וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב מנוהלת בצורה עלובה, ספרופולוס מרגיש יותר הקלה מאכזבה"

ביוון מסכמים את הקדנציה של יאניס, תוהים איך "סיפור האהבה" קיבל תפנית חדה, ועוקצים את מכבי תל אביב: "לאמן שם יכול לגרום למחנק. הוא יהיה במקום טוב, לגביהם לא בטוח". ויש גם הימור על המאמן הבא של הצהובים

ג'יימס נאנלי, ג'יילן ריינולדס ודרק וויליאמס אחרי ההפסד בדרבי/מתוך אינסטגרם

בכדורסל האירופי לא נותרו אדישים לזעזוע במכבי תל אביב, במסגרתו סיים יאניס ספרופולוס את תפקידו בקבוצה אחרי שלוש שנים ושלושה חודשים. ביוון ציינו שוב ושוב את הדמיון בין הנסיבות בהן סיים ספרופולוס את תפקידו באולימפיאקוס ובמכבי תל אביב: בפיראוס התקבלה החלטה להיפרד ממנו אחרי שהפסיד בדרבי בגמר הפלייאוף לפנאתינייקוס, ובתל אביב הפסד נוסף בדרבי חרץ את גורלו.

ספרופולוס ועוזרו ואסיליס יראגוטליס צפויים לחזור ליוון בימים הקרובים, ולחשב מסלול מחדש. עדיין מוקדם להעריך לאן מועדות פניו של ספרופולוס ומה יהיה הצעד הבא שלו, אם כי ישנן ספקולציות ששמו יוזכר כמועמד לאמן את נבחרת יוון, או שמא להצטרף לקבוצת NBA בתור עוזר מאמן, אפשרות שהייתה פתוחה בפניו בעבר.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
מה יהיה הצעד הבא? ספרופולוס/דני מרון

כך או כך, ביום שאחרי סיום תפקידו במכבי תל אביב, נשמעות גם ביקורות כלפי הצהובים.

"זה החל בתור סיפור אהבה, ונראה היה שיאניס ומכבי תל אביב יישארו יחד לנצח. אבל מסתבר שהתחושות יכולות להשתנות מהר מאוד כשמדובר בספורט, במיוחד בקבוצה קפריזית כמו מכבי תל אביב", כתבו באתר היווני "Sport24".

"לא קל לשרוד שלוש שנים על הקווים של קבוצה כמו מכבי תל אביב, אבל הרצינות והמקצוענות של יאניס עזרו לו לעשות את זה", ציין כתב האתר היווני "סופר באסקט", שהימר: "יש לי תחושה שהמאמן הבא של מכבי תל אביב יהיה אנדראה טרינקיירי".

עוד בוואלה!

לאחר שלוש שנים: יאניס ספרופולוס סיים את דרכו במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם היו"ר שמעון מזרחי. מאור אלקסלסי
"יאניס יהיה במקום טוב בעונה הבאה. מכבי תל אביב? הרבה פחות בטוח". עם שמעון מזרחי/מאור אלקסלסי

הנחרץ מכולם היה הכתב הטורקי הבכיר איסמעיל סניול, שביקר את מכבי תל אביב וכתב: "יש לי הרגשה שההקלה גוברת על האכזבה אצל ספרופולוס כרגע. לאמן במועדון שמנוהל בצורה כל כך עלובה יכול לגרום למאמן יסודי כמוהו לתחושת מחנק. ספרופולוס מאמן טוב, הוא יהיה בקבוצה טובה בעונה הבאה. לגבי מכבי תל אביב זה כבר הרבה פחות בטוח...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully