וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם: "כל המדינה רוצה את נתניה בפלייאוף העליון". ברקוביץ' בספק

17.2.2022 / 12:25

מאמן היהלומים דיבר לקראת מכבי פתח תקוה (שבת, 15:00 בספורט4): "מצידי שלוזון יעשה קופה מהכרטיסים ואנחנו ניקח את הנקודות. הניסיון שלי מהנוער שווה מיליון דולר, הפסטיבל סביב אלמוג כהן מגיע לו". פציעה בקרסול לברקוביץ', כאבי גב לגנדלמן, קארצב אמור לשחק

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

מכבי נתניה שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון תצא בשבת (15:00 בספורט4) למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה. המאמן בני לם יאלץ להסתדר ללא בוריס אינו וכארם ג'אבר המוצהבים, כאשר גם עומרי גנדלמן שסובל מכאבי גב ולא התאמן אמש וגם אמיר ברקוביץ' שנפצע שוב בקרסולו, נמצאים בספק גדול למשחק.

עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אמור לחזור. קארצב/ברני ארדוב

מי שכן אמור לשחק הוא הקשר עדן קארצב, שמתאושש מפציעה באיזור בית החזה ולאחר שהתאמן גם אתמול וגם היום, נראה שהוא כשיר לשחק. פארפה גיאגון יחזור להרכב וגם החלוץ הגנאי פטריק טוומאסי, עשוי לפתוח.

"גם לפני המשחק מול הפועל ירושלים אמרו שזה מוקש, וגם לפני המשחקים מול הגדולות אמרו שזה מוקש, בכל שבוע יש משהו אחר", אמר המאמן בני לם לקראת המשחק. "אנחנו מגיעים לשחק מול מכבי פתח תקוה שנלחמת על החיים שלה, זו קבוצה עם חומר שחקנים טוב, אבל הבעיות של מכבי פתח תקוה, של הפועל באר שבע או של מכבי חיפה לא מעניינות אותי. אני מסתכל רק על הקבוצה שלי, איך האימונים עוברים. אנחנו מתאמנים טוב, עובדים טוב וזה שאנחנו עושים לחץ 90 דקות, זה רק דרך אימונים, עבודה ושיטת משחק. מבחינתנו אנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו, להציג כדורגל טוב, כדורגל התקפי. החזרנו את הקהל שלנו למגרשים ואני מצפה שבפתח תקוה יגיעו לפחות 3,000 נתנייתים. מבחינתי שאבי לוזון יעשה קופה ושאנחנו ניקח את הנקודות".

עוד בוואלה!

הרכב חסר למכבי נתניה בשבת: ג'אבר ואינו מוצהבים, קארצב פצוע וגנדלמן בספק

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
חזרו בהמוניהם. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

המאמן התייחס לשינוי בקבוצה מהרגע שהגיע למועדון ואמר: "מהרגע שהגעתי הרגשתי מה השחקנים צריכים. אווירה ביתית, חיבוק, אימון טוב, שיחות אישיות ודרך הדברים האלה הכל התחבר. גם אני לומד וצובר ניסיון של ליגת העל, מכל יום ומכל אימון או משחק. אני מרגיש היום שהניסיון שווה מיליון דולר, אבל גם להיות 30 שנה במחלקות נוער ולבוא לליגת העל זה לא רע, כי תיקח את כמות האימונים שעברתי ב-30 השנים האלה, כמה משחקים עברתי. חוץ מנושא התקשורת וכמות הקהל, זה נתן לי הרבה מאוד ניסיון".

לם נשאל האם מגיע לקבוצה שלו להיות בפלייאוף העליון והאם זו תהיה אכזבה אם המטרה לא תושג: "ברור שמגיע למכבי נתניה להיות בפלייאוף העליון. אני חושב שכל המדינה, וכל הקבוצות שנמצאות בפלייאוף העליון, רוצות את מכבי נתניה שם. אני לא רוצה להגיד אכזבה אם לא נגיע, כי היום אנחנו בפנים, אנחנו שם. מעכשיו זה תלוי בנו".

אלמוג כהן, בני לם, מכבי נתניה. ברני ארדוב
כעת הם ביחד בצוות המקצועי. כהן ולם/ברני ארדוב

המאמן ביקש לנצל את ההזדמנות כדי להוסיף מספר מילים על אלמוג כהן, שפרש השבוע ומונה רשמית למנהל המקצועי של המועדון: "קודם כל הפסטיבל שהיה סביב אלמוג מגיע לו כי מדובר באישיות אדירה. אני מכיר את אלמוג לא מעט שנים, בעצם אני זה שהבאתי אותו יחד איתי למכבי נתניה מבית"ר טוברוק. כשנכנסתי לכאן השנה, גיליתי וראיתי בו דברים חדשים, עוצמתיים. כנראה שאלמוג כהן קיבל הרבה מאוד דברים טובים בתקופה שלו בגרמניה והוא מצליח להביא את זה לקבוצה".

על ההכנה למשחק בשבת וההתנתקות מפסטיבל אלמוג כהן: "מישהו אמר לי בשבוע שעבר 'תפוצץ להם אימון, זה יעזור'. אני לא מאמין בדברים האלה, זה נגמר. מכבי נתניה זו קבוצה מקצוענית, השחקנים באים לאימון ורוצים ללמוד ולהתקדם. הם רוצים להרוויח כסף בעתיד. היום יש לי פה תחרות חזקה מאוד על ההרכב".

לסיום התייחס המאמן לשינויים שהקבוצה עברה בחלון ההעברות שננעל לפני שבועיים ואמר: "שחררנו את מי ששחררנו וזה היה בסדר. גם אלה שהגיעו הרימו את רמת האימון שלנו, הגיעו שחקנים מצויינים. החלטנו אלמוג ואני לפני החלון שאנחנו רוצים להביא בלם, קשר וחלוץ. נלחמנו והצלחנו לעמוד במטרות שלנו. הבלם פלאמן גלאבוב הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד ואישיות מצויינת, על יובל אשכנזי לא צריך לפרט וגם טוומאסי הוא חלוץ מצוין, כך שיחד עכשיו זו קבוצה מצויינת ויש תחרות טובה, תחרות בריאה. השחקנים מבינים את זה ומשקיעים במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully