וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס קלע את סל הניצחון באולסטאר, אבל סטפן קרי גנב את ההצגה

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 7:12

קינג ג'יימס הוליך את קבוצת לברון לניצחון 160:163 לעיני הקהל הנלהב בקליבלנד, אבל קרי זכה בתואר ה-MVP עם ערב משוגע של 16 שלשות ו-50 נקודות

שחקני דנבר נאגטס חוגגים בחדר ההלבשה ניצחון על הווריירס אחרי סל ניצחוןשל מונטה מוריס/חשבון הטוויטר של הנאגטס

סטפן קרי קלע 50 נקודות וקבע שיא כל הזמנים באולסטאר עם 16 שלשות, והוליך את "קבוצת לברון" לניצחון 160:163 על "קבוצת דוראנט" במשחק הכוכבים המסורתי של ה-NBA שנערך הלילה (בין ראשון לשני) בקליבלנד. קרי, ששיחק בקבוצה של לברון, שבר את שיא השלשות שקבע פול ג'ורג' ב-2016, אבל לא הצליח לשבור את שיא הנקודות למשחק אולסטאר, שבו עדיין מחזיק אנתוני דייויס (52 נקודות מ-2017) - אבל התצוגה המרשימה שלו הלילה עדיין העניקה לו את פרס ה-MVP של המשחק.

לברון ג'יימס אחרי הניצחון במשחק האולסטאר. רויטרס
לברון חוגג עם הקהל/רויטרס
סטפן קרי זוכה בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר. רויטרס
סטפן קרי זוכה בתואר ה-MVP של משחק האולסטאר/רויטרס
לברון ג'יימס חוגג עם יאניס אנטטוקומפו את הניצחון במשחק האולסטאר. רויטרס
לברון ג'יימס חוגג עם יאניס אנטטוקומפו את הניצחון במשחק האולסטאר/רויטרס

בצד השני בלט ג'ואל אמביד עם 36 נקודות ו-10 ריבאונדים בקבוצת דוראנט, במשחק שהיה צמוד לכל אורכו. המטרה הייתה להגיע ל-163 נקודות, הקבוצה של לברון הוליכה 160:161 ויצאה להתקפה האחרונה, ובה כצפוי לברון לקח את הכדור, קלע בפייד-אוויי יפה מעל השומר, וקבר את סל הניצחון מול הקהל התומך והאוהב בקליבלנד אוהיו, המקום שבו נולד וגדל, ואף התפתח ככדורסלן וזכה באליפות בלתי נשכחת לפני 6 שנים. לברון סיים עם 24 נקודות באולסטאר ה-18 שלו - רחוק אחד בלבד מהשיא שבו מחזיק קרים עבדול ג'באר.

יאניס אנטטוקומפו סיים עם 30 נקודות ו-12 ריבאונדים בקבוצת לברון, דווין בוקר הוסיף 20 בקבוצת דוראנט. סטפן קרי סיים את המשחק עם 16 מ-27 מהשלוש, וסך הכל 17 מ-30 מהשדה. כריס פול שיחק 2:19 דקות, למרות השבר באצבע, שצפוי להשבית אותו ל-8-6 שבועות. דונובן מיצ'ל החולה החמיץ את המשחק.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר לצד השחקן ביל מארי במשחק האולסטאר. רויטרס
ערב מהנה. סילבר וביל מארי/רויטרס
סטפן קרי, משחק האולסטאר. רויטרס
דקות מדהימות. קרי/רויטרס

הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 138:139 לטובת קבוצת דוראנט. על פי הפורמט - מוסיפים 24 למספר הנקודות של הקבוצה המובילה, וזו המטרה אליה הקבוצות צריכות להגיע, בשיטה שמונהגת כבר שלוש שנים.

בהפסקת המחצית מספר שחקנים שנכללים ברשימת 7 הגדולים זכו לכבוד והכרה באולם, ומיד עם פתיחת המחצית סטף הלוהט נכנס לקצב - וצלף 5 שלשות תוך 128 שניות של קסם, כולל שתיים ממרחק גדול, כמעט קו החצי. בסיום, כאמור, לברון חתם את התוצאה, אבל הקומישינר אדם סילבר העניק את גביע קובי בריאנט למצטיין המשחק, קרי מגולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully