וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק חמישי רצוף בספרות כפולות: 13 לאבדיה, וושינגטון ניצחה בברוקלין

הוויזארדס יצאו לפגרה עם עוד ניצחון מעודד: הישראלי קבע שיא אישי ב-NBA והוסיף 8 ריבאונדים, האצ'ימורה הצטיין עם 20, ורבע אחרון חזק נתן 103:117 על הנטס נטולי הכוכבים. פאטי מילס קלע 20 למפסידה

דני אבדיה מספר על המפגש עם קריסטאפס פורזינגיס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

בחסות הפציעות ושינוי הגישה בוושינגטון, דני אבדיה נמצא בכושר הטוב ביותר שלו מאז החל את קריירת ה-NBA. הפורוורד הישראלי רשם הלילה (בין חמישי לשישי) משחק חמישי ברציפות עם ספרות כפולות - הרצף הכי ארוך שלו בליגה הטובה בעולם - ועזר לוושינגטון להשיג ניצחון שלישי בחמשת המשחקים האחרונים, 103:117 על ברוקלין נטולת הכוכבים, ולשפר את מאזנם ל-27 ניצחונות לעומת 31 הפסדים לפני היציאה לפגרת האולסטאר.

אבדיה סיים עם 13 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 4 מ-4 מהעונשין) ותרם גם 8 ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות וחסימה ב-31 דקות, כשהוא ויתר צעירי הוויזארדס נהנים מהפציעות של בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס (שעדיין לא שיחק בקבוצתו החדשה) כדי לקבל את הבמה ולהראות שיש הרבה על מה לבנות עליהם לעתיד.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן ברוקלין נטס קאם תומאס. רויטרס
מלא ביטחון, בהגנה ובהתקפה. אבדיה מול קאם תומאס/רויטרס
שחקן ברוקלין נטס קסלר אדוארדס מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
חטיפה ודאנק שסגרו עניין ברבע האחרון. אבדיה מול קסלר אדוארדס/רויטרס

הנטס הופיעו למשחק ללא טריו הכוכבים - קווין דוראנט פצוע, בן סימונס עדיין לא בכושר וקיירי אירווינג עדיין לא מורשה לשחק במשחקי הבית - אבל עדיין נראתה פייבוריטית. למרות זאת, המשחק היה שקול מהרגע הראשון, כששחקני הספסל של הוויזארדס כולל אבדיה, עושים את ההבדל. אבדיה אמנם הדאיג את וושינגטון כשצנח לפרקט במחצית השנייה עם מה שנראה כפציעה, אבל התאושש והיה חלק מרבע שני טוב של הקבוצה עם מהלכים טובים בהגנה ובהתקפה, כולל חדירה וסיומת נדירה בליי אפ ביד שמאל.

הוויזארדס אמנם ירדו להפסקה ביתרון 4, אבל ברוקלין נשארה צמודה ואף הפכה את התוצאה ברבע השלישי, בעיקר בזכות יכולת טובה של פאטי מילס וקאם תומאס. אבדיה המשיך להראות ניצוצות וביטחון משופר עם שלשה יפה מכדרור, והמשחק נשאר צמוד עד הרבע האחרון בו החל הבליץ של הוויזארדס. רוי האצ'ימורה התחמם וקלע 13 נקודות ברבע, והאורחת רצה 25:39 בדרך לניצחון, כשאבדיה מקנח עם חטיפה ודאנק שסוגרים עניין שתי דקות לסיום.

שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, בן סימונס. Adam Hunger, GettyImages
הנטס מחכים להם. דוראנט ובן סימונס/GettyImages, Adam Hunger
רוי האצ'ימורה, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
רבע אחרון פנטסטי. האצ'ימורה/GettyImages

האצ'ימורה היה הקלע הבולט של הוויזארדס עם 20, קורי קיספרט בלט עם 16, איש סמית' הוסיף 15 גם כן מהספסל, וגם תומאס בריאנט, ראול נטו ואנתוני גיל סיימו בספרות כפולות, עם 12 נקודות כל אחד.

בצד השני, הנטס נעצרו אחרי שני ניצחונות שעצרו רצף של 11 הפסדים, וירדו למאזן 28:31. פאטי מילס עשה כל שביכולתו וסיים עם 22, קאם תומאס הוסיף 20 ולמרכוס אולדריג' תרם 16 מהספסל, אבל זה לא הספיק מול צעירי הוויזארדס, שיוצאים לפגרה במצב רוח מרומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully