וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר פלצ'יק ורז הרשקו זכו במדליות ארד בגרנד סלאם תל אביב

19.2.2022 / 18:25

הג'ודוקא (עד 100 ק"ג) המשיך במסורת המדליות שלו בתל אביב עם ניצחון על סרבן הרומני. הרשקו (מעל 78 ק"ג) ניצחה יריבה ממונגוליה

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

גרנד סלאם תל אביב הגיע לסיומו הערב (שבת) עם עוד שתי מדליות ארד ישראליות: פיטר פלצ'יק עשה את זה בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג אצל הגברים ורז הרשקו בקטגוריה הפתוחה אצל הנשים. סך הכול הנבחרת הישראלית השיגה מדליית זהב אחת (ברוך שמאילוב) ועוד ארבע מארד (תמנע נלסון לוי וטוהר בוטבול לפני פלצ'יק והרשקו).

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי מול מיכאל מורל. עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל, אתר רשמי
מסורת של מדליות בתל אביב. פיטר פלצ'יק מול מיכאל מורל/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

עד 100 ק"ג, גברים

פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה מ-2020 ומי שהשיג את הזהב בתל אביב בגרנד פרי לפני שנתיים, נתקל שוב באותו מחסום שמנע ממנו זהב בתל אביב בשנה שעברה. פלצ'יק החל את דרכו בסיבוב השני עם איפון בניקוד הזהב מול אוטבק טוראבוייב האוזבקי וברבע הגמר ניצח את המונגולי גונצ'יגסורן בטקויאג שצבר שלושה עונשים, אבל בחצי הגמר הפסיד להולנדי מיכאל קורל, שניצח אותו בגמר בתל אביב ב-2021. קורל השיג יתרון בזכות ווזארי ושמר עליו במשך כשתי דקות, כאשר פלצ'יק צבר שני עונשים ולא הצליח לבצע תרגיל שישווה ולפחות ישלח את הקרב לניקוד זהב. הוא התמודד על הארד מול אדוארד סרבן מרומניה, שצבר שני עונשים ואמנם משך את פלצ'יק לניקוד זהב, אבל במהלכו ספג עונש שלישי וראה את הישראלי מוסיף למאזנו עוד מדליה.

סטניסלב בנצ'וק ניצח יריב קזחי בקרב הראשון ואז הפסיד לאיליה סולמנידזה מגאורגיה.

מעל 78 ק"ג, נשים

רז הרשקו, לה היו שתי מדליות זהב עד היום בסבב הגרנד סלאם, השיגה מדליית ארד שלישית וראשונה לעיני הקהל הביתי. הישראלית עלתה אוטומטית לרבע הגמר וניצחה בזכות שלושה עונשים את הקזחית קמילה ברליקאש. בחצי הגמר נכנעה לאיפון של הברזילאית ביאטריז סוזה, 27 שניות לסיום הקרב, ולכן היא עברה לקרב על הארד מול אדיאסורן אמרסאיקן ממונגוליה, אותה ניצחה בזכות ווזארי בניקוד הזהב אחרי קרב צמוד ושני עונשים לכל אחת.

עוד בוואלה!

טוהר בוטבול זכה בארד, שגיא מוקי לא הצליח להשיג מדליה

לכתבה המלאה
רז הרשקו ג'ודוקא ישראלית. עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל, אתר רשמי
חתמה את התחרות עם עוד מדליה ישראלית. רז הרשקו/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

עד 90 ק"ג, גברים

לי קוכמן דורג שני בתחרות וקיווה להתמודד על מדליה, אבל אחרי ניצחון על יריב מונגולי בקרב הראשון הוא הפסיד ברבע הגמר לסרבי נמניה מאידוב (מוביל עליו 0:6 במפגשים) ולאחר מכן נוצח גם בבית הניחומים על ידי מיכאל זגנק המייצג את טורקיה.

אותו זגנק הדיח בסיבוב השני את רוי סיוון שניצח יריב אוזבקי בקרב הראשון שלו. גיא גורביץ' גם הוא ניצח קרב אחד ואז הפסיד בסיבוב השני לארלן שרוב הקירגיזי. נדב זוראט עליה אוטומטית לסיבוב השני והפסיד בו לאזרי ממאדלי מחדייב שהמשיך עד לגמר.

מעל 100 ק"ג, גברים

סרפים קופמנייץ החל את דרכו בסיבוב השני והפסיד לטימור רחימוב מטז'יקיסטן. ייבגני שמצילין הפסיד בסיבוב הראשון לגרמני לוסני קונה.

עד 78 ק"ג, נשים

ענבר לניר הפסידה כבר בקרב הראשון שלו לאיטלקייה אליס בלאנדי, שהשיגה ווזארי מהיר והמשיכה לאיפון תוך 47 שניות בלבד. יולי מישינר הפסידה בסיבוב הראשון לחוסייה סטיינהאוס ההולנדית, עם איפון אחרי קצת יותר מדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully