וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב אברהם: "חד משמעית נהיה בפלייאוף העליון"

20.2.2022 / 10:18

קשר מכבי נתניה בטוח בחבריו למרות האכזבה מה-1:1 מול מכבי פתח תקוה. טענות לחוסר אחידות לאחר פסילת השער של יובל שדה

תקציר מתוקן: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

במכבי נתניה התקשו להחליט בסיום המשחק אמש (שבת) האם הם מרוצים או מאוכזבים מתוצאת התיקו 1:1 שהושגה במשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה שנאבקת על חייה. מצד אחד, הקבוצה שמטה שתי נקודות חשובות אחרי שכבר עלתה ליתרון בדקות הסיום וספגה שער מרגליו של אבובקאר דומביה שמושאל לפתח תקוה. מצד שני, זה היה משחק נוסף ללא הפסד אחרי שהקבוצה של בני לם הגיעה בהרכב חסר מאוד, ללא ארבעה שחקני הרכב משמעותיים.

בוריס אינו וכארם ג'אבר ריצו עונש הרחקה, אמיר ברקוביץ' לא שיחק בגלל פציעה חוזרת בקרסול וגם עומרי גנדלמן, שסובל מכאבי גב, לא עבר מבחן כשירות ונותר מחוץ לסגל. גנדלמן ייבדק שוב השבוע ויעבור טיפולים, כאשר בכל מקרה הוא ייעדר מהמשחק הקרוב נגד אשדוד בשל צבירת כרטיסים.

אביב אברהם שחקן מכבי נתניה מול אריק ינקו שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מאוכזבים מהתיקו, אבל מסתכלים קדימה. אביב אברהם/ברני ארדוב

"יוצאים טיפה מאוכזבים מהתוצאה", סיכם אביב אברהם בסיום, "עד שנתנו את הגול היו לנו חיים קשים ולקבל את הגול כמה דקות אחרי, זה היה קשה, אבל יש עוד שלושה משחקים עד הפלייאוף ומסתכלים קדימה. זה היה משחק מאוד מאוד חשוב, היינו עם 35 נקודות שזה על סף הפלייאוף. ידענו את חשיבות המשחק ויש לנו עוד שלושה משחקים על החיים ועל המוות".

הקשר המשיך: "כולם יודעים כמה זה חשוב למועדון ולאוהדים. לא חושב שהתיקו הזה מלחיץ אותנו ולא תהיה ירידת מתח מעכשיו עד הסיום. אנחנו מאוד חזקים בראש ויודעים בדיוק מה אנחנו רוצים. אם נהיה בפלייאוף העליון? כן, חד משמעית נהיה בפלייאוף העליון". אברהם ייעדר בעוד שבועיים מהמשחק נגד הפועל קרית שמונה בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

עוד בוואלה! ספורט

אבוקסיס כעס על מיכאל אוחנה: "לאן הוא רץ? מה הוא עושה? זה לא כדורגל"

לכתבה המלאה
יובל שדה שחקן מכבי נתניה עם השופט יגאל פריד. ברני ארדוב
טענות בנתניה לחוסר אחידות לאחר פסילת השער שלו. שדה/ברני ארדוב

בקבוצה התעסקו בסיום גם בפסילת השער של יובל שדה על סף שריקת הסיום בעקבות נבדל. הקולות בקרב אנשי נתניה היו מעורבים. חלק הודו שעל פי התמונות זה נראה כמו נבדל, אך היה גם מי שאמר שקשה לראות אחידות בשריקות השופטים והחלטות צוותי ה-VAR, שכן רק לפני מספר מחזורים שער דומה שנכבש לזכות הפועל חדרה נפסל גם הוא. עם זאת, השער שכבש אושר דוידה בסיטואציה דומה אושר. "זה נראה שבכל פעם הפסיקה היא אחרת ובכל פעם הפרמטרים לבדיקה משתנים. שלושה מקרים זהים והפסיקות שונות", אמרו בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully