וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "עשינו את המקסימום, האוהדים ראו שהקבוצה משקיעה"

19.2.2022 / 19:38

מאמן הפועל באר שבע ניסה להתעודד מתמיכת הקהל (שקרא לו להתפטר) אחרי ה-0:0 מול קרית שמונה. ספורי: "שוב אכזבנו"

תקציר: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה 0:0/ספורט1

ארבעה שערים בשבעה מחזורים, שער אחד בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ושלושה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון. הפועל באר שבע שוב אכזבה הערב (שבת) וסיימה ב-0:0 ביתי מול עירוני קרית שמונה. אלפי האוהדים שהגיעו לתמוך באדומים עודדו לאורך 90 דקות, אבל בסיום קראו לרוני לוי להתפטר.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
עוד אכזבה. לוי/לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר: "ציפינו לנצח בבית. אנחנו תמיד שואפים לנצח, בטח כשהייתה אנרגיה מטורפת בטרנר והקהל דחף אותנו. השחקנים עשו הכול חוץ מהמסירה או הבעיטה האחרונה. היינו לא מדויקים בהרבה מצבים. חבל ומאכזב, אבל הריצה ארוכה מאוד, יש דרך ארוכה מאוד. הגישה של השחקנים מעודדת מאוד. האוהדים ראו שהקבוצה משקיעה ונחושה ומשחקת טוב, בגלל זה הם תמכו בקבוצה. זה חשוב לנו מאוד. הם משמעותיים מאוד לקבוצה, נותנים הרבה אנרגיות לשחקנים ולקבוצה.

"שיחקנו נגד קבוצה שניצחה את מכבי חיפה. עשינו את המקסימום. לא מדובר בקבוצת נוער, אלא בקבוצה חזקה שנמצאת במומנטום טוב. לחצנו עליהם, החזקנו בכדור הרבה. עשינו את הכול. הכנסתי שחקנים התקפיים מאוד. אני אכנס ואתן גול? מה רוצים שאני אעשה? לאורך זמן הפועל באר שבע והמקום שלה מדברים בעד עצמם. עשינו שיאים בלתי נשברים, סיבוב שלם בלי הפסד, אולי אחוזי צבירת נקודות הכי גדולה שיש. אנחנו בריצה ארוכה וצריכים להיות חזקים מנטאלית ומקצועית".

לקראת הפועל תל אביב בשבת: "אנחנו משתדלים להתרכז בעצמנו. כמובן שכשאתה רץ בצמרת ומסתכל על היריבות שלך, אתה מצפה שיעשו תוצאות פחות טובות, אבל אני מתרכז בהפועל באר שבע ורוצה להצליח איתה".

קשר באר שבע רמזי ספורי אמר: "אין ספק שזה מאכזב. באנו לנצח, שוב אכזבנו את עצמנו ואת הקהל, שדחפו אותנו בגדול. זה מאכזב, אבל באנו לשחק כדורגל ולהכריע את המשחק. לצערנו לא הצלחנו לכבוש למרות שהגענו להרבה מצבים. בנו פה סגל חדש, יש הרבה קבוצות שבנו סגל לאורך שנים ולא הסתדר להן. אנחנו צריכים להתחבר יותר ולהראות את מה שאנחנו יודעים. יש פה הרבה כישרון. אנחנו לא מתייחסים לשחקנים שחסרים ועם כל הכבוד למיגל ויטור המוצהב, היו שחקנים שעשו עבודה טובה".

עוד בוואלה!

אין חדש: הפועל באר שבע סיימה ב-0:0 חלש מול קרית שמונה

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
מחצית שנייה לא טובה. דראפיץ'/לירון מולדובן

מאמן קרית שמונה סלובודן דראפיץ' אמר אחרי המשחק: "הייתה מחצית ראשונה טובה שלנו ושנייה לא טובה. הגענו למצבים ולא כבשנו. אנחנו מרוצים מהתיקו בטרנר. להוציא ארבע נקודות משלוש הגדולות זה טוב וכל הכבוד לחבר'ה. יש לנו עוד שלושה משחקים עד הפלייאוף. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולהמשיך לעבוד. לא יודע לאן נעלמנו במחצית השנייה, אולי חסר קצת אוויר. הרבה שחקנים כמו שכר לא שיחקו כל העונה ורק נכנסים לכושר. לא היינו מספיק שקטים ליד השער. נחפש את הנקודות במקום אחר. נקודה בטרנר היא בסדר גמור בשבילנו. כל עוד יש אפשרות, נילחם על הפלייאוף העליון. ניתן הכול כדי להיות שם. אם נהיה שם, זה יהיה בלתי צפוי ולא רגיל. זו השאיפה של המועדון הזה והשחקנים והקבוצה".

על השבוע שעבר עליו והחיכוך עם איזי שרצקי אמר המאמן: "אני אמרתי בשבוע שעבר שזה לא הכי נעים, אבל יש קבוצה לנהל. כמו בכל זוגיות יש משברים, אבל השחקנים צריכים להתרכז במשחק. הם עשו את זה נגד מכבי חיפה ועכשיו נגד הפועל באר שבע. אנחנו נטפל במה שקורה בצורה הכי טובה שיש למען המועדון".

חלוץ קרית שמונה איתמר שבירו: "נראינו טוב, שיחקנו נגד אחת משתי הקבוצות הכי חזקות בארץ. הוצאנו ארבע נקודות נגד שתי הקבוצות הכי טובות בליגה והראינו שאנחנו יכולים לשחק גם מול הגדולות. תמיד כיף לשחק בטרנר, קהל מדהים, מועדון מדהים ואני אוהב את האנשים והקהל וכל השחקנים. היה מרגש, אין לי מה להוכיח, אני צריך להוכיח רק לעצמי וזה הכי חשוב". על שרצקי ודראפיץ': "אנחנו רואים את זה רק בתקשורת, זה לא מגיע אלינו. סלובו עושה את ההפרדה, הוא איש מדהים. איזי אוהב את המועדון ורוצה להצליח. אני אהיה איפה שיהיה לי הכי טוב".

במחזור הקרוב הפועל באר שבע תשחק מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully