וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנגניק הגן על מגווייר: "הוא הקפטן שלנו ואני לא רואה סיבה לשנות זאת"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הדף את הביקורות על הבלם לקראת המשחק מול ברייטון (22:15, ספורט2): "הוא צריך להשתפר, כמו האחרים"

תקציר ה-1:1 של מנצ'סטר יונייטד מול סאות'המפטון/ספורט1

במנצ'סטר יונייטד ממשיכים - לא בהצלחה גדולה, בלשון המעטה - לייצב את הספינה לקראת המשך המאבקים בפרמיירליג וליגת האלופות. לקראת המפגש הערב (רביעי, 22:15, ספורט2) עם ברייטון במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-18, הגן מאמן השדים האדומים רלף רנגניק על הקפטן שלו הארי מגווייר, שסופג לא מעט אש בתקופה האחרונה, בין השאר גם מאוהדי הקבוצה בה הוא משחק. נכון לעכשיו רנגניק לא מקשיב לביקורות וממשיך לתת קרדיט לבלם.

"הוא חזר מפציעה, ועשה זאת בצורה טובה מאוד", אמר רנגניק על מגווייר. "הוא שיחק טוב מאוד נגד ווסטהאם. נכון, בשני המשחקים האחרונים היו לו כמה רגעים חלשים, גם נגד סאות'המפטון וגם בשער שספגנו במשחק מול ברנלי, אבל הוא הקפטן שלנו ואני לא רואה כל סיבה לשנות זאת".

הארי מגווייר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מאמן הגן עליו. מגווייר/רויטרס

מאמן יונייטד המשיך: "הוא עוד צריך להתפתח ולהשתפר, בדיוק כמו כל שחקן אחר. צורת המשחק שלנו היא חדשה בשבילו ושונה מהאופן לו הוא רגיל בנבחרת אנגליה, שם משחקים עם שלושה בלמים בעוד אנחנו משחקים עם ארבעה בהגנה ברוב המקרים. יקח לו זמן להתרגל לזה ולהתאים את עצמו".

הגרמני התייחס גם למטרות הקבוצה להמשיך העונה: "כרגע מה שמנצ'סטר יונייטד רוצה זה לסיים במקום הרביעי בליגה, זו המטרה הראשית. כן, לעבור שלב בליגת האלופות זה יעד חשוב, אבל לסיים בין ארבע הראשונות זה משהו שאנחנו חייבים להשיג. רנגניק הגן גם על שאר שחקני קבוצתו שסופגים לא מעט ביקורות העונה: "מאז שהגעתי לקבוצה, אני יכול להגיד שהשחקנים הם שאפתניים, עובדים קשה ורוצים להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully