וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארצב: "במכבי הרגשתי עוד שחקן, בנתניה אני מקבל יותר במה ואחריות"

קשר היהלומים דיבר על המעבר מתל אביב: "היה חשוב לחזור הביתה, הייתי נעול על ההחלטה מהרגע הראשון. בקבוצה הקודמת לא הרגשתי שיש לי גב, לא נתנו לי את המושכות"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

מכבי נתניה שנמצאת בתקופה נפלאה תצא מחר (שבת, 15:00 בספורט4) למשחק חוץ קשה מול נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה ותנסה לצבור שלוש נקודות יקרות במאבק הצמוד על הכרטיס לפלייאוף העליון. המאמן בני לם יחסר כמה שחקנים, ביניהם בוריס אינו וכארם ג'אבר המוצהבים, כאשר גם עומרי גאנדלמן ואמיר ברקוביץ' הפצועים נמצאים בספק גדול.

עדן קארצב, מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר אחרי פציעה. קארצב/ברני ארדוב

מי שישוב להרכב אחרי שהתאושש מהפציעה שלו באזור בית החזה הוא הקשר עדן קארצב, שדיבר על ההכנה למשחק מול פתח תקוה שתבוא כמו חיה פצועה: "אני חושב שבתקופה כזאת אחרי מה שעברנו והראנו, החיה הפצועה (מכבי פתח תקוה, ר"ב) הזאת היא לא מה שצריך להפריע לנו. מה שיכול להפריע לנו זו מכבי נתניה, שאנחנו לא נשים לעצמנו את המכשול. אנחנו צריכים להיות דרוכים בכל משחק בפני עצמו, כמו שבאנו מול הגדולות. אני חושב שנבוא מוכנים במאה אחוז כדי לנצח ולהגיע למטרות שלנו".

על הבחירה להגיע למכבי נתניה: "היה לי חשוב לחזור הביתה, למקום שגדלתי בו, גם הייתי אצל בני במחלקת הנוער וידעתי שזה מקום שאני יכול להתפתח בו ולהגיע ממנו למקומות אליהם אני רוצה להגיע. לא חשבתי פעמיים, ברגע שנפגשתי עם אלמוג כהן באתי למכבי ואמרתי להם שאני לא רוצה להישאר. אני לא אמרתי להם מה יש לי בחוץ, אבל הייתי נעול על ההחלטה מהרגע הראשון. ידעתי שאגיע לפה ומפה תהיה לי דרך חדשה".

עוד בוואלה!

לם: "כל המדינה רוצה את נתניה בפלייאוף העליון". ברקוביץ' בספק

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה עדן קארצב. ברני ארדוב
ההתחלה לא הייתה פשוטה. קארצב/ברני ארדוב

קארצב סיפר על ההתחלה בקבוצה: "הייתה פציעה ומשבר קטן, אבל איך אומרים? 'כל ירידה היא לצורך עלייה'. עברנו את זה, עבדנו קשה. המועדון עזר לי מאוד ואין לי מילה אחת רעה להגיד. המועדון עובד כמו מועדון גדול והוא רוצה וצריך להיות מועדון גדול מבחינת כל המטרות וההישגים שהוא רוצה ומעמיד בפניו. יש פה קהל נפלא, אתה הולך בעיר ומרגיש מה זה אנשים ומשפחה, כל אחד תומך ונותן מילה טובה. זה חיבור מאוד חשוב לקבוצה כי שחקנים צריכים את הגב של האוהדים. יש לנו קבוצה צעירה ורעבה ומפה אני חושב שאנחנו יכולים להגשים את המטרות שלנו השנה".

הקשר שנמצא בתקופה טובה מאוד נשאל על כושרו והשיב: "אם אני בכושר הטוב שלי בקריירה? "אני לא חושב שאני בכושר הכי טוב שלי, כי אני עדיין יכול להגיע לעוד. יש לאן להשתפר כל הזמן. אני מרגיש שבנתניה אני מקבל יותר במה ויש לי יותר אחריות על הכתפיים. באתי בתור שחקן שצריך להוביל את הקבוצה הזאת ולא כעוד שחקן בסגל. אז ברגע שאני עושה משחק שהוא טיפה מעל הממוצע, אז רואים את זה בתקשורת ובחוץ. יותר קל לי לבוא לידי ביטוי במועדון שהוא כביכול פחות גדול ממכבי תל אביב או מכבי חיפה, אבל יש לך פה יותר אחריות לקחת. כל דבר קטן שאתה עושה רואים או ללמוד ממך וזו המטרה שלי".

עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בנתניה הוא מקבל יותר אחריות. קארצב נגד האקסית מכבי תל אביב/ברני ארדוב

קארצב נשאל מה עובד לו בנתניה שלא עבד במכבי ת"א והשיב: "מה עובד לי פה? זה נטו ביטחון. במכבי הרגשתי שאני עוד שחקן, כאילו מסתכלים עליי כעוד שחקן, כעוד אחד שהוא פוטנציאל, אם הוא יצליח אז הוא יצליח ואם לא אז לא. לא הרגשתי שיש לי את הגב ולא נתנו לי את המושכות. הם יכולים להגיד שנתנו לי או לא, אבל אני הרגשתי פיזית שלא ובהרגשות של הבן אדם אתה לא יכול לשחק, מה שהוא מרגיש זה מה שהוא מרגיש. אני הרגשתי שאני לא במקום שאני יכול לעשות את קפיצת המדרגה כדי לממש את עצמי. ההחלטה שלי הייתה חד משמעית להגיע לנתניה כדי לשים לזה סוף".

קארצב נשאל האם חוליית הקישור של נתניה היא מהטובות בארץ: "כן. אני חד משמעית חושב שיש פה קבוצה מאוד טובה, בעיקר הקישור שאנחנו הלב של הקבוצה. כמו שבני אומר כל הזמן, יש תחרות על חולצת ההרכב ואני חושב שזה משהו שהוא טוב ובריא לקבוצה. כל אחד רוצה לשחק ולהוכיח כמה הוא טוב ובאמת כמו שאתם אומרים, הקישור שלנו הוא חבל על הזמן ואין לי מילה רעה להגיד עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully