וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיין השלים צמד בדקה ה-95, 2:3 ענק לטוטנהאם על מנצ'סטר סיטי

מחרז השווה בפנדל בדקה ה-92, אבל החלוץ שגווארדיולה ניסה לצרף כמעט בכל מחיר עלה גבוה מעל ווקר ופתח מחדש את מאבק האליפות. קולוסבסקי (4) כבש ראשון, גונדואן (33) איזן זמנית וליברפול במרחק שש נקודות בלבד מהפסגה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 3:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי פירקה בשלישי 0:5 את ספורטינג ליסבון והבטיחה די בוודאות את המקום ברבע גמר ליגת האלופות, אבל הערב (שבת) היא הסתבכה באחד המשחקים הגדולים של העונה באנגליה. זה לא רק שסיטי הפסידה בפעם השנייה העונה לטוטנהאם, אלא שהיא כבר השוותה בדקה ה-92, ספגה שוב מהארי קיין בדקה ה-95 והפסידה 3:2, תוצאה שמשמעותה שליברפול במרחק שש נקודות בלבד וזאת עוד לפני שהמייטירדס השלימו את המשחק החסר שלהם נגד לידס שייערך ביום רביעי.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
סיטי רדפה אחריו כל הקיץ, כעת הוא סיבך אותה בענק. קיין/רויטרס

טוטנהאם הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים והייתה זו מכה קשה עבורה בקרב על הטופ 4, אבל היום היא עלתה לראשונה עם שני שחקני הרכש בהרכב, רודריגו בנטנקור ודיאן קולוסבסקי, גם אריק דייר חזר למרכז ההגנה, וכבר אחרי ארבע דקות אנטוניו קונטה צהל כשיונג מין סון ברח על קו שמאל ובמתפרצת קטלנית סידר לקולוסבסקי השבדי את שערו הראשון בהופעתו הראשונה ב-11.

סיטי נכנסה לעניינים ובסופו של דבר השיגה את השוויון בדקה ה-33 אחרי שאילקאי גונדואן ניצל שגיאה קשה מאוד של הוגו לוריס, אבל במחצית השנייה טוטנהאם שוב מצאה את הרשת, שוב מבישול של סון, הפעם לקיין שנהנה מההרמה הנפלאה של הדרום קוריאני. קיין גם רשם החמצת ענק ושופטי המסך פסלו שער נוסף שלו בגלל נבדל של קולוסבסקי, אירועים שכנראה העירו את הסיטיזנס, גרמו לתרנגולים לחשוב כמעט אך ורק הגנה ובתוספת הזמן השיגו התכולים את ה-2:2, אחרי נגיעת יד ברורה של כריסטיאן רומרו ברחבה ופנדל מושלם של ריאד מחרז המחליף בדקה ה-92.

ואחרי כל זה, המילה האחרונה הייתה של קיין. החלוץ שפפ גווארדיולה ניסה בקיץ לצרף כמעט בכל מחיר ולראיה העובדה שסיטי הגישה עבורו ארבע הצעות ענק שנדחו, כבש גם בדקה ה-95, הפעם קולוסבסקי היה על תקן המבשל, וכך הסתיים המשחק ב-2:3 מדהים. התרנגולים במרחק ארבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד הרביעית וכשהיא עם שני משחקים חסרים לעומת השדים האדומים, הסיטיזנס יחזיקו אצבעות כעת ללידס, כי אחרת ביום רביעי הפער שלה בפסגה מליברפול יעמוד על שלוש נקודות בלבד.

עוד בוואלה!

קפטן ג'ק, מה יהיה הסוף? הקשיים של גריליש במנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
דיאן קולוסבסקי חוגג עם יונג מין סון, שחקני טוטנהאם. רויטרס
שער ובישול קריטי בהופעתו הראשונה בהרכב. קולוסבסקי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4, 0:1 לטוטנהאם: סון ברח על קו שמאל ורץ לבדו עד השער, הרים את הראש ומסר ימינה לדיאן קולוסבסקי שגלגל מול שער ריק את שער הבכורה שלו באנגליה בהופעת הבכורה בהרכב.

דקה 17: קאנסלו ניסה לסובב לפינה הרחוקה מכ-16 מטר, לוריס רק הסתכל על הכדור שיצא.

דקה 22: סיטי לוחצת. גונדואן עבר את הויביירג ברחבה ובעט לרחוק, הכדור פגע בקורה ויצא.

דקה 33, סיטי חזרה ל-1:1: סטרלינג הרים לרחבה, אך לוריס שמט את הכדור ברשלנות ואפשר לגונדואן להשוות.

אילקאי גונדואן, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ניצל טעות קשה של לוריס. גונדואן חוגג שוויון זמני/רויטרס

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך.

דקה 54: סון נסגר היטב על ידי לאפורט ודיאס ובכל זאת שחרר בעיטה מדויקת מכ-20 מטר, אך אדרסון ירד וקלט.

דקה 59, 1:2 לטוטנהאם: קיין, במשחקו הראשון נגד סיטי שהגישה עבורו ארבע הצעות בקיץ ונדחתה, כובש. סון שוב על תקן המבשל, הפעם הדרום קוריאני הרים את הראש ובהרמה נפלאה מצא את קיין ברחבה ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה.

דקה 64: זה היה צריך להיות השלישי של טוטנהאם. שוב סון במסירה אדירה לקיין, הפעם החלוץ נעצר אצל אדרסון.

דקה 73: קיין כבר חגג צמד, למזלה של האלופה שופטי המסך זיהו נבדל של קולוסבסקי בבניית המהלך והשער נפסל.

דקה 90, סיטי השוותה ל-2:2: הלחץ הכבד של הסיטיזנס נשא פרי. סילבה העביר כדור רוחב שפגע בידו של רומרו, שופטי המסך אותתו ופנדל נפסק לזכות המקומיים. מחרז המחליף בעט כדור שללוריס לא היה סיכוי לעצור.

דקה 90, 2:3 לטוטנהאם! לא ייאמן. קולוסבסקי הרים מימין, קיין עלה גבוה מעל ווקר שחלם והשיב את התרנגולים ליתרון.

יונג מין סון, הארי קיין, שחקני טוטנהאם. רויטרס
כנראה הצמד המוצלח בפרמיירליג. סון וקיין/רויטרס

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, רובן דיאס, אמריק לאפורט, ז'ואאו קאנסלו, אילקאי גונדואן, רודרי, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג (ריאד מחרז, 68), פיל פודן.

טוטנהאם: הוגו לוריס, אמרסון (מאט דוהרטי, 83), כריסטיאן רומרו, אריק דייק, בן דייויס, ריאן ססניון (דווינסון סאנצ'ס, 93), רודריגו בנטאנקור, פייר אמיל הויביירג, דיאן קולוסבסקי, יונג מין סון (לוקאס מורה, 80), הארי קיין.

בראשון:

לידס - מנצ'סטר יונייטד (16:00, ספורט1)
וולבס - לסטר סיטי (16:00, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully