וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה סוף סוף מקבל הזדמנויות ליזום גם בהתקפה, "וזה מפחיד"

הפציעות של כוכבי הוויזארדס מאפשרת לצעירים לפרוח, אבדיה מתחיל לבוא לידי ביטוי לא רק בהגנה, אנסלד ג'וניור בטוח שזה יאיץ את מימוש הפוטנציאל שלו. האם הוא היה צריך להיבחר גבוה יותר בדראפט? "ככה נראה ומרגיש שחקן שיכול לעשות רעש ב-NBA"

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

צעירי וושינגטון מקבלים הזדמנויות נרחבות לאור הפציעות שמשביתות את כוכבי הקבוצה, ולוקחים את הצ'אנס בשתי ידיים. הלילה (בין חמישי לשישי) דני אבדיה, רוי האצ'ימורה וקורי קיספרט הובילו את הוויזארדס לניצחון שלישי בחמשת המשחקים האחרונים, עם 103:117 גדול על ברוקלין בחוץ.

הנטס אמנם הופיעו בסגל חסר מאוד, ללא קווין דוראנט, קיירי אירווינג ובן סימונס שעדיין לא רשם הופעת בכורה בקבוצתו החדשה, אבל עדיין נחשבו פייבוריטים על הנייר. מבחינה אישית, המשחק הזה היה המשך ישיר ליכולת הטובה שאבדיה מגלה מאז השינויים שעשתה הקבוצה ביום הנעילה של חלון הטריידים: הוא עלה מהספסל ל-31 דקות איכותיות, קלע בפעם החמישית ברציפות בספרות כפולות (לראשונה בקריירת ה-NBA שלו) וסיים עם שורה סטטיסטית של 13 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש ו-4 מ-4 מהעונשין), 8 ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות וחסימה.

בחמשת המשחקים האחרונים אבדיה נראה מצוין, ובעיקר מקבל יד חופשית ליזום מהלכים בהתקפה, גם אם הוא טועה או לא קולע באחוזים גבוהים ביום נתון. בחמשת המשחקים הללו הוא קיבל בממוצע נקודות 30.8 דקות, קלע 12.2 נקודות, דייק ב-42 אחוז מהשדה וגם הראה יד משופרת מהעונשין עם 90 אחוז.

שחקן ברוקלין נטס קסלר אדוארדס מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
בולט בהגנה, אבל לא רק. אבדיה בפעולה, הלילה/רויטרס

הניצוצות ההתקפיים של אבדיה יחד עם ההצטיינות של רוי האצ'ימורה (20 נקודות, 13 מהן ברבע האחרון) וקורי קיספרט (16), מוכיחה לוושינגטון שהצעירים שלה בנויים לקבל יותר הזדמנויות ולהיות יותר מעורבים.

"דני, רוי וקורי שיחקו מצוין וצריך לתת להם הרבה קרדיט, כי הם עזרו לנו לבנות מומנטום", החמיא מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. "דני היה נהדר בהגנה, הוא עשה עצירות גדולות בתזמון טוב. החבר'ה הצעירים האלה עובדים קשה מאוד, והדקות שהם יקבלו במשחקים שנשארו עד סוף העונה ישפיעו עליהם מאוד. זאת הזדמנות עבורם לגדול, ואם הם יגדלו עכשיו, זה יעזור לנו כי הם יהיו מוכנים מהר יותר".

עוד בוואלה!

משחק חמישי רצוף בספרות כפולות: 13 לאבדיה, וושינגטון ניצחה בברוקלין

לכתבה המלאה
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Mitchell Layton, GettyImages
יכול גם לטעות, סוף סוף. אבדיה/GettyImages, Mitchell Layton

בין אם זה בזכות המספרים המשופרים או לא, אבדיה קיבל אמש מחמאות גם ב"בליצ'ר ריפורט", שסידרו מחדש סדר הבחירות של דראפט 2020 בהתאם לאיכות של השחקנים כיום, והציבו את אבדיה בבחירה השמינית של הניקס - אחת לפני זו שנבחר בה במציאות על ידי וושינגטון.

"הארסנל ההתקפי של אבדיה עדיין בבנייה, וזה מפחיד", נימק הכותב. "הוא כבר הוכיח שהוא מסוגל להוביל מתפרצות, למסור מסירות חכמות כחלק מהשטף ההתקפי ובאופן כללי להניע את הכדור בצורה יעילה, וזה עוד בלי שהוא מקבל רשיון בהתקפה. הוא קולע 55 אחוז לשתי נקודות, ומראה שיפור בחדירה לסל. בהגנה, הוא יציב וטוב כל העונה. הגיוון שלו יכול להקפיץ את המניות שלו. אבדיה נראה ומרגיש כמו שחקן שיכול לעשות הרבה 'רעש' ב-NBA בזכות היכולות הורסטיליות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully