וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אף אחד לא ייתן למכבי פתח תקוה מתנות"

17.2.2022 / 12:48

מאמן המלאבסים לקראת מכבי נתניה (שבת, 15:00 בספורט4): "היה קשה לעכל את ההפסד לבית"ר, אבל השחקנים הפתיעו בהתאוששות ובגישה". בלוריאן המתאושש צפוי לפתוח על הספסל, מאיר ישוב ל-11

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה, שמדורגת אחרונה בטבלה ונלחמת על חייה בליגת העל, תארח בשבת (15:00 בספורט4) את מכבי נתניה ותנסה לאסוף לעצמה שלוש נקודות יקרות במלחמת ההישרדות. בקבוצה עסקו בתחילת השבוע בעיקר בצד המנטלי אחרי ההפסד הכואב לבית"ר ירושלים בטדי. המאמן ניר קלינגר יקבל בחזרה לסגל את הבלם אור בלוריאן, שמתאושש מפציעה וצפוי לפתוח על הספסל. עמית מאיר סיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים וצפוי לשוב להרכב.

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר עם תומר לוי. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
מרוצה מהתאוששות השחקנים. קלינגר עם תומר לוי/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

"קודם כל אנחנו עוסקים בספורט וצריך לקחת בחשבון תקלות מהסוג שקרו לנו בטדי", אמר המאמן קלינגר לקראת ההתמודדות בשבת. "הצלחנו לייצר סוג של מומנטום קטן, והמשחק בירושלים אמנם לא התעלה לרמה גבוהה של כדורגל, אבל לפחות מבחינת מכבי פתח תקוה, במצבנו, הוא הלך לפי התוכנית. ביצענו שגיאה קשה בגול השני ולא הצלחנו לנצל את היתרון המספרי אחרי ההרחקה ולכן היה קשה בתחילת השבוע".

"זה היה מאתגר מאוד מבחינתי וגם מבחינת כל הצוות והשחקנים לעכל את ההפסד הזה. זה באמת לא הפסד שהיה מחוייב מבחינתנו, אבל אני חייב להגיד שהשחקנים מאוד הפתיעו אותי בהתאוששות שלהם באימונים ובגישה שלהם בימים האחרונים וכולנו הבנו את הסיטואציה, כי זה אמנם קשה וכואב אבל בעצם המצב לא השתנה בהרבה. אפילו הקטנו את הפער בנקודה, אנחנו מרוחקים שתי נקודות מהפועל ירושלים וחמש מנוף הגליל ואני מרגיש שהשחקנים מבינים שאם נעשה את הדברים שצריך, אז נהיה שם. יש לנו קבוצה שצריכה לעשות פחות טעויות קריטיות, פחות לחלק מתנות כאלה. יש פה קבוצה טובה, השחקנים רוצים מאוד, מאמינים מאוד, השחקנים נחושים, וזה מה שדיברנו ושידרנו במהלך כל השבוע. הנושא הזה מאחורינו ואנחנו מתכוננים למשחק הבא, עם אופטימיות ורוח טובה".

עוד בוואלה!

לם: "כל המדינה רוצה את נתניה בפלייאוף העליון". ברקוביץ' בספק

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. דני מרון
השבוע האחרון היה מאתגר. קלינגר/דני מרון

"יש פה תהליך שקורה. ברור שלכל קבוצות התחתית קשה, מעיק וכואב, וזה ניכר. אנחנו צריכים לייצר לעצמנו את הכוחות מבפנים, אף אחד לא ייתן לנו מתנות, נצטרך לייצר ולקחת את זה. אין כאן עניין של תסכול, יש פה עניין של לקבל את הדברים, לעבוד עליהם, להבין מה לא טוב, מה כן טוב ואיפה לשפר. נצטרך לא לייצר תקלות כאלה, אלא להתגבר עליהן. נצטרך לייצר שוב מומנטום כמו שהיה לנו עם הניצחון בגביע ונגד הפועל ירושלים בליגה. אלה החיים של הקבוצות שנאבקות נגד הירידה וזה מורכב ורחב אבל נצטרך לדבר כמה שפחות. אני מכבד כמובן את התקשורת וחושב שזה חשוב גם לאוהדים שרוצים לשמוע ולדעת, אבל במצבנו הדיבורים הם פחות מעניינים, צריכים להתמקד בכר הדשא, לבוא נחושים ולהאמין בעצמנו".

קלינגר נשאל כמה נקודות יספיקו לדעתו כדי להישאר בליגה והשיב: "יש עוד 33 נקודות בקופה ואנחנו צריכים להיאחז בזה שאנחנו יכולים לעשות את המשימה הזאת, שמלכתחילה היתה קשה ומאתגרת, אבל אנחנו מאמינים בזה. אני לא יודע כמה נקודות יספיקו, אני לא מתמטיקאי, אלה הנקודות שיש בקופה אבל להגיד מה וכמה צריך, אני לא יכול לדעת. צריך להתמקד ביכולת ולא במספרים ובסטטיסטיקה. נצטרך להתמקד ביכולת המנטלית, להיות חזקים תחת הקושי, תחת הלחץ וזה מה שאנחנו מנסים לעשות".

על היריבה מכבי נתניה: "כל קבוצה מתמודדת עם המטרות שלה ויש לחץ אצל כולן. הם רוצים להיות בפלייאוף העליון ואנחנו נאבקים נגד הירידה, כל אחת והמטרות שלה. אני חושב שבליגה, למעט מכבי חיפה שהראתה עליונות מסויימת וגם לה יכולות לקרות תקלות, כל שאר המשחקים קשים לכולם, אין כאן תבוסות או פערים גדולים. אנחנו משחקים מול קבוצה מצויינת, קבוצה שנמצאת בסדרה ארוכה של משחקים שהיא לא מפסידה ואנחנו יודעים את זה, אבל באמת שגם אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו והשאלה היא מה נביא למשחק בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully