היו עימותים בין שני מחנות האוהדים, כולל השלכת חפצים שהובילה לכניסת שוטרים ליציע של האדומים בסיום. לפחות אחד האוהדים דימם בעקבות האירוע.

מכוער ומיותר מאוד

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. מאור אלקסלסי
מאוכזב. רפואה/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר בסיום: "אם ניגע במשחק אני חושב שמבחינה התקפית לא היינו קיימים בכלל ולא סיכנו את השער. ידענו שמכבי חיפה תתקוף עם הרבה שחקנים והתקפות המעבר שלנו לא היו מספיק מסוכנות. ידענו שיהיה משחק קשה. באנו במטרה לשחק התקפי, אבל משום מה.. משום מה... אנחנו בחודש פחות טוב, אבל אנחנו במאבק על הפלייאוף ונעשה הכול כדי להיות שם".

על איינבינדר: "זו החלטה מקצועית בלבד. היו שיקולים אחרים במשחק הזה שלא אכנס אליהם ולכן זו החלטה מקצועית. דיברתי איתו והבהרתי לו את זה. הכול בסדר גם מבחינתו, אני חושב. הרעיון היה לשחק על מהירות. יואב תומר הוא שחקן של עומק ולא של כדור עם הגב. רצינו לשחק על מתפרצות ולהפתיע ככה את מכבי חיפה. זה לא עבד. מכבי חיפה קבוצה מצוינת בהתקפות מעבר וטובה במצבים נייחים ונפלנו בשני הדברים האלה.

מאכזב אותי המשחק ההתקפי שלנו, לא ניסינו לעשות דברים, אלה לא היו ההוראות. מכבי חיפה החזירה אותנו אחורה כי היא קבוצה איכותית. אני אחראי ולוקח את כל האחריות למשחק היום. זה מה שקרה במהלך המשחק. יש לי חלק גדול בזה. נרים את השחקנים, נשארו לנו עוד שלושה משחקים. אנחנו אחרי חודש לא טוב וארבעה הפסדים ברציפות. אנחנו צריכים להרים את השחקנים ולחזור לשחק כדורגל כמו שצריך. עם כל הכבוד למכבי חיפה או הפועל באר שבע, אנחנו צריכים לחשוב על הפועל תל אביב. אנחנו מועדון מספיק גדול וצריכים להביא נקודות, לא מעניין מי היריבה שלנו".

על השיפוט: "מה אני אמור להגיד על השיפוט? לא אגיד את מה שאני מרגיש. שיהיו בריאים, זה הכול".

שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר, שי אייזן, אושר דוידה. מאור אלקסלסי
ההחלטה ללא לשתף אותו הייתה מקצועית. איינבינדר עם חבריו בסיום/מאור אלקסלסי

אושר דוידה: "מכבי חיפה לחצה אותנו במחצית השנייה. הם היו חייבים ניצחון, נשכבנו אחורה והיינו בסוג של בונקר על ה-20 מטר ובסוף הגיע השער דווקא ממצב נייח. אי אפשר לנצח עם אפס איומים על השער. במחצית הראשונה יכולנו לעשות משהו עם קצת יותר ריכוז, במחצית השנייה היה קשה יותר. אני לא חושב שזו היכולת של הפועל תל אביב. אנחנו יכולים לתת הרבה יותר".

על המשך הדרך: "יש לנו מטרה אחת והיא להגיע אל הפלייאוף העליון, אנחנו צריכים לעשות את זה. אני לא רוצה לקרוא למצב שלנו משבר, אנחנו כרגע בפלייאוף העליון וצריכים לדעת לצאת מזה. אני מודה לאוהדים שלנו על התמיכה ומאמין שימשיכו לתמוך בנו. נעשה הכול כדי להיות בפלייאוף העליון".

במחזור הליגה הקרוב תארח הפועל תל אביב את הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully