וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי ובואצ'י יפתחו בהרכב בית"ר, בן חמו במקום אלפרד בחדרה

גיבורי המהפך מול מכבי פתח תקוה יחליפו ב-11 את זרגרי ושועה המורחק (שבת, 19:50 בספורט4). הניגרי של המארחת יחזור בפלייאוף. כ-5,000 אוהדים צהובים-שחורים יגיעו

מחזור 23הסתיים19/02/2022
הפועל חדרה
  • פלקושצ'נקו (34, פנדל)
0
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

    מכה לא פשוטה להפועל חדרה, שתחסר את החלוץ הניגרי סטיבן אלפרד במשך כחודש בגלל הפציעה ממנה הוא סובל במפשעה. אחרי המעבר של גוסטבו מרמנטיני להפועל באר שבע, לחדרה יש כעת דלילות בחלק הקדמי ואביאל בן חמו צפוי לפתוח מחר על חשבון הניגרי (שבת, 19:50 בספורט4).

    הקבוצה מהשרון לא הפסידה בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה והיא נמצאת לאחרונה בכושר טוב מאוד ותנסה לשמור על המומנטום. תמיר גלזר המוצהב ייעדר, אבל מוחמד אוסמן ישוב מעונש דומה ויפתח.

    המאמן מנחם קורצקי אמר: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה שעשתה שינוי דרסטי, בעיקר במשחק האחרון שלה. ברור שהמצב האידיאלי הוא לבוא בסגל מלא, אבל יש אילוצים ופציעות והרחקות. נעמיד את ההרכב הכי טוב ונבוא לנצח. אנחנו מאוד רוצים להגיע לפלייאוף ויודעים שזה יהיה בונוס אדיר מבחינתנו".

    הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, אבאיליו מרקוב, דולב אזרואל, מנשה זלקה, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, אביאל בן חמו, שובל גוזלן.

    אביאל בן חמו שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
    יקבל יותר דקות לאור החיסורים. בן חמו/שלומי גבאי

    בית"ר ירושלים

    קרוב ל-3,000 אוהדי בית"ר ירושלים רכשו כרטיסים למשחק החוץ מחר נגד הפועל חדרה באצטדיון בנתניה, כאשר ההערכה היא ש-5,000 צהובים שחורים ילוו את הקבוצה.

    הניצחון על מכבי פתח תקוה והאנרגיות הטובות נותנים הרבה ביטחון לשחקנים, אך יוסי אבוקסיס הזהיר את שחקניו ואמר להם: "חדרה זה סיפור אחר לגמרי, אם נעשה טעויות נשלם ביוקר, אתם צריכים להיות הרבה יותר מרוכזים בדברים הקטנים".

    בנוגע להרכב הקבוצה, ריצ'מונד בואצ'י יחליף את ירדן שועה המורחק, תמיר עדי יפתח על חשבון אביאל זרגרי. ניב זריהן שמחלים מפציעה צפוי לחזור לסגל במשחק הבא נגד סכנין.

    הרכב משוער: איתמר ניצן, עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, תמיר עדי, לירן רוטמן, עוזיאל פרדו, מיכאל אוחנה, ריצ'מונד בואצ'י.

    עוד בוואלה!

    הפועל חדרה מצפה ל-5,000 אוהדי בית"ר ירושלים בשבת

    לכתבה המלאה
    ריצ'מונד בואצ'י חוגג עם אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
    יחליף את שועה ב-11. בואצ'י/דני מרון

    טריוויה

    * הפועל חדרה אירחה את בית"ר ירושלים שלוש פעמים מאז עלייתה לליגת העל, ובשלושתן הובסה: 3:0, 4:1 ו-4:0.

    * חדרה סופרת שבעה משחקים ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות 1:1) ונקודה נוספת תשווה את שיא הנקודות שלה בעונה סדירה בליגת העל.

    * בית"ר ירושלים תנסה לחבר שני ניצחונות לראשונה מאז ינואר אשתקד, אז הביסה 0:4 את הפועל חדרה בחוץ ולאחר מכן ניצחה 0:2 בקרית שמונה. חודש לאחר מכן הייתה הפעם האחרונה בה היו לבית"ר שלושה משחקי ליגה ללא הפסד.

    * הפועל חדרה עדיין לא קיבלה פנדל בעידן מנחם קורצקי, כשהאחרון היה בדצמבר 2020, אז שובל גוזלן החמיץ מול הפועל באר שבע (בבעיטה חוזרת אחרי החטאה של מרשל אודה). היא גם הקבוצה היחידה בליגה שלא נשרק פנדל לחובתה העונה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 6511

    משחקי המחזור ה-23:

    שבת, 15:00: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 17:30: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
    שבת, 19:50: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 19:00: בני סכנין - הפועל נוף הגליל
    ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

    שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully