וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבוז: אסנסיו "עשה את הדבר הכי יפה והכי גרוע", ויניסיוס תמך באנצ'לוטי

אוהדי ריאל איבדו סבלנות לפני הבליץ ב-0:3 על אלאבס, אסנסיו השתיק אותם עם גולאסו, המאמן זכה לתמיכה ויודע: ואלוורדה צריך לקבל יותר קרדיט

תקציר: כל שערי השבת מהליגה האנגלית, המחזור ה-26 (20 בפברואר)/ספורט1

ריאל מדריד הראתה אתמול (שבת) את שני הפנים שלה: במחצית הראשונה מול אלאבס היא התקשתה וקרטעה, עם יכולת שהזכירה את ההפסד המאכזב לפריז סן ז'רמן; ובמחצית השנייה היא התעשתה, השתחררה וכבשה שלישייה שהזכירה את הכושר הטוב שהציגה בשלבים אחרים העונה.

זה נגמר עם ניצחון 0:3, שנתן לבלאנקוס יתרון 7 בפסגת הליגה הספרדית והשכיח מעט את הביקורות הקטלניות בימים שאחרי המשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות.

אוהדי ריאל איבדו את הסבלנות ככל שהמשחק התקדם, שרקו בוז ורטנו, עד שמרקו אסנסיו כבש את השער הראשון בדקה ה-63. שתי דקות לפני כן אותו אסנסיו ספג קריאות שהופנו אישית כלפיו, ואחרי שכבש בבעיטה אדירה מ-25 מטר לחיבורים, הגיב בתנועת השתקה לקהל. "אסנסיו עשה את הדבר הכי יפה והכי גרוע בעת ובעונה אחת", כתבו ב"מארקה". "הגול שלו היה פנטסטי, אבל גם אם האוהדים שרקו לך בוז, להשתיק את הקהל שלך זו טעות פטאלית".

שחקן ריאל מדריד מרקו אסנסיו חוגג בתנועת השתקה. Alvaro Medranda/Eurasia Sport Images, GettyImages
"טעות פטאלית". אסנסיו משתיק את הקהל/GettyImages, Alvaro Medranda/Eurasia Sport Images

גם ויניסיוס שכבש את השני בדקה ב-80, העביר מסר כשרץ לחגוג את השער עם קרלו אנצ'לוטי שעמד במוקד הביקורות בימים האחרונים. קארים בנזמה הוסיף את השלישי בתוספת הזמן, ובסיום ניסו השחקנים להנמיך את הלהבות.

"אנחנו רגילים לקבל שריקות בוז כשאנחנו לא משחקים מספיק טוב", אמר דני קרבחאל בסיום. "באופן כללי, אנחנו מקבלים את הביקורות כלפינו באהבה. אנחנו לומדים מהן. הם האוהדים שלנו, והם תמיד מאחורינו. טבעי שהם מאוכזהים מההישגים שלנו בליגת האלופות, כי במועדון הזה תמיד שואפים לזכות בכל התארים. אפשר להבין את האוהדים, כי הם רוצים יותר. במחצית השנייה הם חזרו לעודד".

עוד בוואלה!

חזרה לנצח, וגם לכבוש: ריאל מדריד גברה 0:3 על אלאבס

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס עם המאמן קרלו אנצ'לוטי. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
השחקנים מאחורי אנצ'לוטי. ויניסיוס חוגג עם המאמן/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

גם אנצ'לוטי אמר ש"הביקורות אחרי המשחק נגד פ.ס.ז' היו מוצדקות. אני מקבל אותן לחלוטין. האוהדים לא נהנו מהמחצית הראשונה, אבל אני חושב שהיו להם סיבות ליהנות בחצי השני. היינו זקוקים לניצחון הזה, וליכולת הזאת שהצגנו במחצית השנייה".

אחד השחקנים הבולטים בריאל אתמול היה פדה ואלוורדה, שנמצא העונה בירידה. הקשר הקשוח הציג יכולת טובה, ובספרד מעריכים שאנצ'לוטי יעניק לו יותר הזדמנויות במשחקים הקרובים. לפי הערכות, הוא יפתח בהרכב בגומלין נגד פ.ס.ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully