וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שבר בצורת שניות אחרי ההחמצה של מסי: "הגיע הזמן להנמיך ציפיות מהם"

הפורטוגלי כבש שער ראשון ב-2022 והבטיח שהוא "לא מרים ידיים", רנגניק ויונייטד מתלהבים מ"המשחק הכי טוב שלו בתקופה האחרונה", אבל ליניקר טוען: הגיל משפיע גם על "אלוהי הכדורגל"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על ברייטון/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד שוב מתלהבת מכריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי סוף סוף מצא את הרשת אמש (שלישי) בניצחון 0:2 על ברייטון במשחק השלמה, ושם קץ לאחת הבצורות הארוכות בקריירה שלו, עם יותר מחודשיים ללא שער.

שישה משחקים רצופים עברו בלי שרונאלדו כבש, אבל כשעשה זאת אתמול הוא עשה היסטוריה, עם שער ב-21 שנים קלנדריות רצופות, החל מ-2002.

"חוזרים למסלול! אף אחד לא מרים ידיים", כתב רונאלדו ברשתות החברתיות אחרי הניצחון. "הדרך היחידה לחזור לעניינים היא לעבוד קשה אינדיבידואלית וקבוצתית. לעבוד ברצינות. כל השאר זה סתם רעש".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
זה עדיין לא זה. רונאלדו/רויטרס

גם מאמן יונייטד רלף רנגניק התלהב מהשער של רונאלדו, תיאר אותו כ"מדהים" וטען ש"זו ההופעה הכי טובה שלו בתקופה האחרונה". ההתחלה של המאמן הגרמני והכוכב הפורטוגלי לא הייתה פשוטה, אבל כעת מקווים השניים לשיתוף פעולה פורה יותר.

"הוא היה מאוד אנרגטי, וכמו תמיד, מנסה כל הזמן לעזור לחבריו לקבוצה", אמר רנגניק על רונאלדו, שהעלה את מאזנו ל-15 שערים. "זה היה המשחק הכי טוב שלו מזה כמה שבועות".

עוד בוואלה!

רונאלדו כבש שער ראשון ב-2022, מנצ'סטר יונייטד במקום הרביעי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully