וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנרדו סילבה חולם להגיע לריאל מדריד, שהציבה אולטימטום לאמבפה

קשר מנצ'סטר סיטי מעוניין באתגר חדש, הבלאנקוס לכוכב פ.ס.ז': "אם לא תחתום הקיץ, הדלת תיסגר". ויניסיוס יקבל הצעה לחוזה עד 2027

תקציר: מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 3:2/ספורט1

כאשר ריאל מדריד הוגרלה לצמד מפגשים מול פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, לכולם היה ברור כי מעל המשחקים תרחף העסקה שעשויה לרקום עוד וגידים - זו שבסיומה קיליאן אמבפה יעבור מבירת צרפת לבירת ספרד בקיץ הקרוב כשחקן חופשי. הצרפתי הבקיע שער ניצחון דרמטי במפגש הראשון נגד מי שעשויה להיות קבוצתו הבאה, אך בינתיים נדמה כי צצים מכשולים.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
בקרוב ביחד? אמבפה מול הזאר/רויטרס

ב"טיימס" דווח כי ריאל מדריד הציבה בפני אמבפה אולטימטום, לפיו ההצעה שהגישה עבורו תפוג בקיץ הקרוב. המשמעות היא שאם אמבפה יחליט להאריך חוזה בעיר האורות, אפילו לעונה או שתיים, מבחינת ריאל מדריד הדלת להשלמת חלום הילדות של הצרפתי תיסגר.

בפריז מפעילים לחץ כבד על אמבפה לחתום על חוזה חדש, כאשר ראש ממשלת צרפת בהווה עמנואל מקרון, והרה"מ בעבר ניקולה סרקוזי, פועלים גם כן לשכנעו. מבחינת הקטארים לא רק מדובר בנכס מקצועי חשוב למועדון, אלא הם גם רוצים שאמבפה עדיין יהיה שחקן הקבוצה כאשר המונדיאל בקטאר יצא לדרך בנובמבר. מנגד, ריאל לא מעוניינת בשחזור הסחבת שהייתה כאשר ניסתה להחתים את אמבפה ממונאקו ב-2017.

באותו הקיץ גם ברצלונה חשקה בשירותיו של אמבפה, וב"ספורט" חשפו את התשובה שקיבלו הקטאלנים מאביו של הצרפתי: "אני אוהד ברצלונה, אבל הבן שלי אוהד ריאל מדריד. אם הוא יעבור לבארסה, הוא לעולם לא יוכל לשחק בריאל, בעוד אם הוא יעבור לקבוצה אחרת, הוא תמיד יוכל להגיע מתישהו לריאל".

עוד בוואלה!

אחרי הבוז: אסנסיו "עשה את הדבר הכי יפה והכי גרוע", ויניסיוס תמך באנצ'לוטי

לכתבה המלאה
ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
רוצה ללבוש לבן, אך במדינה אחרת. סילבה/רויטרס

בינתיים, שם נוסף שמקושר לריאל מדריד הוא קשר מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה. על פי דיווח באיטליה, הפורטוגלי עשוי לעזוב את אנגליה בקיץ הקרוב, והוא "חולם על הצטרפות לריאל מדריד". לקשר בן ה-27 חוזה עד 2025 במנצ'סטר, אך כבר בקיץ האחרון הוא הביע רצון לעזוב על מנת לחוות אתגר חדש. בדצמבר האחרון מאמנו פפ גווארדיולה התייחס לנושא ואמר: "הוא רוצה לשחק במדינות אחרות, ליגות אחרות, ולהתייצב מול אתגרים אחרים. זה הגיוני ומובן. לשמחתנו זה לא קרה, אז נוכל להמשיך ולהינות ממנו".

וממי שעשויים להגיע למי שכבר נמצא במועדון, פבריציו רומאנו מדווח כי בחודשים הקרובים ריאל מדריד תציע לוויניסיוס חוזה ארוך טווח עד 2027.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully