וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו אלעם: "מאוד כועס על אבו שלמה, התפטר בלי להתייעץ איתי"

יו"ר הפועל אום אל פאחם ל-103FM על עזיבת שותפו בתפקיד: "אעשה הכל כדי שיישאר, יודע שהוא מותש ועובר משבר בריאותי קשה". על מנהל הקבוצה שאחראי לפארסה בראשל"צ: "לא מתכוון לפטרו"

אוהדי הפועל אום אל פאחם/צילומי אוהדים

מוחמד אבו אלעם, אחד מיושבי הראש של הפועל אום אל-פאחם, התראיין הערב (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM בעקבות התפטרות שותפו בתפקיד, מוחמד אבו שלמה, שלקח אחריות על הפארסה במשחק מול הפועל ראשון לציון אמש ועזב. אום אל-פאחם צפויה לספוג הפסד טכני לאחר ששיתפה שחקן שלא כחוק במשחק המדובר.

"לצערי הרב הוא התפטר, אבל זה לא הסוף. אני אמור לשבת איתו בשעה הקרובה ומאמין שאשכנע אותו להישאר, אני חושב שאבו שלמה בן אדם מאוד חשוב למערכת והוא צריך להישאר", אמר אבו אלעם. "התחלנו את הדרך ביחד לפני חמש שנים, ואני רוצה שנמשיך. ברגע שאנחנו צריכים לעזוב, אנחנו צריכים לעזוב ביחד. אני מאוד כועס עליו, הוא לא התייעץ איתי ויצא בהחלטה נפרדת לבד".

אחמד יונס שחקן הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
שיתופו שלא כחוק סיבך את אום אל פאחם. אחמד יונס/מאור אלקסלסי

אבו אלעם המשיך: "אני יודע שהוא מותש ועובר גם משבר בריאותי מאוד קשה, אבל אעשה את המקסימום כדי שהוא יישאר. ואם הוא יחליט שלא, אני בטח אשאר ובטח לא אברח מאחריות, ובטח שאני לא אברח במצב שהוא לא הכי אידיאלי אחרי המקרה הזה".

אבו אלעם התייחס לאחריותו של מנהל הקבוצה לטעות בשיתופו של המגן המורחק אחמד יונס: "אני לא מתכוון לפטר אותו. היינו בשיחה, הוא הבין את הטעות. הוא אדם מאוד מופנם שעוזר המון לי ולקבוצה. זו טעות אנוש שאין לי מה לעשות איתה. הוא מאוד חיוני למערכת ולקבוצה".

עוד בוואלה!

בגלל ההפסד הטכני הצפוי: אוהדי הפועל אום אל פאחם קיללו את איוניר וההנהלה

לכתבה המלאה

האזינו לריאיון עם אחמד אבו אלעם

יו"ר אום אל-פאחם חתם את דבריו כך: "אני מבקש סליחה מכל הקהל שהיה בראשון לציון ומכל מי שצפה במסכים, אבל אנחנו צריכים להתרומם מחר, זה כבר הפך להיות היסטוריה, מחר יש לנו יום חדש. אני צריך להרים את השחקנים, יש לנו משחק יותר חשוב ביום שני נגד המוליכה בני ריינה, ששם השחקנים צריכים להתעלות על עצמם וצריכים להביא תוצאה ולשמח את הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully