וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול צבוע אדום: כפר קאסם הביסה את פ"ת, רעננה עצרה את כפ"ס

נוסבאום ושחקניו חגגו 0:3 באם המושבות, צמד של גוטליב העניק לרעננה 0:2 בדרבי השרון. ראשל"צ עם ניצחון רביעי ברציפות

אוהדי הפועל אום אל פאחם/צילומי אוהדים

אחרי דרמות אמצע השבוע בליגה הלאומית, יצא לדרך היום (שבת) המחזור ה-26 עם חמישה משחקים. במוקד, מ.ס. כפר קאסם הביסה את הפועל פתח תקוה ועלתה לפסגה לפחות באופן זמני, בעוד הפועל כפר סבא נעצרה על ידי הפועל רעננה בדרבי השרון. בנוסף, הפועל ראשון לציון רשמה ניצחון רביעי ברציפות, רמת השרון ובית"ר תל אביב נפרדו ב-0:0 וכך גם הפועל עכו והפועל רמת גן.

כפר קאסם חזרה לפסגה, לפחות עד יום שני/קובי אליהו

מ.ס. כפר קאסם - הפועל פתח תקוה 0:3

לאחר שירדה מהפסגה בעקבות תיקו באשדוד, כפר קאסם חזרה לעצמה עם ניצחון גדול על שכנתה, שירדה לקרקע אחרי המהפך ההיסטורי נגד הפועל עכו. המארחת נהנתה מהגנה רדומה ולא אחראית של פתח תקוה, וסאמח מרעב (9) ומוחמד חטיב (27) כבשו במחצית הראשונה, כאשר רועי דיין סגר עניין והבקיע את השלישי לקראת הסיום (84).

עוד בוואלה!

אבו אלעם: "מאוד כועס על אבו שלמה, התפטר בלי להתייעץ איתי"

לכתבה המלאה

הפועל רעננה - הפועל כפר סבא 0:2

היורדת מליגת העל פספסה הזדמנות פז להתבסס בצמרת הגבוהה, ודווקא לאחר שצברה 13 נקודות מחמשת המשחקים הקודמים, הפועל כפר סבא נעצרה על ידי רעננה שרשמה ניצחון שני ברציפות ובזכותו עקפה את הפועל רמת גן ואחי נצרת בטבלה. ניב גוטליב הכריע את ההתמודדות עם צמד בזק בדקות 20 ו-22.

אוהדי הפועל כפר סבא. דני מרון
הפסד כואב אחרי חמישה משחקים. אוהדי כפר סבא/דני מרון

מכבי אחי נצרת - הפועל ראשון לציון 1:0

בקרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון, כל אחת מהקבוצות המשיכה במגמה שבה הגיעה למשחק. הכתומים השיגו ניצחון רביעי ברציפות, וכמו בשלושת הקודמים, הם שוב שמרו על רשת נקייה בדרך למקום השמיני. שער של דן כדור בדקה ה-56 הכניע את אחי נצרת, שנחלה הפסד שלישי רצוף והמשיכה לאבד גובה בטבלה.

הפועל עכו - הפועל רמת גן 0:0

אחרי שסיימו את שני המחזורים הקודמים בידיים ריקות, הצפוניים הצליחו לצבור נקודה הפעם, אבל נשארו באזור המסוכן בתחתית אחרי שלא מצאו את הרשת במשחק הביתי. לאורחת היה זה תיקו שני ברציפות, והיא נותרה ללא ניצחון בעכו מאז דצמבר 2012, אז שיחקו שתי הקבוצות בליגת העל.

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב בת ים 0:0

בית"ר תל אביב/בת ים הגיעה מעודדת מניצחון הבכורה של קרלוס גרסיה על הקווים, אבל לא הצליחה ליצור רצף ונותרה במרחק של 8 נקודות מהקו האדום. גם הקבוצה של חיים לוי עדיין רחוקה מהבטחת ההישארות בליגה, כאשר הפער בינה למקום ה-14 עומד על נקודה בלבד. רמת השרון לא ניצחה את בית"ר תל אביב מאז מרץ 2010.

משחקי יום שני:

סקציה נס ציונה - בני יהודה
הפועל אום אל פאחם - מכבי בני ריינה
הפועל עפולה - הפועל אדומים אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully