וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבות בין אצילי לאוהדי מכבי חיפה: "משאירים את העבר מאחור"

ארגוני האוהדים הגבירו את התמיכה בכוכב, שהודה להם בתום ה-0:2 על הפועל תל אביב. בכר: "צ'יבוטה? לאצילי לקח חודש וחצי להיכנס לעניינים". שרי: "לא מופתע שלא פתחתי"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט1

במכבי חיפה שבו לחייך לאחר ה-0:2 הערב (שני) על הפועל תל אביב, שהחזיר את החבורה של ברק בכר למסלול הניצחונות בליגת העל. בזכות שלוש הנקודות, הגדילה האלופה את הפער בפסגה מהפועל באר שבע השנייה לארבע נקודות ושמה מאחוריה את ההפסד לעירוני קרית שמונה במחזור הקודם. דין דוד כבש ראשון לזכות הירוקים (61), צ'ארון שרי הכפיל שבע דקות לאחר מכן והבטיח את הניצחון למוליכת ליגת העל.

הסטורי של עומר אצילי. צילום מסך, צילום מסך
הסטורי של עומר אצילי/צילום מסך, צילום מסך

מי שזכה לעידוד גדול מהיציעים במהלך המשחק הוא עומר אצילי, שעל אף היכולת המצוינת שלו מאז שהצטרף למכבי חיפה, לא נחשב לדמות הכי אהובה בקרב ארגוני האוהדים של הירוקים. כזכור, כחצי שנה לפני שהצטרף למועדון, הכוכב חגג ניצחון על החיפאים כשחקן במכבי תל אביב בשירי "מכבי חיפה חיזבאללה".

כעת, נראה שישנה התקרבות בין הצדדים ואצילי זכה לתמיכה גדולה מהאוהדים במשחק נגד הפועל תל אביב. בסיום, השחקן העלה סטורי עם תמונה שלו חוגג שער עם הקהל, וכתב: "לפני יותר משנה כשהגעתי לכאן נפגשתי עם נציגי הארגונים, הם הסבירו לי את עמדתם ודרכם ואיחלו לי בהצלחה. לפני כחודש נפגשנו שוב, והחלטנו שמשאירים את העבר מאחור. רק מכבי חיפה".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל תל אביב, הפער בפסגה: 4 נקודות

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר עם מנהל הקבוצה גיל אופק. מאור אלקסלסי
בהחלט יש לו סיבות לחייך. בכר לצד מנהל הקבוצה גיל אופק/מאור אלקסלסי

בחזרה למשחק עצמו. ברק בכר אמר בסיום: "היה חשוב לנצח, טבעי לרצות את זה אחרי איך שנראינו בקרית שמונה. שינינו את הגישה ונתנו 100 אחוז בכל פעולה. היריבה מאוד הקשתה, אבל אני שמח ששלטנו גם אם לא היינו מספיק מסוכנים. בחצי השני הגענו ליותר מצבים, שינינו שיטה ודחפנו יותר קדימה. זה ניצחון קשה, אבל אלה הניצחונות שצריך להשיג עכשיו כנראה".

בנוגע לשרי שכבש טען המאמן: "אני לא עושה סדרות חינוך, הוא היה פצוע נגד קרית שמונה ורק חזר להתאמן. הוא עשה שינוי מהספסל וזה המטרה של המחליפים, אני שמח שהוא עשה את זה. על צ'יבוטה, שעדיין לא השתלב: "הוא עדיין לא מצליח. לאצילי לקח לפחות חודש וחצי עד שהוא נכנס לעניינים, אני מזכיר. מאוויס צריך לעשות את העבודה, נכון שהוא עדיין לא מצליח בפעולות, אבל כשזה יקרה לו הוא יקבל ביטחון".

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. מאור אלקסלסי
לא פתח, אבל כבש שער חשוב. צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

התפקוד של אצילי: "הוא שיחק חלוץ, אחד משניים. בסוף אנחנו חושבים על הקבוצה ולא על שחקן כזה או אחר, חשבתי שזה מה שיעזור ואולי טעיתי, אבל אני לא מצטער על כלום. אני מנסה לייצר יתרונות, כשמנצחים לומדים גם מזה". על היעדר הקרדיט לבן שהר: "יכול להיות שהוא יקבל, לא מזמן הוא חזר מפציעה וברגע שאני אמצא לנכון, הוא ישחק יותר. אנחנו מכירים אותו הרבה שנים, הוא עוד ייתן את שלו".

לבסוף, בכר התייחס לדרבי בשבת הקרובה: "הקהל מצפה להצגה בכל משחק, יש משחקים קשים עכשיו כי קבוצות נאבקות על מיקום, פלייאוף וכו'. עשינו ניצחון לא מבריק, אבל חשוב וטוב".

צ'ארון שרי הוסיף: "היה שער יפה, אבל הכי חשוב שניצחנו. לא שיחקנו טוב, אבל מה שחשוב זה הניצחון. כשאני נכנס אני מנסה לעשות את המיטב. אני שמח על הניצחון והשער. אני לא מופתע שלא פתחתי, הייתי פצוע. אני תמיד רוצה לשחק, אבל מכבד את ההחלטות של המאמן. הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות זה להתרכז בעצמנו ולנצח, אנחנו לא יכולים לשלוט במה שעושות קבוצות אחרות. ברור שאני חושב שאני צריך לפתוח בכל משחק בהרכב, כל שחקן חושב ככה".

תוצאות המחזור ה-23:

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1
הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 0:0
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:2
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1
בני סכנין - הפועל נוף הגליל 0:2
מכבי תל אביב - הפועל חיפה 0:2
מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully