וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאיד חבשי: "מודה בשמי ובשם הקבוצה לאיזי על המוטיבציה"

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 22:30

בלם קרית שמונה חגג את ה-1:2 הגדול על מכבי חיפה אחרי דבריו של הבעלים על המאמן, שהוסיף: "אני אוהב אותו, נפתור את זה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

דווקא אחרי שהבעלים איזי שרצקי אמר עליו מילים קשות מאוד בצהריים, הצליח סלובודן דראפיץ' להוביל הערב (שני) את עירוני קרית שמונה לניצחון הכי גדול שלה העונה ובפער ענק. הצפוניים נראו טוב מאוד וניצחו 1:2 מוצדק את האלופה והמוליכה מכבי חיפה בזכות שער של איתמר שבירו (16) ועוד שער עצמי של בוגדן פלאניץ' (58) ויכולה לחלום שוב על פלייאוף עליון. מעניין מה שרצקי מרגיש עכשיו.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
שחקני קרית שמונה חגגו עם דראפיץ' את הניצחון הגדול/מאור אלקסלסי

מאמן קרית שמונה סלובודן דראפיץ' אמר אחרי המשחק: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ. התכוננו טוב למשחק הזה. עבדנו קשה. היה לנו הרבה זמן להתכונן למשחק. החבר'ה נתנו הכול, גם כבשנו בזמן וזה חשוב מאוד. אלה שלוש נקודות יקרות. בליגה הזו כל הזמן צריך להסתכל על הטבלה כדי לראות איפה אתה נמצא. אלה החיים שלנו ואני שמח שזה נגמר כמו שזה נגמר".

על איזי שרצקי אמר: "אנחנו המאמנים צריכים לעבור את התקופות. המקצוע שלנו הוא לא קל. זה קורה. אולי לא בפומבי, אבל יש כל הזמן ביקורת, ויכוחים ואי הסכמות. אני רואה את הכדורגל אחרת ובעלי הבית רואים את זה אחרת. אין עם זה שום בעיה. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה, עם השחקנים הכי צעירים בליגה, בדרך כלל רק עם שני זרים. אנחנו מנסים לעשות את המקסימום. אני מתרכז בזה. אני אשב עם בעל הבית בארבע עיניים ונתפור את הבעיות. אני מקבל ביקורת, לא משנה אם זה לטובה ואם לרעה. אני יודע איפה אני נמצא. כל עוד חדר ההלבשה חזק והשחקנים צריכים אותי, אני בשבילם. אנחנו עם 28 נקודות וכשאני הגעתי היו 8. קיבלתי מטרה להשאיר את הקבוצה בליגה ועכשיו אנחנו עם 28 נקודות ואנחנו רעבים. יש לנו משחק חשוב מאוד נגד באר שבע. זו העבודה שלי. כל כוד שלמאמן יש חדר הלבשה שלו ושחקנים שלו והם צריכים אותו שם, הוא צריך להמשיך. לא משנה מה קורה בחוץ. אנחנו נתפור את כל הבעיות. דרך ניצחונות זה קל יותר".

על הניצחון הגדול: "באנו לפני המשחק ולקחתי את השחקנים. אמרתי להם שכל מה שיש זה בין בעל הבית לביני. אני אוהב את בעל הבית, אנחנו נפתור את כל הבעיות. אתם תתרכזו רק בלהשיג שלוש נקודות. אני צריך לעשות את העבודה שלי, אחרים את העבודה שלהם ונמשיך הלאה. מה שיש לי להגיד לבעל הבית אני אגיד בארבע עיניים".

בלם קרית שמונה עאיד חבשי אמר: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ, יש לה שחקנים מצוינים בהתקפה. ידענו להתכונן בהתאם. עבדנו קשה כל השבוע. אני שמח שניצחנו, זה ניצחון גדול". על שרצקי: "אני אומר בשמי ובשם הקבוצה תודה לאיזי, נתן לנו מוטיבציה. אנחנו אוהבים את איזי, הוא חשוב למועדון. סלובו עושה עבודה מצוינת, אנחנו שמחים שניצחנו. מקדישים את הניצחון לאיזי ולסלובו, זה ניצחון גדול מול הקבוצה הכי טובה בארץ. שרק נמשיך ככה. אמרנו שאנחנו חייבים לנצח בשביל סלובו, בשבילי איזי, שנותן את הנשמה. שימחנו את איזי ואת סלובו. אין מאושרים יותר מאיתנו". על מאבק הפלייאוף העליון: "אנחנו מאמינים לפני כל משחק. אסור לנו לפחד, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. אנחנו צנועים ועובדים קשה".

עוד בוואלה!

הפסד ראשון אחרי 16 מחזורים: עירוני קרית שמונה הדהימה עם 1:2 על מכבי חיפה

לכתבה המלאה

במחזור הבא תשחק עירוני קרית שמונה מול הפועל באר שבע בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully