וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מפרגנת לאבי אבן: "איש מקצוע מהשורה הראשונה"

21.2.2022 / 8:42

במועדון נותנים ביטחון לממלא המקום של ספרופולוס אחרי הניצחון על אילת: "בטוחים שיעשה עבודה מצוינת". בעקבות הדלקת האבוקות באימון ייתכנו סנקציות נגד האוהדים, בקבוצה הודיעו לאנשי הנבחרת שסורקין יחליף את כהן נגד באסקוניה

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 59:64/ספורט1

מכבי תל אביב עברה אמש (ראשון) טבילת אש ראשונה אחרי פיטוריו של יאניס ספרופולוס כשגברה בצורה נוחה 66:77 על הפועל אילת בחוץ. הקבוצה המודרכת על ידי אבי אבן שלטה בהתמודדות מהפתיחה, הוליכה ביותר מ-20 הפרש כבר ברבע השני ולא נתנה ליריבתה להתקרב באופן ממשי. אנטה ז'יז'יץ' וג'ון דיברתולומיאו הצטיינו בשורות מכבי.

"הייתה לנו מחצית ראשונה טובה בשני צידי המגרש. היו לנו מצבים טובים בהתקפה שיחקנו ביחד, ובהגנה היינו עם אגרסיביות והגנו על הסל", סיכם הקפטן דיברתולומיאו, "יצרנו יתרון, במחצית השנייה ירדנו קצת, אבל שמרנו על היתרון והדבר הכי חשוב שזה יצאנו עם ניצחון חשוב".

ז'יז'יץ' הוסיף: "היה לנו שבוע קשה אבל באנו לכאן ועשינו עבודה נהדרת, במיוחד במחצית הראשונה. עבודה טובה בהתקפה אבל בעיקר בהגנה שמרנו אותם על מתחת ל-25 נקודות. בכלליות שלטנו במשחק לאורך כולו. זה היה מוזר בלי יאניס, אבל אבי עשה עבודה טובה מאוד. שינינו כמה דברים בעיקר בהגנה, אבל לא יותר מדי. שיחקנו אזורית יותר מהרגיל, אז הייתי פחות עייף מהרגיל".

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו עם אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
"זה היה מוזר". דיברתולומיאו וז'יז'יץ'/דני מרון

כבר בבוקר שבו הוחלט על סיום דרכו של ספרופולוס היה ברור לרוב אנשי מכבי תל אביב כי אבי אבן יעמוד על הקווים עד לסיום העונה, אלא אם יקרה משהו לא צפוי. ובכל זאת, הצהובים בחנו אפשרויות נוספות, ומתחילים לקבל את הביטחון כי ניתן לסיים את העונה עם אבן ואולי אפילו להגיע להישג. "אבי מכיר את הקבוצה מצוין, הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה", סיפרו במכבי אמש, "אנחנו מאמינים שהוא יעשה עבודה טובה מאוד".

במקביל לנושאים המקצועיים התעסקו בסוף השבוע במכבי תל אביב בכניסה של אוהדי הקבוצה לאימון ביד אליהו ביום שישי. כזכור, מספר אוהדים הדליקו אבוקה בתוך ההיכל שגרמה לנזק. לאוהדים הוזמנה משטרה ובמקביל בחברת "היכלי הספורט" שוקלים סנקציות נגד אוהדי מכבי בעקבות התנהגותם.

"זה הפעם הראשונה שדבר כזה קרה לי כאן, זה היה מוזר", סיפר אנטה ז'יז'יץ', "אנחנו צריכים להיות יותר טובים, אני מכבד את האוהדים, הם הראו את האהבה לקבוצה, אנחנו צריכים להראות להם את זה בחזרה".

אנג'לו קלויארו, שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
אמור לשחק מול הטורקים. קלויארו/אודי ציטיאט

בנושא אחר, אנג'לו קלויארו לא היה בסגל למשחק באילת משום שסבל מפציעה בקרסול, ובמכבי מעריכים כי יהיה כשיר למשחק נגד אנאדולו אפס ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully