וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס כעס על מיכאל אוחנה: "לאן הוא רץ? מה הוא עושה? זה לא כדורגל"

20.2.2022 / 6:50

מאמן בית"ר ירושלים התאכזב מהקשר בהפסד לחדרה, ומתוסכל מהרכות בהגנה: "מקבלים גולים מכלום, לא מבין את זה". עכשיו מקווים במועדון ששועה וזריהן יעשו את השינוי בהתקפה, מבינים שקרב ההישארות "יהיה עד הרגע האחרון", ולא מוכנים לאכזב שוב את הקהל

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים מרגישים את השינוי מאז מינויו של יוסי אבוקסיס, אבל אחרי ההפסד 1:0 אמש (שבת) להפועל חדרה, זוכרים היטב גם את המסר שהעביר להם יוסי מזרחי.

"אתם יכולים, אבל לא מספיק רוצים. מתישהו בהמשך תתעוררו ותרצו, אבל אולי כבר לא תהיו יכולים", נהג מזרחי לומר לשחקנים באסיפות. ואכן, מבחינת עבודה על המגרש בית"ר נתנה אתמול את כל מה שיש לה, אבל זה לא הספיק. הקבוצה מוגבלת בחלק הקדמי ומתקשה לייצר מצבים, ובמקביל סופגת שער שטותי בכל משחק, מה שהופך את המשימה להרבה יותר קשה.

יוסי אבוקסיס פירגן בסיום לשחקנים על ההשקעה, אך תוך כדי משחק התעצבן על חוסר הריכוז, ואחרי הפנדל שתרגם מקסים פלקושצ'נקו לשער ניצחון הסתובב לספסל ואמר: "אני לא מבין את זה, מכלום מקבלים גולים". במחצית אמר אבוקסיס לשחקנים כי "אתם צריכים לשחק יותר חכם בהתקפה, חדרה עומדים חזק, תנסו עוד פס חכם, עוד קטנה מתוחכמת, חילופי מסירות. רק ככה תפרצו את ההגנה שלהם".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
גם השינויים שלו לא עזרו הפעם. אבוקסיס/שלומי גבאי

אבוקסיס אף התעצבן על חוסר המשמעת של מיכאל אוחנה ואמר במהלך המשחק: "מה הוא עושה? לאן הוא רץ? זה לא כדורגל". לאחר עזיבת ינקוביץ', אוחנה הוא הקשר שאמור לקחת פיקוד במרכז השדה, אבל זה עדיין לא קורה. הוא מקבל הוראות להיכנס בין ההגנה לקישור ולשחרר כדור בזמן, אך מתעסק יותר מדי בדריבלים ולא בכדורגל תכליתי. היעילות של מיכאל אוחנה היא כלי משמעותי בסיכויי ההישארות של בית"ר ירושלים, והיא חייבת לקבל ממנו הרבה יותר בתחום הזה.

אבוקסיס ניסה לעשות שינויים תוך כדי משחק ועבר לשחק גם עם שני חלוצים, אך זה לא צלח. שחקנים אמרו בסיום כי "היינו שווים לפחות תיקו, אבל ברגע שקיבלנו שער היה יותר קשה. חדרה סגרו מצוין, גם על הקרקע וגם בהגבהות. כמעט לא הצלחנו לייצר מצבים". במועדון מקווים כי חזרתו של ירדן שועה במחזור הבא, יחד עם החזרה הצפויה של ניב זריהן לסגל, ישנו משהו בחלק הקדמי.

עוד בוואלה!

בדרך לפלייאוף העליון: הפועל חדרה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
השופט לירן ליאני עם שחקני בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
השינוי יגיע עם שועה וזריהן?/שלומי גבאי

בית"ר תנסה להרים את עצמה מכאן לקראת בני סכנין בראשון הבא בטדי. תמיר עדי ייעדר מהמשחק בשל כרטיסים צהובים, בעוד אופיר קריאף שסובל ממתיחה קלה אמור להיות כשיר. התוצאות של אתמול סיבכו את המצב בתחתית ובבית"ר אמרו כי "זה לא יהיה קל, יהיה קשה מאוד עד הרגע האחרון וכולם מבינים את זה, אבל ברגע שהקהל איתנו כמו אתמול, יש עם מי לצאת למלחמה".

במועדון ציינו את אוהדי בית"ר שהגיעו אתמול לנתניה והביעו אמון בקבוצה: "היה קיר צהוב-שחור שדחף כל המשחק. כואב הלב לאכזב את הקהל, השחקנים יצטרכו להחזיר נגד סכנין, אין יותר מתנות לחלק".

עד תום העונה הסדירה ותחילת הפלייאוף התחתון, תפגוש בית"ר ירושלים את בני סכנין בבית, תתארח בבלומפילד אצל מכבי תל אביב ותארח את מכבי חיפה במחזור ה-26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully