וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מצפה ל-5,000 אוהדי בית"ר ירושלים בשבת

בקבוצה של מנחם קורצקי מתכוננים לקהל של הקבוצה מהבירה (שבת, 19:50, ספורט4) לאור הניצחון שלה במחזור האחרון. גלזר ייעדר, אוסמן יחזור להרכב

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה 1:1/ספורט1

הפועל חדרה תמשיך את המירוץ שלה להשגת כרטיס לפלייאוף העליון, כשתארח בשבת את בית"ר ירושלים (19:50, ספורט4). כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום הליגה הסדירה, מדורגת חדרה חמישית עם נקודה הפרש מהמקום השביעי ובמועדון יודעים שלכל משחק תהיה השפעה ישירה בקרב הצמוד על מקום בשישייה הראשונה.

בעקבות הניצחון האחרון של הקבוצה מהבירה שלשום והעובדה שבטדי הייתה אווירה שהזכירה את הימים הטובים של המועדון, בחדרה מעריכים שכ-5,000 אוהדי בית"ר לפחות יגיעו במוצאי שבת לאצטדיון בנתניה, כאשר ביום הראשון למכירה נמכרו כבר 1,000 כרטיסים לאוהדי האורחת.

סטיבן אלפרד שחקן הפועל חדרה לפני איתן ולבלום שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
סובל מכאבים חוזרים בגבו. אלפרד/מאור אלקסלסי

בחלק המקצועי יחסר המאמן מנחם קורצקי את הקשר תמיר גלזר שירצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, כאשר לעומתו ישוב מוחמד אוסמן להרכב אחרי שלא שיחק בתיקו מול נוף הגליל, מאותה סיבה.

מי שמדאיג את אנשי הקבוצה הוא החלוץ סטיבן אלפרד, ששוב התלונן על כאבי גב ונכון להיום (שלישי) הוא בספק גדול למשחק בשבת. זו לא הפעם הראשונה שאלפרד סובל מכאבים בגבו ובצוות הרפואי יערכו לו בדיקות כדי לנסות ולאבחן את מקור הבעיה. מי שצפוי להמשיך ולקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי הוא דולב אזרואל, שמגלה יכולת גבוהה במשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully