וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה לא תסכן את גנדלמן, בלוריאן ואולסק חוזרים במכבי פ"ת

18.2.2022 / 14:25

מאיר צפוי להחליף את אזולאי בהרכב במלאבסים (שבת, 15:00 בספורט4), לוי טוען: "לא נופלים מאף יריבה בתחתית". גיאגון ישוב ל-11 של לם, שמתלבט בין עזרא לטוומאסי

מחזור 23הסתיים19/02/2022
מכבי פתח תקוה
  • דומביה (88)
1:1
  • (84) טוומאסי
מכבי נתניה
תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה, שמדורגת אחרונה בטבלה, תארח מחר (שבת, 15:00 בספורט4) את מכבי נתניה ותנסה לצבור נקודות יקרות במלחמת ההישרדות שלה. בקבוצה עבדו השבוע בעיקר על הצד המנטלי אחרי ההפסד הכואב לבית"ר ירושלים במחזור שעבר. עמית מאיר סיים לרצות עונש הרחקה וצפוי לשוב להרכב, כנראה במקום איתן אזולאי, כאשר המאמן ניר קלינגר יקבל בחזרה לסגל גם את הבלם אור בלוריאן והקשר ניקו אולסק, שהחלימו מפציעות.

"חשוב לשים את הדברים בפרופורציות, אנחנו מתעסקים בספורט", אמר המגן תומר לוי, בהתייחסו לעניין הלחץ שיש בקבוצה. "הסיטואציה קשה ובעייתית. יש הרבה משחקים בהם הייתה לנו נפילה מנטלית בדקות מסוימות וידענו לעבור את זה וליצור מומנטום. נגד בית"ר שוב הייתה נפילה, אבל גם ממנה נתרומם. יש פה שחקנים עם אופי מאוד חזק, כאלה שעברו דבר או שניים בקריירה שלהם. קבוצה צריכה להיות ביחד גם בזמנים קשים ועכשיו זה נמדד, כי חדר ההלבשה שלנו טוב ובריא. אין פה אגו, אנשים רוצים את טובת הקבוצה".

על המצב הצמוד בתחתית: "הליגה מאוד שוויונית למעט קבוצה אחת. בסופו של דבר המשחקים מוכרעים על הדברים הקטנים, כי אין כ"כ פערים בין הקבוצות. נצטרך להיצמד להוראות טקטיות ולדעת שמשחקים מהסוג הזה אסור להפסיד. קבוצה שהיא קבוצת תחתית וקבוצה שורדת צריכה שיהיה לה אופי מסוים. בהתחלה זה לא נפל לשחקנים, אבל עכשיו הם עמוק בתוך הסיטואציה. זה מתחיל מחוץ למגרש, בהתנהלות, מגיע גם לאימונים ובדברים שקורים לא רק במגרש עצמו. אנחנו עובדים על זה מאוד קשה. יש פה קבוצה איכותית שלא נופלת מהיריבות שלה לתחתית".

תומר לוי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
כעת נמדד חדר ההלבשה. לוי/קובי אליהו

מכבי נתניה

מכבי נתניה שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון, תצא בשבת למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה. המאמן בני לם יאלץ להסתדר ללא בוריס אינו וכארם ג'אבר המוצהבים, וגם בלי אמיר ברקוביץ' שנפצע בקרסולו ולא יכלל בסגל. הקשר עומרי גנדלמן שסובל מכאבי גב ולא התאמן, נמצא בספק גדול ונראה שבקבוצה יעדיפו לתת לו לנוח ולא לסכנו בהחמרת הפציעה. שי קונסטנטין יפתח בעמדת המגן הימני ופארפה גיאגון ישוב להרכב, אחרי שנכנס כמחליף במשחק הקודם. מי שאמור לפתוח בקישור הוא הקשר עדן קארצב, שמתאושש מפציעה באיזור בית החזה ולאחר שהתאמן גם אתמול וגם היום, נראה שהוא כשיר לשחק. בחלק הקדמי מתלבט לם בין חן עזרא לבין החלוץ הגנאי פטריק טוומאסי.

"אנחנו מגיעים לשחק מול מכבי פתח תקוה שנלחמת על החיים שלה", אמר לם לקראת המשחק, "זו קבוצה עם חומר שחקנים טוב, אבל הבעיות של מכבי פתח תקוה, של באר שבע או של מכבי חיפה, לא מעניינות אותי. אני מסתכל רק על הקבוצה שלי, איך האימונים עוברים. אנחנו מתאמנים ועובדים טוב. זה שאנחנו עושים לחץ 90 דקות זה רק דרך אימונים, עבודה ושיטת משחק. אנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו, קודם כל להציג כדורגל טוב והתקפי. החזרנו את הקהל שלנו למגרשים ואני מצפה שבפתח תקוה יגיעו לפחות 3,000 נתנייתים. מבחינתי שאבי לוזון יעשה קופה ושאנחנו ניקח את הנקודות".

עוד בוואלה!

ניר קלינגר: "אף אחד לא ייתן למכבי פתח תקוה מתנות"

לכתבה המלאה
פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות ב-11? טוומאסי/ברני ארדוב

טריוויה

* 116 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: 40:43 למכבי נתניה בניצחונות ועוד 33 משחקים הסתיימו בתיקו.

* מכבי פתח תקוה לא הצליחה לנצח בששת המפגשים האחרונים (כולל שניים בגביע) והפעם האחרונה שגברה על מכבי נתניה בבית הייתה במאי 2016. דור אלו השלים אז את המהפך ל-1:2 עם שער הבכורה שלו בליגת העל (מתוך שניים בסך הכול).

* מכבי פתח תקוה ספגה בכל אחד מ-15 המחזורים האחרונים. הפעם האחרונה ששמרה על שער נקי הייתה ב-0:4 הביתי על הפועל נוף הגליל לפני כארבעה חודשים.

* מכבי נתניה ברצף של 10 משחקי ליגה ללא הפסד: חמישה ניצחונות על האפס וחמש תוצאות תיקו. זה הרצף הטוב ביותר מאז עונת 2010/11, בה לא הפסידה במשך 13 מחזורים.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 2975

משחקי המחזור ה-23:

שבת, 15:00: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:50: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: בני סכנין - הפועל נוף הגליל
ראשון, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully