וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "קיבלנו גולים רכים מדי. אחרי השער השני היה סלט שלם"

מאמן מכבי חיפה המאוכזב אחרי ההפסד בקרית שמונה: "לא הקפדנו על הדברים הקטנים, לא ידענו להגיב. שמח לפחות בשביל דראפיץ'". אבו פאני שיחמיץ את הדרבי: "פספסנו הזדמנות לברוח"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 1:2/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי חיפה. הירוקים רשמו הערב (שני) את הפסד הליגה השלישי שלהם העונה והראשון זה 16 מחזורים, בנוסף זה משחק שלישי מארבעת האחרונים בליגה שהאלופה והמוליכה לא מנצחת. הקבוצה של ברק בכר הפסידה 2:1 לעירוני קרית שמונה, במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל ובתום משחק חלש מאוד, בעיקר מבחינה הגנתית שהותיר אותה בפער של שתי נקודות בלבד בפסגה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
לא אהב את הבלגן. ברק בכר/מאור אלקסלסי

ברק בכר: "קיבלנו גולים רכים מדי. לא עשינו את הדברים בצורה טובה ולא ניצלנו את ההזדמנויות המעטות שהגענו אליהם. זה מגרש שקשה לשחק בו כדורגל, לא הקפדנו על הדברים הקטנים והפסדנו. הצלחנו להשוות, חזרנו למשחק וגם התחלנו טוב את המחצית השנייה, אבל אחרי השער השני היה בלגן וסלט שלם, ולא ידענו להגיב. שיחקנו נגד יריבה שהקשתה עלינו, במגרש שקשה לשחק בו. היינו צריכים לנצח בדברים אחרים, לאו דווקא בכדורגל, ולא עשינו את זה".

על מאבק האליפות: "אנחנו משחקים נגד יריבות, לא נגד אוויר. יש מאבקים בתחתית, על הפלייאוף, גם שבוע הבא יש לנו משחק עם הפועל תל אביב שנלחמת על הפלייאוף. אין משחקים קלים, אנחנו צריכים לעשות את העבודה".

על דראפיץ': "אני מעריך אותו מאוד כאיש מקצוע ובנאדם מדהים. אני שמח לפחות בשבילו על הניצחון הזה. אני אוהב אותו ואת איזי ומקווה ששניהם יסתדרו".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הפסידה 2:1 לעירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"הם רצו יותר מאיתנו". מוחמד אבו פאני/מאור אלקסלסי

מוחמד אבו פאני, שספג כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ בגינו את הדרבי החיפאי: "שיחקנו נגד קבוצה מאוד חזקה במגרש קשה. המון דברים לא עבדו היום, הצוות המקצועי ידגיש לנו את הדברים ונלמד מזה. היום שחקני קרית שמונה רצו יותר וזה התבטא בתוצאה. ניסינו להתרכז בעצמנו, לא חשבנו על הצד השני, אבל לא עשינו את העבודה ופספסנו הזדמנות לפתוח פער ולברוח קצת לליגה. יש לנו עכשיו משחק חשוב והליגה עוד ארוכה. לקחת אליפות זה לא דבר קל, ברור שזה יילך עד הסוף. אנחנו מתמודדים עם עוד קבוצות חזקות וגם הן נלחמות על התואר הזה".

במחזור הבא מצפה למכבי חיפה משחק ביתי מול הפועל תל אביב ולאחר מכן דרבי מול הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully