וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולם את הנפילה: לואיס הרננדס השתלב במהירות מרשימה בקאדיס

הוא לא עמד בציפיות במכבי תל אביב, אבל הפך תוך פחות מחודש לבאנקר בקבוצה מהליגה הבכירה בספרד. בזמן שהצהובים מחכים לבכורה של ז'וזואה סה, הבלם חוזר למיטבו. וכן, גם הוצאות החוץ שהפכו לבדיחה בקרב האוהדים בישראל נראות יעילות בינתיים

תקציר מהגביע הספרדי: ולנסיה - קאדיס 1:2/ספורט2

מכבי תל אביב ממשיכה לחכות להופעת הבכורה של ז'וזואה סה, שהצטרף לקבוצה בהשאלה מלודוגורץ. ייתכן שהבלם הפורטוגלי יערוך בכורה כבר הערב (ראשון, 20:15, ספורט2)' אבל בזמן שהקבוצה ממתינה, בלם אחר שמוכר לה היטב כבר נמצא בכושר טוב למדי.

לואיס הרננדס עזב את הצהובים לפני פחות מחודש. כשחתם בקאדיס ב-31 בינואר, אף אוהד לא הזיל דמעה. הבלם בן ה-32 הגיע לישראל באוקטובר 2020 עם שאיפות להפוך לקרלוס גרסיה הבא, אבל היה רחוק מלעמוד בציפיות. חוץ משער ניצחון בהארכה של גמר הגביע נגד הפועל תל אביב, הצהובים יזכרו ממנו בעיקר סגירות רעות של שחקני התקפה של הקבוצות היריבות והוצאות חוץ עקרות.

אבל מאז שחתם בקבוצה מהליגה הבכירה בספרד, הוא מציג יכולת משופרת. במידה מסוימת, הוא מזכיר את השחקן שמכבי תל אביב קיוותה לקבל כשהחתימה אותו. מאז הופעת הבכורה במשחק הגביע נגד ולנסיה לפני שלושה שבועות, הוא פתח בהרכב הקבוצה והשלים 90 דקות בשלושה מתוך ארבעה משחקים.

בלם קאדיס לואיס הרננדס. Fran Santiago, GettyImages
זה לא אותו שחקן. הרננדס במדי קאדיס/GettyImages, Fran Santiago

גם אתמול ב-1:1 של קאדיס מול חטאפה, הרננדס הפגין ביטחון ואחריות שהיו חסרים בקדנציה שלו בישראל. הוא אפילו לא היה מלכבוש שער. במשחק הקודם שהסתיים ב-0:0 עם סלטה ויגו, הוצאות חוץ ארוכות שלו - שהפכו לבדיחה בישראל - סידרו לקבוצה את שני מצבי ההבקעה היחידים שלה.

בתקשורת האנדלוסית מרעיפים מחמאות על הרננדס בזכות הופעותיו הראשונות בקבוצה, וגם אתמול ציינו ש"הוא הפך לשחקן הרכב קבוע ולבאנקר במרכז ההגנה, וגם עוזר לסכן את השער באמצעות הוצאות החוץ המפורסמות שלו". באתר מקומי נוסף כתבו ש"החכמה והגיוון שלו בהגנה פותרים לקבוצה בעיות רבות" - זאת למרות שהקבוצה עדיין מדורגת במקום ה-18, מתחת לקו האדום.

בשבוע שעבר אף הוקדשה להרננדס כתבת פרופיל ארוכה, שכללה מחמאות על הוצאות החוץ שלו. "מאמן קאדיס החליט להשתמש בהוצאות החוץ שלו בצורה אסטרטגית. הקבוצה עושה שימוש נרחב בכלי הזה", ציינו. "אין ספק שהרננדס הוא בין מוציאי כדורי החוץ הטובים בעולם הכדורגל. בזכותו, קאדיס יכולה להפוך לא רק לקבוצת הגנה טובה יותר, אלא גם לקבוצת התקפה הרבה יותר מסוכנת".

עוד בוואלה!

מלאדן קרסטאיץ': "השחקנים צריכים לשכוח מהמשחק בהולנד"

לכתבה המלאה
לואיס הרננדס שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
אם הוא היה נראה ככה במכבי תל אביב, היו זוכרים אותו אחרת לגמרי. הרננדס/מאור אלקסלסי

במקביל, הרננדס מנהל מספרד גם את המערכה המשפטית מול מלאגה, אותה עזב בטריקת דלת ב-2020 לפני שחתם במכבי תל אביב. הרננדס כבר הגיש בעבר תביעה נגד הקבוצה בסך 4.5 מיליון יורו בטענו שלא שולמו לו משכורות ובונוסים שהובטחו לו, אבל התביעה נדחתה. כעת הרננדס תובע את המועדון בשנית, ודורש לקבל פיצוי בגובה 115 אלף יורו על כך שהקבוצה שחררה אותו ללא הודעה מוקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully