וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל באר שבע מהתוצאה: "זו המציאות שלנו כרגע"

20.2.2022 / 6:36

תחושת החמצה במועדון מהתיקו מול קרית שמונה: "המחצית השנייה היתה מהטובות שלנו בשבועות האחרונים". עוד הופעה פושרת למרטינס, אלחמיד סובל מכאבים ויקבל מספר ימי מנוחה

תקציר: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 0:0/ספורט1

תחושת החמצה בהפועל באר שבע אחרי התיקו אמש (שבת) מול עירוני קרית שמונה (0:0). במועדון ציפו לנצח ולעלות זמנית למקום הראשון כדי להלחיץ את מכבי חיפה שתשחק רק מחר מול הפועל תל אביב, אבל הקבוצה שוב לא כבשה. "המחצית השנייה היתה מהטובות שלנו בשבועות האחרונים. הגענו להרבה מצבים ולא הצלחנו לכבוש אפילו שער אחד", אמרו אמש בהפועל באר שבע באכזבה גדולה.

במועדון היו מרוצים מהאופן שבו הקבוצה שיחקה במחצית השנייה, אך כאמור שוב היו חסרים לה ריכוז ויכולת בפעולה האחרונה. בין אם זו היתה מסירה לא מוצלחת ובין אם בעיטה לא מספיק טובה לשער, הפועל באר שבע שוב התקשתה להבקיע וכתוצאה מכך לא הצליחה להשיג את שלוש הנקודות המיוחלות.

שחקני הפועל באר שבע דור מיכה, איתן טיבי, דוד קלטינס. לירון מולדובן
שחקני הפועל באר שבע דור מיכה, איתן טיבי, דוד קלטינס/לירון מולדובן
צפו בתגובות אחרי ה-0:0 בין הפועל באר שבע לעירוני קרית שמונה/ספורט1

"חבל שכך זה נגמר כי כולם מאוד רצו את הניצחון. מהשחקנים ועד האוהדים", אמרו במועדון. "זה היה שבוע בו כולם נרתמו לטובת המועדון וגם האוהדים באו ותמכו לאורך כל המשחק. אסור היה לצאת מהמשחק הזה בלי ניצחון אבל זה מה שיש כרגע. אנחנו עושים את המיטב כדי לנצח וכדי לשחק יותר טוב, אבל זו הסיטואציה כרגע בהפועל באר שבע וכנראה שצריך להשלים איתה עד שנתחיל להבקיע יותר ונחזור לנצח. זו המציאות כרגע. שכל אחד יבחר לקחת מה שהוא רוצה במצב הזה. או את חצי הכוס המלאה שאנחנו עדיין במירוץ האליפות או את חצי הכוס הריקה שאנחנו מתקשים להבקיע ולנצח".

גורם במועדון הוסיף אמש: "זו תקופה שבה כולם רוצים את הניצחון ואין משחקים קלים. כולם מרגישים שהם רגע מהפלייאוף וכמו שאנחנו באנו לנצח כדי לעלות למקום הראשון, כך גם קרית שמונה שניצחה את מכבי חיפה באה כדי להוציא לפחות נקודה. לכל קבוצה יש את המטרות שלה וכל השחקנים באים בשיא המוכנות כי תיכף הליגה מתפצלת לשניים וכולם רוצים להספיק ולקפוץ על העגלה לפי המשימה שיש להם".

עוד בוואלה!

רוני לוי: "עשינו את המקסימום, האוהדים ראו שהקבוצה משקיעה"

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
דור מיכה שחקן הפועל באר שבע/לירון מולדובן

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

בקבוצה שוב התאכזבו מעוד הופעה פושרת מאוד של הקשר אנדרה מרטינס שלא מראה משהו מיוחד מאז שהגיע לקבוצה. במחצית השנייה כשנכנס תומר יוספי במקום הפורטוגלי, הפועל באר שבע החלה לשחק יותר טוב. רמזי ספורי רשם משחק אישי טוב יחסית, אבל הוא מתקשה מאוד לייצר שערים ובישולים, כך שגם הוא צריך לשאוף ליותר. רוני לוי החליט אתמול לתת את סרט הקפטן לחאתם עבד אלחמיד שמשחק עם כאבים בשרירי הבטן ועלה לדשא אחרי שקיבל זריקה לשיכוך כאבים. היום יקבל אלחמיד זריקה נוספת לטפל בבעיה שלו וייקח כמה ימים למנוחה במטרה להיות כשיר למשחק מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully