וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאדן קרסטאיץ': "השחקנים צריכים לשכוח מהמשחק בהולנד"

מאמן מכבי תל אביב יחליט מי משחקניו זקוק למנוחה לפני הפועל חיפה: "אולי כיבדנו את פ.ס.וו יותר מדי במחצית הראשונה". פריצה דיבר על שיתוף הפעולה עם יובאנוביץ', קובאס עשוי לפתוח

מחזור 23הסתיים20/02/2022
מכבי תל אביב
  • פריצה (54, פנדל)
  • בלטקסה (71)
0
    הפועל חיפה
    תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

    מכבי תל אביב

    סגנית האלופה תערוך לפנות ערב את האימון הראשון שלה בקרית שלום אחרי החזרה מהולנד אתמול (שישי) אחר הצהריים. בסיומו יחליט המאמן מלאדן קרסטאיץ' אם לתת מנוחה מחר מול הפועל חיפה לחלק מהשחקנים ולא לפתוח עם ההרכב הרגיל שלו באחרונה בשל עומס המשחקים האחרונים. "כל החלטה שתתקבל בנוגע להרכב, תתייחס למשחק מול הפועל חיפה ולא למשחק מול פ.ס.וו איינדהובן", העריך הבוקר שחקן במכבי תל אביב. "המאמן לא ישמור שחקנים למפגש מול איינדהובן, אלא יעלה את האחד עשר שהוא חושב שיכולים להביא לו את הניצחון על הפועל חיפה".

    כך למשל, יבחן הסרבי את המצב הפיזי של אנדרה ז'ראלדש, סטיפה פריצה וגבי קניקובסקי שכמעט לא החסירו דקות במשחקים האחרונים. כזכור ביום חמישי מצפה למכבי תל אביב משחק הגומלין מול פ.ס.וו איינדהובן בבלומפילד והמאמן צריך להחליט מה הכי נכון עבור הקבוצה שרק שלשום בערב עוד שיחקה באיצטדיון פיליפס בהולנד את המשחק הראשון מול פ.ס.וו.

    החלוץ סטיפה פריצה אמר במסיבת העיתונאים על כך שמכבי יכולה לצמק את הפער ממכבי חיפה לחמש נקודות, גם אם זמנית בלבד: "האווירה בקבוצה טובה. השגנו תוצאות טובות וגם באירופה נגד פ.ס.וו התוצאה בסדר. אנחנו נתמקד בכל משחק ונראה מה יקרה בעתיד, יש לנו עוד שני משחקים נגד מכבי חיפה ואני מקווה שתהיה לנו הזדמנות. הובלנו 0:2 והפסדנו להם במשחק הקודם, הרגשתי רע אחרי זה כי היה לי חלק בשערים, אבל לא שכחתי את זה ובמשחקים הבאים נגדם אהיה יותר טוב".

    פריצה גם נשאל על מערכת היחסים שלו עם החלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ': "אנחנו מגיעים מאזורים דומים ומדברים את אותה השפה. אני רוצה לעזור לו ולא מסתכל עליו כאל מישהו שמתחרה בי. מה שהכי חשוב זה שמכבי תל אביב תנצח ותיקח נקודות, אז אהיה מרוצה אם הוא יבשל לי ואני לו, זו העבודה שלנו".

    המאמן מלאדן קרסטאיץ' הוסיף: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו, וכך גם עבורם. כל הקבוצות רוצות לנצח לפני משחקי הפלייאוף ומחר עבורנו זה המשחק החשוב ביותר ואני מאמין שהשחקנים יודעים שעליהם לשכוח מפ.ס.וו ולהגיע מוכנים מחר. היה לנו משחק טוב מאוד נגד פ.ס.וו לכל אורך 90 הדקות, אבל במחצית הראשונה אולי כיבדנו אותם יותר מדי וזה חשוב שצברנו ביטחון לקראת הגומלין בבלומפילד. אין כרגע מה לדבר על מאבקי אליפות, נתקדם ממשחק למשחק. סה רוצה לשחק והוא צריכים להרוויח את מקומו דרך האימונים, כמו כולם, אבל הוא לא שיחק הרבה זמן".

    על עתידו אמר: "אעשה את הטוב ביותר כדי שנשיג את התוצאות הטובות ביותר. בין אם אשאר במכבי תל אביב או לא בעונה הבאה, ארצה שידברנו עלינו לטובה".

    סטיפה פריצה, מכבי תל אביב, מול ג'ורדן טזה, פ.ס.וו איינדהובן. Prestige/Soccrates, GettyImages
    מרוצה מהתוצאות האחרונות. פריצה/GettyImages, Prestige/Soccrates

    כך או אחרת, השחקנים ששבו אתמול לארץ שוחחו על כך שאסור לפספס את ההזדמנות להמשיך ולצמצם פער מהמוליכות. "עבדנו קשה מאוד כדי לא לתת למכבי חיפה ולהפועל באר שבע לברוח. הרבה העריכו שבשלב הזה כבר נהיה בפער דו ספרתי ממכבי חיפה והנה צימצמנו גם מהם וגם מבאר שבע את הפער. צריך להמשיך ולנצח", אמרו בקבוצה.

    בקבוצה היו מרוצים מהאופן שבו נכנס ברנדלי קובאס למשחק שלשום כמחליף וזה עשוי לסדר לו מקום בהרכב מחר אם קרסטאיץ' יחליט לעשות שינויים בהתקפה ולאפשר מנוחה לפריצה. מי שאמור לקבל דקות ראשונות כמחליף לפחות הוא הבלם הפורטוגלי ז'וזואה סה. קרסטאיץ' החליט שלשום לפתוח עם מתן בלטקסה כמגן שמאלי והוא מתלבט אם להחזיר את אופיר דוידזאדה להרכב.

    עוד בוואלה! ספורט

    מלחמה שאין בה מנצחים: שבוע הדרבים הסעיר את אוהדי מכבי והפועל ת"א

    לכתבה המלאה
    ברנדלי קובאס, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
    אמור לפתוח אצל הצהובים. קובאס/מאור אלקסלסי

    הפועל חיפה

    הפועל חיפה תגיע מחר לבלומפילד כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון תותיר אותה כמעט בוודאות מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון. לירן סרדל שנעדר מהמשחק האחרון נגד בני סכנין, ישוב להרכב ומי שצפוי לאבד את מקומו הוא מתיאה ליואיץ שימתין על הספסל.

    "ברור לנו שהסיכויים שלנו להיות בפלייאוף העליון נמוכים מאוד, "אמר שחקן בקבוצה, "אבל כל עוד יש סיכוי נעשה הכול". ניסו קפילוטו חוזר בהדרגה לכשירות, אך לא יפתח בהרכב כשהוא צפוי לקבל דקות במחצית השנייה.

    לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. אודי ציטיאט
    יחזור להרכב של אלישע לוי. לירן סרדל/אודי ציטיאט

    טריוויה

    * 122 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:57 בניצחונות ועוד 35 משחקים לא הוכרעו.

    * הפועל חיפה לא ניצחה את מכבי תל אביב ב-10 המפגשים האחרונים, מאז ה-1:2 בחוץ במרץ 2018.

    * מכבי תל אביב ברצף של שלושה ניצחונות ליגה, לראשונה העונה. גם בעונה שעברה החלה בסדרה כזו בסוף ינואר והמשיכה ל-10 ניצחונות רצופים.

    * אלישע לוי לא ניצח את מכבי תל אביב בשמונת הניסיונות האחרונים, מאז שהשיג 2:3 ביתי עם הפועל באר שבע בספטמבר 2014. בחוץ הוא לא עשה את זה מאז האליפות השנייה שלו עם מכבי חיפה (0:2 במאי 2011).

    * ג'ורג'ה יובאנוביץ' כבש שערי ניצחון כמחליף בשתי ההופעות הראשונות שלו בליגת העל. לשם השוואה, הפועל חיפה לא קיבלה העונה אפילו שער אחד מהמחליפים שלה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 16365

    משחקי המחזור ה-23:

    שבת, 15:00: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 17:30: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
    שבת, 19:50: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 19:00: בני סכנין - הפועל נוף הגליל
    ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

    שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully