וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרנגניק אין תמיכה מהשחקנים הבכירים בסגל, ובראשם רונאלדו"

יממה לפני המשחק מול ברייטון (שלישי, 22:15 בספורט2), החיכוכים במנצ'סטר יונייטד ממשיכים לצוף: "כריסטיאנו לא מאמין שהמאמן ברמה המתאימה למועדון"

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול סאות'המפטון/ספורט1

בזמן שמנצ'סטר סיטי תשחק בשמינית גמר ליגת האלופות, יריבתה העירונית מנצ'סטר יונייטד תערוך מחר (שלישי, 22:15 בספורט2) משחק השלמה במסגרת המחזור ה-18 בפרמיירליג נגד ברייטון.

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
צרות בחדר ההלבשה. רונאלדו ורנגניק/רויטרס

ביממה שלפני ההתמודדות, הדיווחים על חיכוכים בחדר ההלבשה בין השחקנים לבין המאמן הזמני, רלף רנגניק, ממשיכים לצוף. על פי דיווח ב"אס", הגרמני לא מקבל תמיכה מהשחקנים הבכירים בסגל, ובראשם כריסטיאנו רונאלדו. באותו דיווח נכתב כי הפורטוגלי אינו מאמין שרנגניק הוא ברמה המתאימה לאמן את מנצ'סטר יונייטד, במיוחד לאחר שהמנג'ר העביר ביקורת על היכולת של מספר 7 באדום מול השער. עם זאת, נכתב כי רונאלדו נהנה לגור במנצ'סטר ולא מתכנן מעבר.

אחרי שנכנס רק כמחליף ב-1:1 נגד ברנלי, רונאלדו שב להרכב במשחק הבית נגד סאות'המפטון בשבת, שהסתיים בתוצאה זהה. הפורטוגלי אמור להמשיך בחוד כאשר באגף אחד יעלה כובש השער נגד הקדושים, ג'יידון סאנצ'ו, בעוד בנוגע לאגף הנגדי קיימת התלבטות בין מרכוס רשפורד לאנתוני אלאנגה. אלכס טלס, שהחלים מקורונה, צפוי להחליף את לוק שואו בעמדת המגן השמאלי.

עוד בוואלה!

רונאלדו בבצורת הכי ארוכה מאז 2009: "הוא נראה גמור, בלי ביטחון"

לכתבה המלאה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Laurence Griffiths, GettyImages
ימשיך ב-11. סאנצ'ו/GettyImages, Laurence Griffiths

שתי הקבוצות עדיין לא נפגשו העונה, והאדומים יקוו להמשיך את רצף הניצחונות מול היריבה מדרום אנגליה שעומד על ארבעה משחקים. בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות האדומים ניצחו שמונה פעמים והפסידו פעמיים, כאשר אף משחק לא הסתיים בשוויון. אם השדים האדומים יקטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות הם יחלפו על פני ווסטהאם למקום הרביעי, בעוד האורחת שם גרהאם פוטר רוצה לנצח משחק שני ברציפות ובכך להשתוות לטוטנהאם השמינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully