וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו בבצורת הכי ארוכה מאז 2009: "הוא נראה גמור, בלי ביטחון"

יונייטד שוב איבדה יתרון ושוב החמיצה, הכוכב הפורטוגלי השלים משחק שישי ללא כיבוש וספג ביקורות, סקולס עקץ את רנגניק: "בצד אחד היה מאמן. בצד השני מנהל ספורטיבי"

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול סאות'המפטון/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לאכזב, וכעת האש מופנית גם לעבר כריסטיאנו רונאלדו. השדים האדומים רשמו 1:1 שלישי ברציפות עם 1:1 ביתי מול סאות'המפטון, בעוד משחק בו איבדו יתרון ובעיקר הראו חוסר חדות בשליש האחרון. הכוכב הפורטוגלי הוותיק המשיך את הבצורת, נותר ללא שער או בישול ב-2022, והשלים שישה משחקים ברציפות ללא שער - הרצף השלילי הכי ארוך שלו זה 13 שנה, מאז הקדנציה הקודמת שלו בקבוצה. רונאלדו רשם החמצה בדקה השביעית, ובדקה ה-72 שער שלו נפסל והוא נראה עצבני וכבד, והרצף השלילי שלו נמשך למרות שלאורכו הוא לא פגש קבוצות צמרת.

"רונאלדו נראה כמי שאיבד לגמרי את הביטחון, נראה גמור. זה אחד הימים האלה שאם היה ליונייטד חלוץ על הספסל, היה עדיף להכניס אותו מאשר להשאיר אותו על המגרש", ציינו ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז".

אבל רונאלדו לא היה היחיד שלא סיפק את הסחורה. הארי מגווייר נראה מבולבל ואיטי בהגנה, וגם שאר השחקנים למעט ג'יידון סאנצ'ו שהראה ניצוצות, לא היו במיטבם. לפול סקולס שפירשן את המשחק ל-BBC, היו טענות גם כלפי השחקנים וגם כלפי המאמן רלף רנגניק. "לקבוצה אחת יש מאמן, ולקבוצה השנייה יש מנהל ספורטיבי", קטל קשר העבר, בעקיצה לרנגניק. מצד שני, גם השחקנים לא יצאו נקיים, כאמור. "אני מרחם על המאמן. ברור שהוא משתדל ומכין את הקבוצה לכל משחק, אבל או שהשחקנים לא מקשיבים, או שהם לא מסוגלים או רוצים. הם לא עובדים מספיק קשה. יש הרבה כישרון בקבוצה, המון שחקנים איכותיים בסגל, אבל כדי להיות קבוצה טובה צריך קודם כל לעבוד קשה על המגרש".

מאמן סאות'המפטון רלף האוזנטל עקץ גם הוא את יונייטד, ואמר ש"ב-20 הדקות הראשונות הם לחצו היטב, אבל הם לא מסוגלים ללחוץ בצורה כזאת למשך יותר מחצי שעה. וחוץ מזה, זה לא סוד שכשהם מאבדים כדור, לוקח להם זמן להתארגן מאחור".

מאמן מנצ'סטר יונייטד רלף רנגניק. רויטרס
זה לא עובד. רנגניק/רויטרס

רנגניק ניסה לגבות את השחקנים ואמר ש"לא נראה לי שיש מישהו בקבוצה שמשחק בלי רצון ובלי חשק. הבעיה שלנו היא יעילות. גם היום הגענו להרבה יותר מצבים, אבל לא היינו אפקטיביים מול השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully