וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו כבש שער ראשון ב-2022, מנצ'סטר יונייטד במקום הרביעי

דקה אחרי החמצת הפנדל של מסי, הפורטוגלי שבר בצורת של שישה משחקים (51). פרננדש (97) קבע 0:2 על ברייטון במשחק ההשלמה

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על ברייטון/ספורט1

אחרי שתי תוצאות 1:1 מתסכלות ובצל הדיווחים על חיכוכים בחדר ההלבשה בין רלף רנגניק לשחקניו, מנצ'סטר יונייטד ניצלה את משחק ההשלמה מהמחזור ה-18 מול ברייטון כדי לעלות למקום הרביעי בזכות ניצחון ביתי 0:2. השחפים, שמעולם לא ניצחו באולד טראפורד ולא השיגו שם נקודה מאז מרץ 1983, נעצרו אחרי שישה מחזורים ללא הפסד ונותרו במקום התשיעי.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש לרשת ברייטון. רויטרס
השער שסיים את תקופת היובש. כריסטיאנו רונאלדו כובש/רויטרס

ברייטון הייתה יותר מסוכנת במחצית הראשונה, כאשר יקוב מודר נעצר אצל דויד דה חאה פעמיים. מנגד, ג'יידון סאנצ'ו נגח בדקה השישית וסחט הצלה נהדרת מרוברט סאנצ'ס, בעוד כריסטיאנו רונאלדו לא הצליח לבוא לידי ביטוי. אבל בדקה ה-51, דקה אחרי החטאת הפנדל של ליאונל מסי במדי פריז סן ז'רמן מול ריאל מדריד בליגת האלופות, הפורטוגלי כבר חזר לחייך עם שערו הראשון בשנת 2022 כשעבר את אדם וובסטר וירה בימין אל הרשת.

שלוש דקות לאחר מכן, הקפטן לואיס דאנק הורחק באדום ישיר אחרי בדיקת VAR ארוכה בעקבות עבירה על אנתוני אלנגה. הרגע הזה אמור היה לאפשר לשדים האדומים סיום נינוח יותר, אבל הם כמעט ספגו בדקה ה-78, אז מודר הפולני נעצר בקורה. בדקה האחרונה האקס דני וולבק פספס עוד הזדמנות טובה ואחרי תום שש דקות התוספת היה זה ברונו פרננדש שדהר לבדו וחתם את תוצאת המשחק.

עוד בוואלה!

"לרנגניק אין תמיכה מהשחקנים הבכירים בסגל, ובראשם רונאלדו"

לכתבה המלאה

יונייטד תתארח ביום ראשון אצל לידס ולאחר ארבעה ימים תצא למדריד כדי לפגוש את אתלטיקו בשמינית גמר ליגת האלופות. ברייטון תארח בשבת את ברנלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully