וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן עקץ, סטף קרי הדהים, לברון ג'יימס נפעם: רגעי הקסם של האולסטאר

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 10:00

ג'ורדן הגיע והזמין את מג'יק לאחד על אחד, לברון התרגש מהפיידאוויי המנצח, קרי ספג שריקות בוז והגיב בהצגה בלתי נשכחת שהדהימה אפילו את חבריו על המגרש: "נו באמת, האיש הזה מכוכב אחר"

מייקל ג'ורדן פוגש את מג'יק ג'ונסון במשחק האולסטאר/טוויטר

אירועי סוף שבוע האולסטאר זה הרבה מעבר למשחק הכוכבים המסורתי, אלא גם מפגש בין כוכבי המשחק, מהעבר וההווה, שמתקבצים ביחד בזירה אחת, והשנה, כשליגת ה-NBA חוגגת 75, כבר היה מצעד של ממש של כוכבי עבר שהגיעו על מנת לקבל כבוד רשמי בטקס שהציג את הגדולים אי פעם.

היה ספק גדול אם מייקל ג'ורדן יגיע לטקס שנערך הלילה (בין ראשון לשני) בקליבלנד, לאור העובדה שהוא נראה בפלוידה במירוץ דייטונה (שם ל-MJ יש שתי מכוניות), אבל מייקל שוב עשה נס, לקח מטוס פרטי והצליח להגיע למחצית המשחק, ועלה על הפרקט לקול תשואות הקהל.

מייקל, כהרגלו, משך הרבה תשומת לב עם הגעתו, ומיד כשראה את מג'יק ג'ונסון כינה אותו "כלב זקן" בחיוך ואמר לו - "אתה ואני, עכשיו, משחק של אחד על אחד". לאחר מכן על המגרש קיבל גם חיבוקים וברכות מלברון ג'יימס, בעל הבית בקליבלנד, שלא הסתיר את התרגשותו מהמפגש עם הגדול בכל הזמנים.

עוד בוואלה!

לברון ג'יימס קלע את סל הניצחון באולסטאר, אבל סטפן קרי גנב את ההצגה

לכתבה המלאה

לוקה דונצ'יץ' קיבל טיפול מיוחד

לברון היה זה שקלע את סל הניצחון, שהעניק ל"קבוצת לברון" את הניצחון 160:163 על "קבוצת דוראנט". "לא יכולתי לחלום על רגע יפה יותר ממה שקרה עכשיו", אמר לברון בסיום, "בשבילי לחזור לכאן, 35 דקות נסיעה דרומה מהמקום שבו גדלתי באקרון אוהיו, לקלוע את סל הניצחון במשחק האולסטאר, במקום שבו לפני שנים אני והחבר'ה היינו צופים ביחד במשחק האולסטאר... אני זוכר שלפני 25 שנה היינו בני 11, או 12, חולמים שיום אחד תהיה לנו הזדמנות או את האמצעים לראות בקליבלנד את כוכבי הכדורסל הגדולים, שעוררו בנו כזאת השראה".

הקבוצה של לברון נכנסה לרבע הרביעי בפיגור 139:138, כשמשמעות התוצאה הייתה שהמנצחת תהיה הקבוצה הראשונה שמגיעה ל-163 נקודות (על פי חוקי הפורמט - נדרשות 24 נקודות יותר מהקבוצה שמוליכה). דמאר דרוזן קבע 155:161 ללברונים, זאק לאווין קלע 5 נקודות רצופות וצימק ל-161:160, אבל לברון לקח את הכדור האחרון - וקלע סל ניצחון יפהפה.

לברון ג'יימס אחרי הניצחון במשחק האולסטאר. רויטרס
לברון ג'יימס אחרי הניצחון במשחק האולסטאר/רויטרס
לברון ג'יימס, סטפן קרי, משחק האולסטאר. רויטרס
לברון ג'יימס, סטפן קרי, משחק האולסטאר/רויטרס

"זה משוגע, שקלעתי את סל הניצחון בפיידאוויי, משהו שלמדתי ממייקל (ג'ורדן)", אמר לברון בסיום על המהלך המכריע, "אני והוא לא נמצאים הרבה ביחד באותו בניין, זה לא קרה לי הרבה במהלך הקריירה, כך שהלילה הייתה לזה משמעות גדולה עבורי".

לברון ג'יימס פוגש את מייקל ג'ורדן, משחק האולסטאר בקליבלנד. Kevin Mazur, GettyImages
לברון ג'יימס פוגש את מייקל ג'ורדן, משחק האולסטאר בקליבלנד/GettyImages, Kevin Mazur

אבל כמובן שגיבור המשחק היה סטפן קרי, שנתן הצגה אדירה עם 16 שלשות (שיא אולסטאר כמובן) ו-50 נקודות. סטף לא קיבל אהבה גדולה מדי בקליבלנד והקהל המקומי, שראה אותו ואת גולדן סטייט מנצחת את הקאבס לא פעם במסגרת היריבות הגדולה בין הקבוצות בעשור הקודם. אבל למרות שריקות בוז פה ושם, הוא צלף מכל מקום, וסחט קריאות השתאות מהשדרים וציוצים נלהבים ברשתות.

"זה רגע מיוחד, אין ספק", אמר על הזכייה בתואר ה-MVP ובגביע על שם קובי בריאנט, "לזכייה בתואר הזה יש משמעות מיוחד, לכבד את קובי ואת בתו ג'יג'י, את מי שאיבדנו לפני שנתיים, לכבד את המשחק, אני מרגיש מבורך, אני מעריך את זה מאוד". דריוס גארלנד, שחקן קליבלנד שלקח חלק במשחק, אמר: "כשאתה עם סטף על המגרש, אתה הופך לצופה. כולנו הפכנו. משחק של 50 נקודות, זה משוגע במשחק אולסטאר. הייתי צופה, הייתי אוהד, הייתי מעריץ, למרות שהייתי איתו באותה הקבוצה". גם לברון החמיא לסטף: "נו באמת, האיש הזה מכוכב אחר... יש לו פשוט נשק אוטומטי שמחובר לו ליד, וכשהוא משחרר, כולם יודעים שזה יכנס. להיות כאן על המגרש ולראות את הילד הזה מאקרון קולע ככה, היה לא ייאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully