וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "הפרידה מבני יהודה הייתה הדדית, עדיין בקשר עם אברמוב"

מאמן בית"ר ירושלים התכונן למשחק מול חדרה (שבת, 19:50 בספורט4) וסיפר על עזיבת האקסית: "האנרגיות לא היו טובות". גרצ'קין: "מרגיש שאנו לקראת תקופה טובה, שמח שנשארתי"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

אחרי שחזרה לנצח עם מהפך ו-1:2 יקר על מכבי פתח תקוה בקרב התחתית, בית"ר ירושלים רוצה לייצר המשכיות כאשר תתארח בשבת (19:50 בספורט4) אצל הפועל חדרה. המאמן יוסי אבוקסיס קיים מסיבת עיתונאים בה התייחס תחילה לניצחון על המלאבסים ואמר: "הייתה אווירה מדהימה, היו 8,000 איש אבל זה הרגיש לפחות כפול. היו אנרגיות טובות, הרגשתי את הקבוצה שמשחקת טוב ואת הקהל שנותן הצגה גדולה. השחקנים דיברו במחצית על כך שהם משחקים טוב. לא היינו חשופים, לא היו מתפרצות, צריכים להמשיך מפה. אמרתי לשחקנים שלא איבדנו כדורים שטותיים, במשחק נגד נוף הגליל איבדנו הרבה כדורים. הראש שלנו כבר כמה ימים במשחק מול חדרה, אחד ממשחקי החוץ הכי קשים שיש מול קבוצה שנלחמת על הפלייאוף העליון".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
הפרידה מבני יהודה הייתה הדדית. אבוקסיס/דני מרון

לפני שהגיע לבית"ר, יוסי אבוקסיס סיים את דרכו אצל בני יהודה המדשדשת בליגה הלאומית. למאמן החדש בבירה היה הרבה מה לספר על ימיו האחרונים בשכונת התקווה: "הפרידה מבני יהודה הייתה הדדית. האכזבה הייתה קשה, פתיחת העונה הייתה קשה, אז הגענו למקום הראשון ובחודש האחרון היו אנרגיות לא טובות בקבוצה. אני וברק אברמוב הרגשנו שהאנרגיות לא טובות, הוא דיבר איתי ואמר שבית"ר פנוי לגביי. הוא אמר שאם לא ילך לנו עוד משחק או שניים נצטרך לעשות זעזוע, ואז הייתה ההצעה מבית"ר".

"הרגשנו שהמערכת לא עובדת, בני יהודה זה מועדון שאני באמת אוהב, הייתי בו רוב הקריירה, ניסיתי הכל, עשינו מספר טעויות, את חלקן תיקנו אבל בחודש האחרון זה שוב נראה רע. לא קמתי פתאום והלכתי, היו לחצים גדולים על אברמוב לשחרר או לפטר אותי, הוא נעמד על הרגליים האחוריות. כשהוא שאל 'מה עושים' הגיע הכיוון של בית"ר, ואמרתי שבמהלך הקריירה ארצה לאמן את המועדון. את בני יהודה אני מאוד אוהב , כואב את המצב שלה כשאני הייתי שם ואת מה שקורה שם עכשיו. אני בקשר יום - יומי עם אברמוב, מדברים על כל האפשרויות, אבל בטוח שהקבוצה תתעשת, יש שם שחקנים טובים".

עוד בוואלה!

לסיים בלי הלשון בחוץ: אבוקסיס ניצח בזכות אימון, לא בגלל חנופה

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין מול שחקן מכבי פתח תקוה עידו שחר. דני מרון
חיכה לניצחון. גרצ'קין/דני מרון

גם מקס גרצ'קין דיבר לקראת המשחק וסיפר על התחושות במועדון אחרי שלוש הנקודות מול מכבי פתח תקוה: "חיכיתי סיבוב שלם להרגשה הזאת, היה שווה לחכות. אני מרגיש שיש אנרגיות חדשות בקבוצה, מקווה שנשמור על המשכיות. בית"ר מועדון גדול, כבוד עבורי להיות חלק ממנו. זה נכון שעוברים תקופה מורכבת, אבל כמו בחיים הכל זה עניין של תקופות. אני מרגיש שאנו לקראת תקופה טובה במועדון, מרגישים את זה מבפנים, ומקווה שנראה את זה במשחק הקרוב. אני שמח שנשארתי כאן".

"יציבות זו מילת המפתח, חדר הלבשה בריא זה הבסיס לכל הצלחה. יש 11 משחקים עד סוף העונה, כל נקודה מול כל קבוצה חשובה באותה מידה, מתייחסים לכל משחק לגופו. אני חייב לתת מילה טובה לקהל, עם כל מה שחווינו הם השחקן הכי טוב שלנו העונה. הם דחפו אותנו במשחק האחרון, צריכים אותו גם מול חדרה, בלעדיהם אנחנו לא אותה קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully