וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוף הגליל שומרים על אופטימיות: "יש בעיה, אבל יהיה קרב צמוד"

21.2.2022 / 10:24

מאבוקה ואוגו עדיין לא בכושר מלא, החלק הקדמי מתקשה וההפסד 2:0 לסכנין הותיר את הקבוצה מתחת לקו האדום, אך במועדון אמרו: "קרבות התחתית יימשכו עד השנייה האחרונה"

תקציר: בני סכנין - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

הפועל נוף הגליל קיוותה לטפס מעל הקו האדום, אך ההפסד אמש (ראשון) 2:0 לבני סכנין השאיר אותה במקום ה-13 ממנו יורדים בסיום העונה לליגה הלאומית. הצפוניים הגיעו לסכנין אחרי שלושה משחקים ללא הפסד וקיוו להוציא נקודות גם הפעם, אבל התקשו לייצר מצבים בהתקפה. אחרי מחצית ראשונה לא טובה, ניסה המאמן שי ברדה לעשות שינוי וביצע שלושה חילופים, אך ללא הועיל.

בנוף הגליל דיברו הבוקר על הקושי של הקבוצה בהבקעת שערים, בעיקר בשל כושר לא טוב בו נמצאים שחקני החלק הקדמי, עומר פדידה, סתיו נחמני ולוואגה קיזיטו שלא מספקים מספרים. "זה לא סוד שיש לנו בעיה בהבקעת שערים, נצטרך לשפר את הפרמטר הזה ולהיות יותר חדים בחלק הקדמי", אמרו בקבוצה.

ג'ון אוגו שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
חוששים להעמיס עליו לאור מצוקת הקשרים. ג'ון אוגו/מאור אלקסלסי

ברדה גם מתמודד במשחקים האחרונים עם בעיית כושר גופני וכושר משחק לקוי, מצב בו נמצאים חלק משחקני החיזוק שהגיעו בינואר. הזרים ארנסט מאבוקה וג'ון אוגו לא שיחקו זמן רב והדבר ניכר בכושרם הירוד. אוגו, שפתח אתמול, הוחלף במחצית כדי לא להעמיס עליו דקות רבות מדי ובמטרה לשלבו בהדרגתיות, בעיקר בשל העובדה שמאז פציעתו של ניר לקס שגמר את העונה אין לנוף הגליל קשר אחורי קלאסי שיכול לתת מענה במרכז המגרש.

נוף הגליל תתחיל במחזר הקרוב את סדרת שלושת המפגשים מול הגדולות. ביום שני תארח את מכבי תל אביב, לאחר מכן תצא למשחק חוץ נגד מכבי חיפה ותסיים את הליגה הסדירה בבית מול הפועל באר שבע. "אין משחקים קלים בליגה הזאת", אמר גורם במועדון, "לא משנה מול מי אנחנו משחקים, נצטרך להביא נקודות בכוח. מבחינתנו ברור שהקרבות האמיתיים יהיו בפלייאוף התחתון. המצב בתחתית צמוד מאוד וגם לקבוצות שנמצאות איתנו למטה יש משחקים קשים. זה יהיה צמוד עד השנייה האחרונה של העונה".

לקראת המשחק ביום שני, מאמינים בנוף הגליל שלמעלה מ-4,000 אוהדי מכבי תל אביב יגיעו למשחק, כאשר מכירת הכרטיסים צפויה להתחיל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully