וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "אני לא מתעסק בעצמי בכלל, חושבים רק על המשחק הקרוב"

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 21:29

אחרי הניצחון כממלא המקום של ספרופולוס, המאמן סירב להתייחס לעתידו: "שמח ששמנו הכול בצד". פרנקו מרוצה מניצחון הפועל תל אביב

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) ניצחון ראשון בעידן שאחרי יאניס ספרופולוס עם 66:77 על הפועל אילת. הצהובים פתחו את המשחק בסערה, הובילו ביותר מ-20 הפרש כבר במחצית הראשונה, והורידו קצת רגל מהגז במחצית השנייה, כשאילת מצמקת את התוצאה הסופית. ג'ון דיברתולומיאו הוליך את קלעי מכבי תל אביב עם 15 נקודות, אנטה ז'יז'יץ' הוסיף 13 נקודות ו-14 ריבאונדים ב-22 דקות.

"כל ניצחון הוא חשוב, בטח לאור המהמורות שעברנו בדרך. זה ניצחון במקום קשה מאוד, אני שמח שעשינו את זה", אמר אבי אבן, מי שמחליף את ספרופולוס כמאמן הקבוצה, "זה משפיע בדרך כלל בצורה כזאת או אחרת, שמח ששמנו את זה בצד והשגנו את הניצחון. יש הרבה דברים טובים שאקח מהמשחק הזה, ויש דברים פחות טובים גם. החלטנו שאנחנו מוסיפים כמה דברים, יש כמה דברים מצוינים שעובדים, ויש כמה דברים שאנחנו מנסים להכניס. שמח שזה עבד".

אבן נשאל האם הוא חושב על המשך דרכו כמאמן הקבוצה ואמר: "אני לא מתעסק בזה בכלל, אני מסתכל על המשחק הבא, ככה אני עובד, ככה אני מדבר עם השחקנים. יש משחק יורוליג ביום חמישי, אנחנו עובדים יום ביומו, אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר, מנסים להעביר את המסר הזה לשחקנים".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א, אתר רשמי
מרוצה מהניצחון. אבן/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי ת"א

בבית מכבי בראשון לציון התאוששה הפועל תל אביב מטראומת ההפסד בגמר הגביע כשניצחה בצורה משכנעת 62:77 את מכבי ראשון לציון. האדומים שלטו במשחק לכל אורכו והניצחון שלהם לא הוטל בספק בכלל במהלך המחצית השנייה. ג'יימס יאנג וג'יי פי טוקוטו קלעו 21 נקודות כל אחד והוליכו את הקלעים של האדומים.

"מרוצה מאוד מהשורה התחתונה, אני לא זוכר משחק גמר גביע שאחריו יצאנו לניצחון, תמיד יש נפילת מתח גדולה", סיכם דני פרנקו, "המשחק שלנו היה סערת רגשות גדולה מאוד ויש אפטר שוק שמלווה את כולם. התחושה שלי הייתה שנבוא טוב, קצת שיחות עם השחקנים המובילים, הצוות המסייע שלנו תמיד מנסה להביא את הערך המוסף מהספסל. שמח שבדקות שהיה לנו חמצן שיחקנו בדרך שהביאה אותה לרצף של הניצחונות".

פרנקו סיפר על התחושה האישית שלו לקראת המשחק: "היה לי קשה מאוד לבוא אל המשחק הזה. אני מעריך את המאמץ של השחקנים, אפילו שלא שיחקתי אני לא מרגיש את הרגליים שלי. התחושה הפנימית היא לא טובה אחרי המשחק הקודם, בעוד חודש וחצי כשנסתכל אחורה זה ייזכר כניצחון חשוב".

מהצד הכתום, הייתה אכזבה גדולה מאוד בקבוצה של דרור כהן שתקועה עדיין במקום האחרון. "לא היינו שם בכלל", סיכם כהן, "חוסר ריכוז מוחלט, היינו שטוחים, לא ממושמעים עם 21 איבודי כדור, משחק ללא שליטה. זה המשחק הראשון מאז שהגעתי ששיחקנו והמצאנו דברים. אין לי הסבר, אני צריך לראות את זה עוד פעם. לא מצאתי מי שיעצור את הסחף הזה. החטאנו המון, אבל הייתה חוסר משמעת שלנו. לא דיברנו על הדברים האלה, אולי זה ישב בראש, העודף ביטחון הזה, אף אחד לא עשה בכוונה, אבל יותר מדי שחקנים לא הופיעו היום".

על סיכויי ההישרדות של קבוצתו אמר כהן: "כל עוד יש סיכוי, ועדיין כמובן יש סיכוי, יש ביטחון. על ההפסד הזה נצטרך להביא ניצחון במקום אחר, אנחנו מאמינים במאה אחוז".

המשחק לא עבר בצורה שקטה כששני אוהדי הפועל תל אביב נעצרו במהלכו לאחר שהפרו את הסדר הציבורי לפי הודעת המשטרה. המשטרה החליטה כי אוהדי האדומים לא יוכלו להכניס ציוד עידוד לאחר שהדליקו אבוקות בחצי גמר גביע המדינה, וכמחאה כמאה אוהדים של הפועל תל אביב נותרו מחוץ לבית מכבי, ושניים מהם כאמור גם נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully